Niet veel sneller dan Amsterdam.quote:Op maandag 15 december 2014 12:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan je fiets in de trein meenemen en vanaf Breukelen een klein half uurtje fietsen.
Tis nog zo vroegquote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat die vage bus die in Vreeland stopt Vreeland als eindpunt heeft, en dus de enige manier om daar per OV te komen via Amsterdam is, volgens mij is dit flink veranderd sinds de vorige keer dat ik keek
Zo gaat het hem niet worden, voor een ritje dat slechts 38 minuten met de auto duurt, maar bijna 2u met het OV
Die luie Utrechters moeten dus even wakker worden.
Dude..quote:Op donderdag 18 december 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezakt voor praktijk
Was een leuk oefenritje geweest...
Volgende keer maar even bellen dan als je naar de stok wil....quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
Actual Fantasy beweerde geen appje te hebben ontvangen.
Vandaag maar niet...wat een weer. Heeft de stok een reddingsvest bij zich?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:36 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Volgende keer maar even bellen dan als je naar de stok wil....
Volgende week een droge dag misschien. Ik mag hem zelf officieel niet halen, maar iemand vervoeren met de stok in een tas mag denk ik wel....quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vandaag maar niet...wat een weer. Heeft de stok een reddingsvest bij zich?
Hij ligt er al zo lang, van mij mag je zelf ook pakken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Volgende week een droge dag misschien. Ik mag hem zelf officieel niet halen, maar iemand vervoeren met de stok in een tas mag denk ik wel....
Geen slecht idee, goed alternatief voor mijn eerste uitstapje-ideequote:Op maandag 22 december 2014 18:39 schreef Meike26 het volgende:
Nattekat, kom jij dan over Haarlem?
Zoja, geef Stok 1 moment of fame en zet hem 1 van die 3 goudvissen op de foto
Hoe laat ga je?quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Blijkt dat ik 20 minuten in Vreeland vast zit, de bus die naar Amsterdam gaat vertrekt godverdomme 2 minuten voor de bus naar Vreeland zelf aankomt... je zou verwachten dat het dezelfde bus is die heen en weer rijdt
Ach, het is tenminste geen uurdienst. Maar een bezoekje naar Haarlem gaat 'm niet worden
IC naar Schiphol van 13:46, sprinter naar Weesp van 14:11 (Eerste keer ooit dat ik op Schiphol mag overstappenquote:
Nope, ik kan de foto's niet meer vinden door al dat geslowchat hierquote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Je weet al wel waar hij ligt? 24 minuten valt me nog wel mee, anders had ik je dat gehucht wel uit kunnen helpen.
Zou gedeeltelijk valsspelen zijn aangezien ik ook geholpen heb met het plaatsen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, ik kan de foto's niet meer vinden door al dat geslowchat hier
En als je mij dat gehucht uit kan helpen, kan je toch net zo goed zelf de stok ophalen? ;o
Welnee, niemand hoeft het te weten en dat ding ligt er al 3 wekenquote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zou gedeeltelijk valsspelen zijn aangezien ik ook geholpen heb met het plaatsen.
is die dan nog niet gestoknapped?quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, niemand hoeft het te weten en dat ding ligt er al 3 weken
Ik zou een nijnja inmiddels bijna aanmoedigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |