een schutkleur lijkt me inderdaad een simpele goeie aanpassingquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:08 schreef Meike26 het volgende:
TheWhiteCowboy gaat vandaag nog eens een kijkje nemen in Vreeland.
Dat het al jaren goed gaat met Stok, wil toch niet zeggen dat er geen veranderingen mogelijk zijn? Juist als we weten dat Stok mogelijk langer op een plek blijft liggen, moeten we dan ook geen andere kledij voor hem zorgen? Zo'n felle oranje jas helpt niet als we willen dat ie blijft liggen, dan heb je iets meer schutkleur nodig zodat omstanders Stok minder snel zien liggen.
Huh?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:08 schreef Meike26 het volgende:
TheWhiteCowboy gaat vandaag nog eens een kijkje nemen in Vreeland.
Dat het al jaren goed gaat met Stok, wil toch niet zeggen dat er geen veranderingen mogelijk zijn? Juist als we weten dat Stok mogelijk langer op een plek blijft liggen, moeten we dan ook geen andere kledij voor hem zorgen? Zo'n felle oranje jas helpt niet als we willen dat ie blijft liggen, dan heb je iets meer schutkleur nodig zodat omstanders Stok minder snel zien liggen.
Gewoon met slot, dan is dat niet nodig. Het probleem is dat ik niet een boor heb die zulke gaten kan maken, en om nou 20¤ daaraan uit te geven...quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
de fokstok mag naar mijn idee wel een stuk kleiner, zodat hij makkelijker onopvallender ergens te plaatsen is.
of gewoon groot en opvallend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
de fokstok mag naar mijn idee wel een stuk kleiner, zodat hij makkelijker onopvallender ergens te plaatsen is.
dat blijkt wuel uit het verleden dat ze dan ook verdwijnenen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon met slot, dan is dat niet nodig. Het probleem is dat ik niet een boor heb die zulke gaten kan maken, en om nou 20¤ daaraan uit te geven...
Ik ga een systeem opzetten waarbij een persoon een dm moet sturen naar een bepaald account, deze persoon krijgt direct de locatie van de sleutel toegezonden en kan op zoek naar de stok. Als er een verplaatsing is kan een persoon een link met de sleutel naar dit account sturen en zullen deze en de vorige getoond worden tot ik de nieuwe foto geverifieerd heb.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
dat blijkt wuel uit het verleden dat ze dan ook verdwijnenen.
Betonschaar en gemeentequote:Op donderdag 1 januari 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga een systeem opzetten waarbij een persoon een dm moet sturen naar een bepaald account, deze persoon krijgt direct de locatie van de sleutel toegezonden en kan op zoek naar de stok. Als er een verplaatsing is kan een persoon een link met de sleutel naar dit account sturen en zullen deze en de vorige getoond worden tot ik de nieuwe foto geverifieerd heb.
Mocht de stok met dit systeem verdwijnen zal het direct duidelijk zijn wie gekeken hebben. Er staat wel tegenover dat iedereen die meespeelt zo min mogelijk de locatie aanvraagt om een beetje de lijst klein te houden. Mocht een persoon compleet door de mand vallen krijgt deze een 'ban' en kan hij de foto niet meer opvragen.
100% veilig zal het natuurlijk nooit worden... en bij minstens 9/10 van de verdwijningen was ook de sleutel weg.quote:
Gewoon een dm sturen is genoeg, hoeft niet eens wat in te staan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Met een hele ingewikkelde constructie met codes zal je het aantal deelnemers alleen maar verkleinen.
Zodra dit systeem komt ben ik weg.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga een systeem opzetten waarbij een persoon een dm moet sturen naar een bepaald account, deze persoon krijgt direct de locatie van de sleutel toegezonden en kan op zoek naar de stok. Als er een verplaatsing is kan een persoon een link met de sleutel naar dit account sturen en zullen deze en de vorige getoond worden tot ik de nieuwe foto geverifieerd heb.
Mocht de stok met dit systeem verdwijnen zal het direct duidelijk zijn wie gekeken hebben. Er staat wel tegenover dat iedereen die meespeelt zo min mogelijk de locatie aanvraagt om een beetje de lijst klein te houden. Mocht een persoon compleet door de mand vallen krijgt deze een 'ban' en kan hij de foto niet meer opvragen.
Omdat? Open voor iedereen, 24/7 beschikbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zodra dit systeem komt ben ik weg.
Een veels te hoge drempel om mee te doen, gewoon een makkelijk te verstoppen stok. De laatste stok was bijna een spoorbiels. Hij paste amper in mijn auto. Lastig goed te verstoppen en waarschijnlijk gewoon opgeruimd door of de gemeente of de persoon die er vlak achter woonde. En ja ik ben gisteren nog even wezen kijken of hij daadwerkelijk er niet meer lag.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat? Open voor iedereen, 24/7 beschikbaar.
De informatie over locatie is vrij beschikbaar, iedereen kan reizen naar de stok, als iemand hem wilt verplaatsen is een dm genoeg om (direct) de sleutellocatie te verkrijgen. Een verplaatser is ook niet verplicht om via dit systeem de sleutellocatie door te geven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Een veels te hoge drempel om mee te doen, gewoon een makkelijk te verstoppen stok. De laatste stok was bijna een spoorbiels. Hij paste amper in mijn auto. Lastig goed te verstoppen en waarschijnlijk gewoon opgeruimd door of de gemeente of de persoon die er vlak achter woonde. En ja ik ben gisteren nog even wezen kijken of hij daadwerkelijk er niet meer lag.
ditquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom zo moeilijk doen? De kaper is opgehouden. Dus gewoon slot erbij, en info onder spoiler. Alles weer klaar en we kunnen weer verder
of gewoon een balk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Met een slot werken niet moeilijk doen vinden. Gewoon een kleine stok van het formaat potlood. Makkelijk en opzichtelijk te verstoppen in randen van borden. Is hij dan toch verdwenen gewoon degene die hem niet aantrof een noeuwe maken en plaatsen.
Voor iemand die al een tijdje het spel speelt zou het inderdaad prima zijn een verandering. Maar toen ik hier voor het eerst was vond ik het lastig genoeg om uit te vogelen hie het spel werkt. Als ik dab ook nog zou lezen dat het via een of ander dm systeem werkt dan had ik direct gedacht van laat maar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat? Open voor iedereen, 24/7 beschikbaar.
Was het zo ingewikkeld dan?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijdje het spel speelt zou het inderdaad prima zijn een verandering. Maar toen ik hier voor het eerst was vond ik het lastig genoeg om uit te vogelen hie het spel werkt. Als ik dab ook nog zou lezen dat het via een of ander dm systeem werkt dan had ik direct gedacht van laat maar.
Opzich is het niet heel ingewikkeld, maar ik moest wel even goed kijken hoe het nou werkte toen we nog met slot speelden. Hoe het bijvoorbeeld zat met de sleutel en dergelijke.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het zo ingewikkeld dan?
Moet eens leren dat niet iedereen dingen zo snel begrijpt als ik
eenschquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zodra dit systeem komt ben ik weg.
Ik wilde hem in Vlist leggen eigenlijk.. Zo net voordat het veranderde. Maar helaas...quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb inmiddels wel de OP in de wiki aangepast mbt gemeentelijke herindelingen. Nederlek en Vlist kwamen te vervallen, waardoor HIA de enige gemeente in Zuid-Holland is die nog overblijft. Tevens kwam gemeente Maasdonk (NB) te vervallen.
Waar wil je antwoord op hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Maringo is zo druk bezig met een nieuwe stok dat hij geen tijd heeft om te reageren?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet eens leren dat niet iedereen dingen zo snel begrijpt als ik
Tssk, kerstvakantie is net voorbijquote:Op maandag 5 januari 2015 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Wat een leven hier...
Ik gooi dat ding wel in de buurt van de A4 en laat jullie de rest uitzoeken
Je zou verwachten dat het in de kerstvakantie juist drukker wordtquote:Op maandag 5 januari 2015 13:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tssk, kerstvakantie is net voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de camouflage werkt perfect van de ene kant, maar wat minder van de andere. Zal wel aan de zon liggen ofzo. (ja, zelfs vandaag schijnt ie)
En om dit schitterende, mooie en vooral spannende verhaal, die ik helemaal niet heb geschreven omdat ik niks beters te doen heb, af te sluiten, een oproep:
Ironisch feitje: De eerste stok na het slottijdperk heb ik ook gemaakt, ben een soort trendzetter
100.000 katjes
Fuck the EBU!
De bedoeling is dat een andere FOK!ker de locatie vind en hem verplaatst naar een ander dorp/stad en wel bij een plaatsnaambord.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap hier geen reet van, ligt er een stok bij dat bord ? En dan ?
Je avatar ook niet. Ik mis Patrick. Jij voorzag mij van mijn dagelijks aanbevolen hoeveelheid Patrick.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Ow... Mijn foto's voldoen dus niet aan de eisen?
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je avatar ook niet. Ik mis Patrick. Jij voorzag mij van mijn dagelijks aanbevolen hoeveelheid Patrick.
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Stok ziet er goed uit, lekker licht ook, ligt goed in de hand. Kon je geen kleiner slot vinden?
True! Zo ff kijken of ie hier verderop om een paal past.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Kleinere ketting wel, maar dan zou ie weer niet om sommige palen kunnen
Vast welquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
True! Zo ff kijken of ie hier verderop om een paal past.
Nou, hij zit er strak omheen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast wel
Ik schat dat de paal zo'n 15cm in diameter moet zijn om problemen te geven
Jup, ketting was ook eindelijk groot genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Hehe, ik leg hem in mijn woonplaats, jij doet gezellig mee?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup, ketting was ook eindelijk groot genoeg.
Gek hequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Duurt alweer veel te lang dit...
Er zijn sowieso nog maar heel weinig activelingen
Wanneer hij in Limburg komt ga ik 'm wel halen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Gek he![]()
De TT is ook al een tijd niet aangepast
Dat is inderdaad dichtbij.quote:
Awesomequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dichtbij.![]()
Ff nieuws over Parijs volgen, misschien daarna ff kijken.
Ik pas de TT aan.
Perfect, mijn tijd vandaag is beperkt namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef ursel het volgende:
Die ga ik vanavond even ophalen.
Kan hem alleen niet heel veel verder weg leggen.
Ik ben dan al te laat lees ik net.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Perfect, mijn tijd vandaag is beperkt namelijk.
Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef ursel het volgende:
Die ga ik vanavond even ophalen.
Kan hem alleen niet heel veel verder weg leggen.
quote:Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing
quote:Vooruitgang van het spel > regels van het spel
De FOK!Stok tegelspreukenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Maringo het volgende:
Tara, kunnen dat soort wijsheden niet in de OP erbij?
[..]
[..]
Prima, ik gooi ze erinquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Maringo het volgende:
Tara, kunnen dat soort wijsheden niet in de OP erbij?
[..]
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef Barreltje het volgende:
Hij is al 2.5 uur weg.. waar ligt ie dan?[/natte kat modus]![]()
Godknorre wat een lelijke (droge) katquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef G-NiLES het volgende:
hij ligt naast een (droge) kat:
[ afbeelding ]
jaahquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Godknorre wat een lelijke (droge) kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |