SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 3% gewijzigd door t-i-m op 20-11-2014 15:16:06 (even uit de wiki gehaald ivm nieuwere verplaatsing) ]
Ik vond het gewoon oneerlijk dat het noorden zo makkelijk aan een stok kwamquote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een actie weer.![]()
Volgens mij ben je lichtelijk verslaafd aan het plaatsen van de stok. Dit is de 12e verplaatsing al.
Ik was degene die hem ook meenam naar het hoge Noorden, vanuit Deventer. Dus dat ie daar onbedoeld zo lang is blijven liggen is een bijzaak. Daarom had ik de backupstok maar weer in Steenwijk gelegd, zodat iemand en tenminste weer kon ophalen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon oneerlijk dat het noorden zo makkelijk aan een stok kwam
En volgens mij sta ik niet eens in de top 3 van dit jaar
mooiquote:Op donderdag 20 november 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon oneerlijk dat het noorden zo makkelijk aan een stok kwam
En volgens mij sta ik niet eens in de top 3 van dit jaar
2 uur in de trein?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:02 schreef gedoes het volgende:
Het noorden makkelijk aan de stok? Ik geloof dat 'jullie' er ook niet te moeilijk aan kwamen
Is ook niet zo erg hoor, ik was hoe dan ook gegaanquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was degene die hem ook meenam naar het hoge Noorden, vanuit Deventer. Dus dat ie daar onbedoeld zo lang is blijven liggen is een bijzaak. Daarom had ik de backupstok maar weer in Steenwijk gelegd, zodat iemand en tenminste weer kon ophalen.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 november 2014 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Door de vertraging had ik helaas geen tijd meer om hem weg te leggen, morgen rond 10:45-11:00 ligt ie ergens
Ik twijfel tussen twee.. Maar ik weet bijna zeker dat het de ene is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat die andere twee foto's niet nodig waren
Dank voor het naar de juiste provincie halen van de stokquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Zodra mijn vingers weer gevoel hebben de foto's
Is er wat mis met Friesland?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dank voor het naar de juiste provincie halen van de stok
Teveel Friezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er wat mis met Friesland?
Totaal niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Maringo het volgende:
Ik heb de Stok. Voorkeur waar ik hem neer leg?
Leiderdorp?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Maringo het volgende:
Ergens tussen Utrecht en Den Helder.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Maringo het volgende:
Dat is een beetje te ver weg vanaf hier.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eindelijk weer eens een gemeente waar hij nooit is geweest bijv.
dichter richting mij, pleurt ik m wel in gemeente neer waar die nog niet geweest isquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een beetje te ver weg vanaf hier.
Gorinchem? Diemen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een beetje te ver weg vanaf hier.
Richting Rotterdam dus?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dichter richting mij, pleurt ik m wel in gemeente neer waar die nog niet geweest is
Kun je hem beter direct in Hendrik-Ido-Ambacht neerleggenquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:28 schreef t-i-m het volgende:
[..]
liefst aan de onderkant van r'dam, maar net erboven ook niet zo een probleem.
Dat ken ik van de file meldingen op de radio.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je hem beter direct in Hendrik-Ido-Ambacht neerleggen
Ik heb er wel een missie bij, nu ik omgeving Leiden op Zoeterwoude na helemaal heb gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:44 schreef Maringo het volgende:
Verdorie Tara, nu twijfel ik weer of ik zo ver weg wil!
Tja, als ik er tijd voor had, had ik het gefixed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Maringo, je site loopt nogal achter, we zitten niet meer in Hoorn
En je hebt de code voor gele gemeenten nog niet gefixt
Ik gaf je een voorbeeldquote:Op zondag 23 november 2014 02:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, als ik er tijd voor had, had ik het gefixed.
Weet ik, maar ook dat vraagt tijd.quote:Op zondag 23 november 2014 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gaf je een voorbeeld
En heb je geen script die alles van de wiki plukt ofzo?
Daarover gesproken Maringo, ik had je een poosje terug gewezen op een foutje mbt Zevenhuizen (prov. Groningen).quote:Op zondag 23 november 2014 20:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook dat vraagt tijd.
Nee, ik copy/paste de wiki in een bestand die wordt uitgelezen. Probleem zit hem in het variabel aantal verplaatsers en plaatsen. Als dat anders is, moet ik wat veranderen.
Waren beide verplaatsingen in de gemeente Leek of Eemsmond?quote:Op maandag 24 november 2014 09:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarover gesproken Maringo, ik had je een poosje terug gewezen op een foutje mbt Zevenhuizen (prov. Groningen).
http://fokstok.maringo.nl/plaats/1825
2 verplaatsingen, maar dat gehuchtje Zevenhuizen is de stok nooit geweest (heb ik hem nooit opgehaald)
Dat was beiden het veel grotere http://fokstok.maringo.nl/plaats/1826
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat ze bang zijn voor de kouquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik met die verplaatsing weer een provincie van mijn lijstje kon afhalen, de stok had ik hiervoor nog niet opgehaald in Overijssel
Zeeland, Utrecht (Rhenen telt niet), Flevoland en Groningen blijven over
En waar is onze grote club Zuid-Hollandse stokverplaatsers gebleven?
Ja, koudquote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat ze bang zijn voor de kou
Hij ligt nu lekker warm binnen....quote:Op maandag 24 november 2014 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zolang de stok maar niet aan de grond vriest...
ja hey, niet te erg verwennen he.. straks wil die niet meer buiten liggenquote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Hij ligt nu lekker warm binnen....
Hierzo.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Nattekat het volgende:
En waar is onze grote club Zuid-Hollandse stokverplaatsers gebleven?
Ik kom ook uit ZH.. En de stok lag echt zon beetje in mijn achtertuin dit keer. Nu in de auto, morgen wordt hij weer ergens neergelegd.quote:
Kijk uit voor verwarmingen en andere warme dingen, de stok heeft ooit in een rugtas gezeten die tegen een verwarming aanstond, een traumatische ervaringquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:47 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik kom ook uit ZH.. En de stok lag echt zon beetje in mijn achtertuin dit keer. Nu in de auto, morgen wordt hij weer ergens neergelegd.
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat jij toch niet mag verplaatsen voordat AF hem ergens heeft neergelegd.
Doe maar wat. Als het bord maar zichtbaar is.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef ActualFantasy het volgende:
Stok geplaatst. Wat zijn de afspraken vwb fotos en zo ?
Officieel: voorkant bord, achterkant bord en omgeving. Daar wordt soms vanaf geweken of origineel mee omgegaanquote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef ActualFantasy het volgende:
Stok geplaatst. Wat zijn de afspraken vwb fotos en zo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving+stok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al onderweg?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe maar wat. Als het bord maar zichtbaar is.
En het liefst zo snel mogelijk
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:34 schreef ActualFantasy het volgende:
Hmm, ik zie nu dat ik het wel iets te gemakkelijk heb gemaakt denk ik, maar vooruit.
Bord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving+stok.Mooie verplaatsing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zondag 30 november 2014 10:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is al bijna geen Zuid-Holland meer, dan neemt die kracht ook af.
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..quote:Op zondag 30 november 2014 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Ik mis de tijd van 4 verplaatsingen op een dag
Haal die Stok dan ff op.quote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..
Goed bezig!quote:Op zondag 30 november 2014 11:08 schreef Meike26 het volgende:
Ah plekkie gevonden.. ik denk dat wij hem zo eens gaan halen
Omdat niemand meer mee wilt doenquote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..
Omdat er steeds gezeik is dat ie foetsie is. Ik wil best meedoen, maar niet met het risico dat hij er niet ligt. Of erger: dat er blijkbaar nog een schaduwstok ligt waar ik niks vanaf weet.quote:
Dat was een prima oplossingquote:Op zondag 30 november 2014 11:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat er steeds gezeik is dat ie foetsie is. Ik wil best meedoen, maar niet met het risico dat hij er niet ligt. Of erger: dat er blijkbaar nog een schaduwstok ligt waar ik niks vanaf weet.
Een prima oplossing om mensen die blijkbaar niet tot de harde kern behoren weg te jagen...het is maar wat je doel is.quote:Op zondag 30 november 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een prima oplossing
En ik maak me wel zorgen, maar heb sinds ronde 7 begon nooit naast het net gevist.
Maar ik wil nu een slot terug
prima oplossingquote:Op zondag 30 november 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een prima oplossing
En ik maak me wel zorgen, maar heb sinds ronde 7 begon nooit naast het net gevist.
Maar ik wil nu een slot terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |