Viel mee, als het halen (bijv zoals Meike hierboven) van te voren werd aangekondigd, dan kreeg diegene een DM met whereabouts van de schaduwstok. Het was een prima tussenoplossing.quote:Op zondag 30 november 2014 11:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een prima oplossing om mensen die blijkbaar niet tot de harde kern behoren weg te jagen...het is maar wat je doel is.
is het ook. alleen op het moment dat je nu bedenkt, dat je hem gaat halen.. dan mis je 99/100 keer de DM, zeker als je toch wat verder moet reizen om de stok te pakken.quote:Op zondag 30 november 2014 13:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Viel mee, als het halen (bijv zoals Meike hierboven) van te voren werd aangekondigd, dan kreeg diegene een DM met whereabouts van de schaduwstok. Het was een prima tussenoplossing.
Met slot werd altijd foto meegeleverd met locatie sleutelquote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is het ook. alleen op het moment dat je nu bedenkt, dat je hem gaat halen.. dan mis je 99/100 keer de DM, zeker als je toch wat verder moet reizen om de stok te pakken.
slot is leuk, echter ook NIET alles..
tot er een gemeente ambtenaar met een betonknipper rond wandelt..quote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Met slot werd altijd foto meegeleverd met locatie sleutel
Dit voorkomt vooral dat het meegenomen wordt door gemeenteambtenaren of voorbijgangers (die niet in dit topic komen)
Daarom zat er in het verleden ook altijd een kaartje op met uitleg.quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tot er een gemeente ambtenaar met een betonknipper rond wandelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ons weer een waar genoegen om Stok als reispartner te hebben, maar hij nam wel veel plek in, in de auto
[ Bericht 96% gewijzigd door Meike26 op 30-11-2014 16:12:21 ]
quote:Op zondag 30 november 2014 15:59 schreef Meike26 het volgende:
Stok is geplaatst.. foto's volgen snel..
Heb je nog wat te doen iigquote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ik de persoon ben die ZH voltooid
Valt mee, als hij wacht tot 1 januari heeft hij nog maar 1 te gaan (Hendrik-Ido-Ambacht), aangezien Vlist en Nederlek dan zijn opgeheven.quote:
Begin maar alvast naar de huidige plek te reizen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ik de persoon ben die ZH voltooid
Hij kan fietsen. Zo ver is dat niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Beetje lastig reizen voo natte poes... Niet echt lekker bereikbaar met OV
Denk jij...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Beetje lastig reizen voo natte poes... Niet echt lekker bereikbaar met OV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
De vorige keer liep niet echt goed afquote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij kan fietsen. Zo ver is dat niet.
Tijd voor een herkansing dus. Om deze wel goed af te laten lopen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer liep niet echt goed af
Ik vvnd een tochtje door Leiden al niks vandaag, was compleet dood na Zandvoort en nu moet ik van jou nog verder fietsen?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tijd voor een herkansing dus. Om deze wel goed af te laten lopen.
Nee joh..quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vvnd een tochtje door Leiden al niks vandaag, was compleet dood na Zandvoort en nu moet ik van jou nog verder fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |