SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 3% gewijzigd door t-i-m op 20-11-2014 15:16:06 (even uit de wiki gehaald ivm nieuwere verplaatsing) ]
Ik vond het gewoon oneerlijk dat het noorden zo makkelijk aan een stok kwamquote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een actie weer.![]()
Volgens mij ben je lichtelijk verslaafd aan het plaatsen van de stok. Dit is de 12e verplaatsing al.
Ik was degene die hem ook meenam naar het hoge Noorden, vanuit Deventer. Dus dat ie daar onbedoeld zo lang is blijven liggen is een bijzaak. Daarom had ik de backupstok maar weer in Steenwijk gelegd, zodat iemand en tenminste weer kon ophalen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon oneerlijk dat het noorden zo makkelijk aan een stok kwam
En volgens mij sta ik niet eens in de top 3 van dit jaar
mooiquote:Op donderdag 20 november 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon oneerlijk dat het noorden zo makkelijk aan een stok kwam
En volgens mij sta ik niet eens in de top 3 van dit jaar
2 uur in de trein?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:02 schreef gedoes het volgende:
Het noorden makkelijk aan de stok? Ik geloof dat 'jullie' er ook niet te moeilijk aan kwamen
Is ook niet zo erg hoor, ik was hoe dan ook gegaanquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was degene die hem ook meenam naar het hoge Noorden, vanuit Deventer. Dus dat ie daar onbedoeld zo lang is blijven liggen is een bijzaak. Daarom had ik de backupstok maar weer in Steenwijk gelegd, zodat iemand en tenminste weer kon ophalen.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 november 2014 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Door de vertraging had ik helaas geen tijd meer om hem weg te leggen, morgen rond 10:45-11:00 ligt ie ergens
Ik twijfel tussen twee.. Maar ik weet bijna zeker dat het de ene is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat die andere twee foto's niet nodig waren
Dank voor het naar de juiste provincie halen van de stokquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Zodra mijn vingers weer gevoel hebben de foto's
Is er wat mis met Friesland?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dank voor het naar de juiste provincie halen van de stok
Teveel Friezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er wat mis met Friesland?
Totaal niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Maringo het volgende:
Ik heb de Stok. Voorkeur waar ik hem neer leg?
Leiderdorp?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Maringo het volgende:
Ergens tussen Utrecht en Den Helder.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Maringo het volgende:
Dat is een beetje te ver weg vanaf hier.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eindelijk weer eens een gemeente waar hij nooit is geweest bijv.
dichter richting mij, pleurt ik m wel in gemeente neer waar die nog niet geweest isquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een beetje te ver weg vanaf hier.
Gorinchem? Diemen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een beetje te ver weg vanaf hier.
Richting Rotterdam dus?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dichter richting mij, pleurt ik m wel in gemeente neer waar die nog niet geweest is
Kun je hem beter direct in Hendrik-Ido-Ambacht neerleggenquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:28 schreef t-i-m het volgende:
[..]
liefst aan de onderkant van r'dam, maar net erboven ook niet zo een probleem.
Dat ken ik van de file meldingen op de radio.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je hem beter direct in Hendrik-Ido-Ambacht neerleggen
Ik heb er wel een missie bij, nu ik omgeving Leiden op Zoeterwoude na helemaal heb gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:44 schreef Maringo het volgende:
Verdorie Tara, nu twijfel ik weer of ik zo ver weg wil!
Tja, als ik er tijd voor had, had ik het gefixed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Maringo, je site loopt nogal achter, we zitten niet meer in Hoorn
En je hebt de code voor gele gemeenten nog niet gefixt
Ik gaf je een voorbeeldquote:Op zondag 23 november 2014 02:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, als ik er tijd voor had, had ik het gefixed.
Weet ik, maar ook dat vraagt tijd.quote:Op zondag 23 november 2014 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gaf je een voorbeeld
En heb je geen script die alles van de wiki plukt ofzo?
Daarover gesproken Maringo, ik had je een poosje terug gewezen op een foutje mbt Zevenhuizen (prov. Groningen).quote:Op zondag 23 november 2014 20:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook dat vraagt tijd.
Nee, ik copy/paste de wiki in een bestand die wordt uitgelezen. Probleem zit hem in het variabel aantal verplaatsers en plaatsen. Als dat anders is, moet ik wat veranderen.
Waren beide verplaatsingen in de gemeente Leek of Eemsmond?quote:Op maandag 24 november 2014 09:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarover gesproken Maringo, ik had je een poosje terug gewezen op een foutje mbt Zevenhuizen (prov. Groningen).
http://fokstok.maringo.nl/plaats/1825
2 verplaatsingen, maar dat gehuchtje Zevenhuizen is de stok nooit geweest (heb ik hem nooit opgehaald)
Dat was beiden het veel grotere http://fokstok.maringo.nl/plaats/1826
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat ze bang zijn voor de kouquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik met die verplaatsing weer een provincie van mijn lijstje kon afhalen, de stok had ik hiervoor nog niet opgehaald in Overijssel
Zeeland, Utrecht (Rhenen telt niet), Flevoland en Groningen blijven over
En waar is onze grote club Zuid-Hollandse stokverplaatsers gebleven?
Ja, koudquote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat ze bang zijn voor de kou
Hij ligt nu lekker warm binnen....quote:Op maandag 24 november 2014 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zolang de stok maar niet aan de grond vriest...
ja hey, niet te erg verwennen he.. straks wil die niet meer buiten liggenquote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Hij ligt nu lekker warm binnen....
Hierzo.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Nattekat het volgende:
En waar is onze grote club Zuid-Hollandse stokverplaatsers gebleven?
Ik kom ook uit ZH.. En de stok lag echt zon beetje in mijn achtertuin dit keer. Nu in de auto, morgen wordt hij weer ergens neergelegd.quote:
Kijk uit voor verwarmingen en andere warme dingen, de stok heeft ooit in een rugtas gezeten die tegen een verwarming aanstond, een traumatische ervaringquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:47 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik kom ook uit ZH.. En de stok lag echt zon beetje in mijn achtertuin dit keer. Nu in de auto, morgen wordt hij weer ergens neergelegd.
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat jij toch niet mag verplaatsen voordat AF hem ergens heeft neergelegd.
Doe maar wat. Als het bord maar zichtbaar is.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef ActualFantasy het volgende:
Stok geplaatst. Wat zijn de afspraken vwb fotos en zo ?
Officieel: voorkant bord, achterkant bord en omgeving. Daar wordt soms vanaf geweken of origineel mee omgegaanquote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef ActualFantasy het volgende:
Stok geplaatst. Wat zijn de afspraken vwb fotos en zo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving+stok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al onderweg?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe maar wat. Als het bord maar zichtbaar is.
En het liefst zo snel mogelijk
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:34 schreef ActualFantasy het volgende:
Hmm, ik zie nu dat ik het wel iets te gemakkelijk heb gemaakt denk ik, maar vooruit.
Bord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving+stok.Mooie verplaatsing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zondag 30 november 2014 10:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is al bijna geen Zuid-Holland meer, dan neemt die kracht ook af.
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..quote:Op zondag 30 november 2014 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Ik mis de tijd van 4 verplaatsingen op een dag
Haal die Stok dan ff op.quote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..
Goed bezig!quote:Op zondag 30 november 2014 11:08 schreef Meike26 het volgende:
Ah plekkie gevonden.. ik denk dat wij hem zo eens gaan halen
Omdat niemand meer mee wilt doenquote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..
Omdat er steeds gezeik is dat ie foetsie is. Ik wil best meedoen, maar niet met het risico dat hij er niet ligt. Of erger: dat er blijkbaar nog een schaduwstok ligt waar ik niks vanaf weet.quote:
Dat was een prima oplossingquote:Op zondag 30 november 2014 11:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat er steeds gezeik is dat ie foetsie is. Ik wil best meedoen, maar niet met het risico dat hij er niet ligt. Of erger: dat er blijkbaar nog een schaduwstok ligt waar ik niks vanaf weet.
Een prima oplossing om mensen die blijkbaar niet tot de harde kern behoren weg te jagen...het is maar wat je doel is.quote:Op zondag 30 november 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een prima oplossing
En ik maak me wel zorgen, maar heb sinds ronde 7 begon nooit naast het net gevist.
Maar ik wil nu een slot terug
prima oplossingquote:Op zondag 30 november 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een prima oplossing
En ik maak me wel zorgen, maar heb sinds ronde 7 begon nooit naast het net gevist.
Maar ik wil nu een slot terug
Viel mee, als het halen (bijv zoals Meike hierboven) van te voren werd aangekondigd, dan kreeg diegene een DM met whereabouts van de schaduwstok. Het was een prima tussenoplossing.quote:Op zondag 30 november 2014 11:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een prima oplossing om mensen die blijkbaar niet tot de harde kern behoren weg te jagen...het is maar wat je doel is.
is het ook. alleen op het moment dat je nu bedenkt, dat je hem gaat halen.. dan mis je 99/100 keer de DM, zeker als je toch wat verder moet reizen om de stok te pakken.quote:Op zondag 30 november 2014 13:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Viel mee, als het halen (bijv zoals Meike hierboven) van te voren werd aangekondigd, dan kreeg diegene een DM met whereabouts van de schaduwstok. Het was een prima tussenoplossing.
Met slot werd altijd foto meegeleverd met locatie sleutelquote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is het ook. alleen op het moment dat je nu bedenkt, dat je hem gaat halen.. dan mis je 99/100 keer de DM, zeker als je toch wat verder moet reizen om de stok te pakken.
slot is leuk, echter ook NIET alles..
tot er een gemeente ambtenaar met een betonknipper rond wandelt..quote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Met slot werd altijd foto meegeleverd met locatie sleutel
Dit voorkomt vooral dat het meegenomen wordt door gemeenteambtenaren of voorbijgangers (die niet in dit topic komen)
Daarom zat er in het verleden ook altijd een kaartje op met uitleg.quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tot er een gemeente ambtenaar met een betonknipper rond wandelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ons weer een waar genoegen om Stok als reispartner te hebben, maar hij nam wel veel plek in, in de auto
[ Bericht 96% gewijzigd door Meike26 op 30-11-2014 16:12:21 ]
quote:Op zondag 30 november 2014 15:59 schreef Meike26 het volgende:
Stok is geplaatst.. foto's volgen snel..
Heb je nog wat te doen iigquote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ik de persoon ben die ZH voltooid
Valt mee, als hij wacht tot 1 januari heeft hij nog maar 1 te gaan (Hendrik-Ido-Ambacht), aangezien Vlist en Nederlek dan zijn opgeheven.quote:
Begin maar alvast naar de huidige plek te reizen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ik de persoon ben die ZH voltooid
Hij kan fietsen. Zo ver is dat niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Beetje lastig reizen voo natte poes... Niet echt lekker bereikbaar met OV
Denk jij...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Beetje lastig reizen voo natte poes... Niet echt lekker bereikbaar met OV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
De vorige keer liep niet echt goed afquote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij kan fietsen. Zo ver is dat niet.
Tijd voor een herkansing dus. Om deze wel goed af te laten lopen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer liep niet echt goed af
Ik vvnd een tochtje door Leiden al niks vandaag, was compleet dood na Zandvoort en nu moet ik van jou nog verder fietsen?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tijd voor een herkansing dus. Om deze wel goed af te laten lopen.
Nee joh..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vvnd een tochtje door Leiden al niks vandaag, was compleet dood na Zandvoort en nu moet ik van jou nog verder fietsen?
Dat is nou toch net het onderdeel van het spelletje.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, dat is wel min of meer in mijn bereik, die gemeente. Maar waar oh waar ligt de stok exact??
*klikkerdeklik* op google maps en ik heb de verstopplek gevonden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is nou toch net het onderdeel van het spelletje.
Good busy!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*klikkerdeklik* op google maps en ik heb de verstopplek gevonden.Nou nog effe een auto regelen om erheen te rijden.
Tot een Utrechter zijn/haar kans pakt en de stok weer weg van de randstad brengt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waar denk je dat iedereen op wacht?
Die had dat dan allang gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot een Utrechter zijn/haar kans pakt en de stok weer weg van de randstad brengt?
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die had dat dan allang gedaan.
Nee, we wachten op jou, zodat jij je doel van dit jaar nog kan voltooien.
Deze week laatste week, volgende week vrijdag tentamen en daarna vakantiequote:Op woensdag 10 december 2014 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgende week toch de laatste week, daarna kerstvakantie? Zeeën aan tijd dan.
Succes morgen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze week laatste week, volgende week vrijdag tentamen en daarna vakantie
Ik loop ook te verzaken en heb de fok-stok-knokploeg nog niet aan de deur gehad.quote:
Misschien moet daar even iets aan veranderenquote:Op zondag 14 december 2014 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik loop ook te verzaken en heb de fok-stok-knokploeg nog niet aan de deur gehad.
Is dat een dreigement?quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet daar even iets aan veranderen
Soort van...quote:
Sja, mijn enthousiasme is wel fiks getemperd.quote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soort van...
Het is niet leuk als het spel dood is omdat niemand nog moeite doet
Zelfs in het noorden ging het harder
Dat van mij ook als ik degene ben die nog wat leven erin kan gooienquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, mijn enthousiasme is wel fiks getemperd.
Stokantie inlassen?quote:Op zondag 14 december 2014 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat van mij ook als ik degene ben die nog wat leven erin kan gooien
Ik zal Actual Fantasy eens appen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat die vage bus die in Vreeland stopt Vreeland als eindpunt heeft, en dus de enige manier om daar per OV te komen via Amsterdam is, volgens mij is dit flink veranderd sinds de vorige keer dat ik keek
Zo gaat het hem niet worden, voor een ritje dat slechts 38 minuten met de auto duurt, maar bijna 2u met het OV
Die luie Utrechters moeten dus even wakker worden.
Dood aan het OV, met bussen die 4 minuten voordat de trein aankomt van het station vertrekkenquote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zal Actual Fantasy eens appen.
Geen Utrechter, niet lui, maar wel altijd een auto ter beschikking.
Je kan je fiets in de trein meenemen en vanaf Breukelen een klein half uurtje fietsen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat die vage bus die in Vreeland stopt Vreeland als eindpunt heeft, en dus de enige manier om daar per OV te komen via Amsterdam is, volgens mij is dit flink veranderd sinds de vorige keer dat ik keek
Zo gaat het hem niet worden, voor een ritje dat slechts 38 minuten met de auto duurt, maar bijna 2u met het OV
Niet veel sneller dan Amsterdam.quote:Op maandag 15 december 2014 12:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan je fiets in de trein meenemen en vanaf Breukelen een klein half uurtje fietsen.
Tis nog zo vroegquote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Dude..quote:Op donderdag 18 december 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezakt voor praktijk
Was een leuk oefenritje geweest...
Volgende keer maar even bellen dan als je naar de stok wil....quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
Actual Fantasy beweerde geen appje te hebben ontvangen.
Vandaag maar niet...wat een weer. Heeft de stok een reddingsvest bij zich?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:36 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Volgende keer maar even bellen dan als je naar de stok wil....
Volgende week een droge dag misschien. Ik mag hem zelf officieel niet halen, maar iemand vervoeren met de stok in een tas mag denk ik wel....quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vandaag maar niet...wat een weer. Heeft de stok een reddingsvest bij zich?
Hij ligt er al zo lang, van mij mag je zelf ook pakken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Volgende week een droge dag misschien. Ik mag hem zelf officieel niet halen, maar iemand vervoeren met de stok in een tas mag denk ik wel....
Geen slecht idee, goed alternatief voor mijn eerste uitstapje-ideequote:Op maandag 22 december 2014 18:39 schreef Meike26 het volgende:
Nattekat, kom jij dan over Haarlem?
Zoja, geef Stok 1 moment of fame en zet hem 1 van die 3 goudvissen op de foto
Hoe laat ga je?quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Blijkt dat ik 20 minuten in Vreeland vast zit, de bus die naar Amsterdam gaat vertrekt godverdomme 2 minuten voor de bus naar Vreeland zelf aankomt... je zou verwachten dat het dezelfde bus is die heen en weer rijdt
Ach, het is tenminste geen uurdienst. Maar een bezoekje naar Haarlem gaat 'm niet worden
IC naar Schiphol van 13:46, sprinter naar Weesp van 14:11 (Eerste keer ooit dat ik op Schiphol mag overstappenquote:
Nope, ik kan de foto's niet meer vinden door al dat geslowchat hierquote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Je weet al wel waar hij ligt? 24 minuten valt me nog wel mee, anders had ik je dat gehucht wel uit kunnen helpen.
Zou gedeeltelijk valsspelen zijn aangezien ik ook geholpen heb met het plaatsen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, ik kan de foto's niet meer vinden door al dat geslowchat hier
En als je mij dat gehucht uit kan helpen, kan je toch net zo goed zelf de stok ophalen? ;o
Welnee, niemand hoeft het te weten en dat ding ligt er al 3 wekenquote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zou gedeeltelijk valsspelen zijn aangezien ik ook geholpen heb met het plaatsen.
is die dan nog niet gestoknapped?quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, niemand hoeft het te weten en dat ding ligt er al 3 weken
Ik zou een nijnja inmiddels bijna aanmoedigen...
De stok heeft een nogal nare ervaring met lang blijven liggen jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is die dan nog niet gestoknapped?
Ga je? Anders ga ik straks...quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zou gedeeltelijk valsspelen zijn aangezien ik ook geholpen heb met het plaatsen.
Waarom niet? Je hebt hem niet weggelegd officieelquote:
Als deze stelregel officieel is kan ik er wel voor zorgen dat de stok texel op en weer af komt als hij rond pasen bij mij in de buurt ligt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt hem niet weggelegd officieel
En ik kan niet meer weg vandaag ben ik net achter gekomen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als deze stelregel officieel is kan ik er wel voor zorgen dat de stok texel op en weer af komt als hij rond pasen bij mij in de buurt ligt.
Ik weet dat de Stok lang kan blijven liggen, maar van Kerst tot Pasen zal ie vast al wel een keer zijn opgehaald. Dus je mag hem nu doen, en dan zien we tegen de tijd dat het Pasen is of ie weer bij je in de buurt kan komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als deze stelregel officieel is kan ik er wel voor zorgen dat de stok texel op en weer af komt als hij rond pasen bij mij in de buurt ligt.
Eens, echt, als hij al 2 weken ofzo ergens ligt, dan mag degene die nog een keertje moest wachten echt wel verplaatsen. De regel is alleen ingesteld om telkens over en weer te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:58 schreef Maringo het volgende:
Vooruitgang in het spel > regels van wegleggen.
Ik wil hem wel ophalen als hij op Texel ligt hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
tijd om het officiële reglement te updaten naar v2015-1quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eens, echt, als hij al 2 weken ofzo ergens ligt, dan mag degene die nog een keertje moest wachten echt wel verplaatsen. De regel is alleen ingesteld om telkens over en weer te voorkomen.
Gaatje gevonden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:33 schreef Molurus het volgende:
Nog steeds in Vreeland?
Hmm... misschien dat ik later vandaag aan gaatje vind.
Blijkbaar. Als ie niet ondertussen weggespoeld is. Of stukgevroren.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet die arme stok nieuw jaar vieren in een verlaten gat?
Ik ga poging 2 uitvoeren morgenquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet die arme stok nieuw jaar vieren in een verlaten gat?
Zal ik je vertellen hoe dat komt...?quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dus... Om een of andere reden rijdt die bus nu ieder uur ipv ieder half uur
Daarom dus die fiets en de trein naar Breukelen. Hoef je niet zo lang op een of andere gare bus te wachten.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dus... Om een of andere reden rijdt die bus nu ieder uur ipv ieder half uur
Was te verwachten, na zo'n lange tijd.quote:
he shitquote:
een schutkleur lijkt me inderdaad een simpele goeie aanpassingquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:08 schreef Meike26 het volgende:
TheWhiteCowboy gaat vandaag nog eens een kijkje nemen in Vreeland.
Dat het al jaren goed gaat met Stok, wil toch niet zeggen dat er geen veranderingen mogelijk zijn? Juist als we weten dat Stok mogelijk langer op een plek blijft liggen, moeten we dan ook geen andere kledij voor hem zorgen? Zo'n felle oranje jas helpt niet als we willen dat ie blijft liggen, dan heb je iets meer schutkleur nodig zodat omstanders Stok minder snel zien liggen.
Huh?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:08 schreef Meike26 het volgende:
TheWhiteCowboy gaat vandaag nog eens een kijkje nemen in Vreeland.
Dat het al jaren goed gaat met Stok, wil toch niet zeggen dat er geen veranderingen mogelijk zijn? Juist als we weten dat Stok mogelijk langer op een plek blijft liggen, moeten we dan ook geen andere kledij voor hem zorgen? Zo'n felle oranje jas helpt niet als we willen dat ie blijft liggen, dan heb je iets meer schutkleur nodig zodat omstanders Stok minder snel zien liggen.
Gewoon met slot, dan is dat niet nodig. Het probleem is dat ik niet een boor heb die zulke gaten kan maken, en om nou 20¤ daaraan uit te geven...quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
de fokstok mag naar mijn idee wel een stuk kleiner, zodat hij makkelijker onopvallender ergens te plaatsen is.
of gewoon groot en opvallend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
de fokstok mag naar mijn idee wel een stuk kleiner, zodat hij makkelijker onopvallender ergens te plaatsen is.
dat blijkt wuel uit het verleden dat ze dan ook verdwijnenen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon met slot, dan is dat niet nodig. Het probleem is dat ik niet een boor heb die zulke gaten kan maken, en om nou 20¤ daaraan uit te geven...
Ik ga een systeem opzetten waarbij een persoon een dm moet sturen naar een bepaald account, deze persoon krijgt direct de locatie van de sleutel toegezonden en kan op zoek naar de stok. Als er een verplaatsing is kan een persoon een link met de sleutel naar dit account sturen en zullen deze en de vorige getoond worden tot ik de nieuwe foto geverifieerd heb.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
dat blijkt wuel uit het verleden dat ze dan ook verdwijnenen.
Betonschaar en gemeentequote:Op donderdag 1 januari 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga een systeem opzetten waarbij een persoon een dm moet sturen naar een bepaald account, deze persoon krijgt direct de locatie van de sleutel toegezonden en kan op zoek naar de stok. Als er een verplaatsing is kan een persoon een link met de sleutel naar dit account sturen en zullen deze en de vorige getoond worden tot ik de nieuwe foto geverifieerd heb.
Mocht de stok met dit systeem verdwijnen zal het direct duidelijk zijn wie gekeken hebben. Er staat wel tegenover dat iedereen die meespeelt zo min mogelijk de locatie aanvraagt om een beetje de lijst klein te houden. Mocht een persoon compleet door de mand vallen krijgt deze een 'ban' en kan hij de foto niet meer opvragen.
100% veilig zal het natuurlijk nooit worden... en bij minstens 9/10 van de verdwijningen was ook de sleutel weg.quote:
Gewoon een dm sturen is genoeg, hoeft niet eens wat in te staan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Met een hele ingewikkelde constructie met codes zal je het aantal deelnemers alleen maar verkleinen.
Zodra dit systeem komt ben ik weg.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga een systeem opzetten waarbij een persoon een dm moet sturen naar een bepaald account, deze persoon krijgt direct de locatie van de sleutel toegezonden en kan op zoek naar de stok. Als er een verplaatsing is kan een persoon een link met de sleutel naar dit account sturen en zullen deze en de vorige getoond worden tot ik de nieuwe foto geverifieerd heb.
Mocht de stok met dit systeem verdwijnen zal het direct duidelijk zijn wie gekeken hebben. Er staat wel tegenover dat iedereen die meespeelt zo min mogelijk de locatie aanvraagt om een beetje de lijst klein te houden. Mocht een persoon compleet door de mand vallen krijgt deze een 'ban' en kan hij de foto niet meer opvragen.
Omdat? Open voor iedereen, 24/7 beschikbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zodra dit systeem komt ben ik weg.
Een veels te hoge drempel om mee te doen, gewoon een makkelijk te verstoppen stok. De laatste stok was bijna een spoorbiels. Hij paste amper in mijn auto. Lastig goed te verstoppen en waarschijnlijk gewoon opgeruimd door of de gemeente of de persoon die er vlak achter woonde. En ja ik ben gisteren nog even wezen kijken of hij daadwerkelijk er niet meer lag.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat? Open voor iedereen, 24/7 beschikbaar.
De informatie over locatie is vrij beschikbaar, iedereen kan reizen naar de stok, als iemand hem wilt verplaatsen is een dm genoeg om (direct) de sleutellocatie te verkrijgen. Een verplaatser is ook niet verplicht om via dit systeem de sleutellocatie door te geven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Een veels te hoge drempel om mee te doen, gewoon een makkelijk te verstoppen stok. De laatste stok was bijna een spoorbiels. Hij paste amper in mijn auto. Lastig goed te verstoppen en waarschijnlijk gewoon opgeruimd door of de gemeente of de persoon die er vlak achter woonde. En ja ik ben gisteren nog even wezen kijken of hij daadwerkelijk er niet meer lag.
ditquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom zo moeilijk doen? De kaper is opgehouden. Dus gewoon slot erbij, en info onder spoiler. Alles weer klaar en we kunnen weer verder
of gewoon een balk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Met een slot werken niet moeilijk doen vinden. Gewoon een kleine stok van het formaat potlood. Makkelijk en opzichtelijk te verstoppen in randen van borden. Is hij dan toch verdwenen gewoon degene die hem niet aantrof een noeuwe maken en plaatsen.
Voor iemand die al een tijdje het spel speelt zou het inderdaad prima zijn een verandering. Maar toen ik hier voor het eerst was vond ik het lastig genoeg om uit te vogelen hie het spel werkt. Als ik dab ook nog zou lezen dat het via een of ander dm systeem werkt dan had ik direct gedacht van laat maar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat? Open voor iedereen, 24/7 beschikbaar.
Was het zo ingewikkeld dan?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijdje het spel speelt zou het inderdaad prima zijn een verandering. Maar toen ik hier voor het eerst was vond ik het lastig genoeg om uit te vogelen hie het spel werkt. Als ik dab ook nog zou lezen dat het via een of ander dm systeem werkt dan had ik direct gedacht van laat maar.
Opzich is het niet heel ingewikkeld, maar ik moest wel even goed kijken hoe het nou werkte toen we nog met slot speelden. Hoe het bijvoorbeeld zat met de sleutel en dergelijke.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het zo ingewikkeld dan?
Moet eens leren dat niet iedereen dingen zo snel begrijpt als ik
eenschquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zodra dit systeem komt ben ik weg.
Ik wilde hem in Vlist leggen eigenlijk.. Zo net voordat het veranderde. Maar helaas...quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb inmiddels wel de OP in de wiki aangepast mbt gemeentelijke herindelingen. Nederlek en Vlist kwamen te vervallen, waardoor HIA de enige gemeente in Zuid-Holland is die nog overblijft. Tevens kwam gemeente Maasdonk (NB) te vervallen.
Waar wil je antwoord op hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Maringo is zo druk bezig met een nieuwe stok dat hij geen tijd heeft om te reageren?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet eens leren dat niet iedereen dingen zo snel begrijpt als ik
Tssk, kerstvakantie is net voorbijquote:Op maandag 5 januari 2015 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Wat een leven hier...
Ik gooi dat ding wel in de buurt van de A4 en laat jullie de rest uitzoeken
Je zou verwachten dat het in de kerstvakantie juist drukker wordtquote:Op maandag 5 januari 2015 13:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tssk, kerstvakantie is net voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de camouflage werkt perfect van de ene kant, maar wat minder van de andere. Zal wel aan de zon liggen ofzo. (ja, zelfs vandaag schijnt ie)
En om dit schitterende, mooie en vooral spannende verhaal, die ik helemaal niet heb geschreven omdat ik niks beters te doen heb, af te sluiten, een oproep:
Ironisch feitje: De eerste stok na het slottijdperk heb ik ook gemaakt, ben een soort trendzetter
100.000 katjes
Fuck the EBU!
De bedoeling is dat een andere FOK!ker de locatie vind en hem verplaatst naar een ander dorp/stad en wel bij een plaatsnaambord.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap hier geen reet van, ligt er een stok bij dat bord ? En dan ?
Je avatar ook niet. Ik mis Patrick. Jij voorzag mij van mijn dagelijks aanbevolen hoeveelheid Patrick.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Ow... Mijn foto's voldoen dus niet aan de eisen?
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je avatar ook niet. Ik mis Patrick. Jij voorzag mij van mijn dagelijks aanbevolen hoeveelheid Patrick.
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Stok ziet er goed uit, lekker licht ook, ligt goed in de hand. Kon je geen kleiner slot vinden?
True! Zo ff kijken of ie hier verderop om een paal past.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Kleinere ketting wel, maar dan zou ie weer niet om sommige palen kunnen
Vast welquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
True! Zo ff kijken of ie hier verderop om een paal past.
Nou, hij zit er strak omheen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast wel
Ik schat dat de paal zo'n 15cm in diameter moet zijn om problemen te geven
Jup, ketting was ook eindelijk groot genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Hehe, ik leg hem in mijn woonplaats, jij doet gezellig mee?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup, ketting was ook eindelijk groot genoeg.
Gek hequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Duurt alweer veel te lang dit...
Er zijn sowieso nog maar heel weinig activelingen
Wanneer hij in Limburg komt ga ik 'm wel halen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Gek he![]()
De TT is ook al een tijd niet aangepast
Dat is inderdaad dichtbij.quote:
Awesomequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dichtbij.![]()
Ff nieuws over Parijs volgen, misschien daarna ff kijken.
Ik pas de TT aan.
Perfect, mijn tijd vandaag is beperkt namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef ursel het volgende:
Die ga ik vanavond even ophalen.
Kan hem alleen niet heel veel verder weg leggen.
Ik ben dan al te laat lees ik net.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Perfect, mijn tijd vandaag is beperkt namelijk.
Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef ursel het volgende:
Die ga ik vanavond even ophalen.
Kan hem alleen niet heel veel verder weg leggen.
quote:Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing
quote:Vooruitgang van het spel > regels van het spel
De FOK!Stok tegelspreukenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Maringo het volgende:
Tara, kunnen dat soort wijsheden niet in de OP erbij?
[..]
[..]
Prima, ik gooi ze erinquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Maringo het volgende:
Tara, kunnen dat soort wijsheden niet in de OP erbij?
[..]
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef Barreltje het volgende:
Hij is al 2.5 uur weg.. waar ligt ie dan?[/natte kat modus]![]()
Godknorre wat een lelijke (droge) katquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef G-NiLES het volgende:
hij ligt naast een (droge) kat:
[ afbeelding ]
jaahquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Godknorre wat een lelijke (droge) kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |