Doe maar wat. Als het bord maar zichtbaar is.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef ActualFantasy het volgende:
Stok geplaatst. Wat zijn de afspraken vwb fotos en zo ?
Officieel: voorkant bord, achterkant bord en omgeving. Daar wordt soms vanaf geweken of origineel mee omgegaanquote:Op woensdag 26 november 2014 10:07 schreef ActualFantasy het volgende:
Stok geplaatst. Wat zijn de afspraken vwb fotos en zo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving+stok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al onderweg?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe maar wat. Als het bord maar zichtbaar is.
En het liefst zo snel mogelijk
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:34 schreef ActualFantasy het volgende:
Hmm, ik zie nu dat ik het wel iets te gemakkelijk heb gemaakt denk ik, maar vooruit.
Bord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving+stok.Mooie verplaatsing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zondag 30 november 2014 10:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is al bijna geen Zuid-Holland meer, dan neemt die kracht ook af.
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..quote:Op zondag 30 november 2014 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Ik mis de tijd van 4 verplaatsingen op een dag
Haal die Stok dan ff op.quote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..
Goed bezig!quote:Op zondag 30 november 2014 11:08 schreef Meike26 het volgende:
Ah plekkie gevonden.. ik denk dat wij hem zo eens gaan halen
Omdat niemand meer mee wilt doenquote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het topic is behoorlijk traag de laatste tijd. Jammer..
Omdat er steeds gezeik is dat ie foetsie is. Ik wil best meedoen, maar niet met het risico dat hij er niet ligt. Of erger: dat er blijkbaar nog een schaduwstok ligt waar ik niks vanaf weet.quote:
Dat was een prima oplossingquote:Op zondag 30 november 2014 11:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat er steeds gezeik is dat ie foetsie is. Ik wil best meedoen, maar niet met het risico dat hij er niet ligt. Of erger: dat er blijkbaar nog een schaduwstok ligt waar ik niks vanaf weet.
Een prima oplossing om mensen die blijkbaar niet tot de harde kern behoren weg te jagen...het is maar wat je doel is.quote:Op zondag 30 november 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een prima oplossing
En ik maak me wel zorgen, maar heb sinds ronde 7 begon nooit naast het net gevist.
Maar ik wil nu een slot terug
Was daar niet iemand mee bezig al? Maringo dacht ik?quote:
prima oplossingquote:Op zondag 30 november 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een prima oplossing
En ik maak me wel zorgen, maar heb sinds ronde 7 begon nooit naast het net gevist.
Maar ik wil nu een slot terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |