Dat is nou toch net het onderdeel van het spelletje.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, dat is wel min of meer in mijn bereik, die gemeente. Maar waar oh waar ligt de stok exact??
*klikkerdeklik* op google maps en ik heb de verstopplek gevonden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is nou toch net het onderdeel van het spelletje.
Good busy!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*klikkerdeklik* op google maps en ik heb de verstopplek gevonden.Nou nog effe een auto regelen om erheen te rijden.
Tot een Utrechter zijn/haar kans pakt en de stok weer weg van de randstad brengt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waar denk je dat iedereen op wacht?
Die had dat dan allang gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot een Utrechter zijn/haar kans pakt en de stok weer weg van de randstad brengt?
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die had dat dan allang gedaan.
Nee, we wachten op jou, zodat jij je doel van dit jaar nog kan voltooien.
Deze week laatste week, volgende week vrijdag tentamen en daarna vakantiequote:Op woensdag 10 december 2014 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgende week toch de laatste week, daarna kerstvakantie? Zeeën aan tijd dan.
Succes morgen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze week laatste week, volgende week vrijdag tentamen en daarna vakantie
Ik loop ook te verzaken en heb de fok-stok-knokploeg nog niet aan de deur gehad.quote:
Misschien moet daar even iets aan veranderenquote:Op zondag 14 december 2014 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik loop ook te verzaken en heb de fok-stok-knokploeg nog niet aan de deur gehad.
Is dat een dreigement?quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet daar even iets aan veranderen
Soort van...quote:
Sja, mijn enthousiasme is wel fiks getemperd.quote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soort van...
Het is niet leuk als het spel dood is omdat niemand nog moeite doet
Zelfs in het noorden ging het harder
Dat van mij ook als ik degene ben die nog wat leven erin kan gooienquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, mijn enthousiasme is wel fiks getemperd.
Stokantie inlassen?quote:Op zondag 14 december 2014 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat van mij ook als ik degene ben die nog wat leven erin kan gooien
Ik zal Actual Fantasy eens appen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat die vage bus die in Vreeland stopt Vreeland als eindpunt heeft, en dus de enige manier om daar per OV te komen via Amsterdam is, volgens mij is dit flink veranderd sinds de vorige keer dat ik keek
Zo gaat het hem niet worden, voor een ritje dat slechts 38 minuten met de auto duurt, maar bijna 2u met het OV
Die luie Utrechters moeten dus even wakker worden.
Dood aan het OV, met bussen die 4 minuten voordat de trein aankomt van het station vertrekkenquote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zal Actual Fantasy eens appen.
Geen Utrechter, niet lui, maar wel altijd een auto ter beschikking.
Je kan je fiets in de trein meenemen en vanaf Breukelen een klein half uurtje fietsen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat die vage bus die in Vreeland stopt Vreeland als eindpunt heeft, en dus de enige manier om daar per OV te komen via Amsterdam is, volgens mij is dit flink veranderd sinds de vorige keer dat ik keek
Zo gaat het hem niet worden, voor een ritje dat slechts 38 minuten met de auto duurt, maar bijna 2u met het OV
Die luie Utrechters moeten dus even wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |