De stok heeft een nogal nare ervaring met lang blijven liggen jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is die dan nog niet gestoknapped?
Ga je? Anders ga ik straks...quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zou gedeeltelijk valsspelen zijn aangezien ik ook geholpen heb met het plaatsen.
Waarom niet? Je hebt hem niet weggelegd officieelquote:
Als deze stelregel officieel is kan ik er wel voor zorgen dat de stok texel op en weer af komt als hij rond pasen bij mij in de buurt ligt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt hem niet weggelegd officieel
En ik kan niet meer weg vandaag ben ik net achter gekomen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als deze stelregel officieel is kan ik er wel voor zorgen dat de stok texel op en weer af komt als hij rond pasen bij mij in de buurt ligt.
Ik weet dat de Stok lang kan blijven liggen, maar van Kerst tot Pasen zal ie vast al wel een keer zijn opgehaald. Dus je mag hem nu doen, en dan zien we tegen de tijd dat het Pasen is of ie weer bij je in de buurt kan komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als deze stelregel officieel is kan ik er wel voor zorgen dat de stok texel op en weer af komt als hij rond pasen bij mij in de buurt ligt.
Eens, echt, als hij al 2 weken ofzo ergens ligt, dan mag degene die nog een keertje moest wachten echt wel verplaatsen. De regel is alleen ingesteld om telkens over en weer te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:58 schreef Maringo het volgende:
Vooruitgang in het spel > regels van wegleggen.
Ik wil hem wel ophalen als hij op Texel ligt hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
tijd om het officiële reglement te updaten naar v2015-1quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eens, echt, als hij al 2 weken ofzo ergens ligt, dan mag degene die nog een keertje moest wachten echt wel verplaatsen. De regel is alleen ingesteld om telkens over en weer te voorkomen.
Gaatje gevonden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:33 schreef Molurus het volgende:
Nog steeds in Vreeland?
Hmm... misschien dat ik later vandaag aan gaatje vind.
Blijkbaar. Als ie niet ondertussen weggespoeld is. Of stukgevroren.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet die arme stok nieuw jaar vieren in een verlaten gat?
Ik ga poging 2 uitvoeren morgenquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet die arme stok nieuw jaar vieren in een verlaten gat?
Zal ik je vertellen hoe dat komt...?quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dus... Om een of andere reden rijdt die bus nu ieder uur ipv ieder half uur
Daarom dus die fiets en de trein naar Breukelen. Hoef je niet zo lang op een of andere gare bus te wachten.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dus... Om een of andere reden rijdt die bus nu ieder uur ipv ieder half uur
Was te verwachten, na zo'n lange tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |