voor mannen met een verfijnde smaakquote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is alleen voor kleine mannetjes
Laat jij anders even zien hoe pronten borstjes eruit zien, beste Chai.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is dus niet pront. Niet alles geloven wat google zegt.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Inderdaad, tieten horen gewoon groot en een mooie ronde vorm hebben!
Face is te veel verbouwd, en ik was natuurlijk vergeten dat het natuurlijke tieten moeten zien!quote:
Ik had een goed voorbeeldplaatje in gedachte, maar kan niet vinden, dus nu heb ik geen zin meer om te zoeken. Vraag Mortaxx maar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Laat jij anders even zien hoe pronten borstjes eruit zien, beste Chai.
wat noem je me een eendagspaard mattiequote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is alleen voor kleine mannetjes
ik doe welquote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had een goed voorbeeldplaatje in gedachte, maar kan niet vinden, dus nu heb ik geen zin meer om te zoeken. Vraag Mortaxx maar.
hahaquote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef xSomesz het volgende:
[..]
wat noem je me een eendagspaard mattie
biatch be bitchingquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaGrapje. Maar je mag niet mee.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had een goed voorbeeldplaatje in gedachte, maar kan niet vinden, dus nu heb ik geen zin meer om te zoeken. Vraag Mortaxx maar.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ongeveer?Whatever.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]haha ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ongeveer?En altijd het laatste woord.
Ben je gek, ik heb mooiere tieten. Minder plaats ertussen vollere én mooiere nipplesquote:
kanker eyquote:
Ah oke. Ik had indd gehoord dat jij ( Meloewa ) grote tieten had. Ben nu wel benieuwd.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ben je gek, ik heb mooiere tieten. Minder plaats ertussen vollere én mooiere nipples
Ligt aan de dag bij mij, soms zijn ze groot soms klein.quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke. Ik had indd gehoord dat jij ( Meloewa ) grote tieten had. Ben nu wel benieuwd.
Denk trouwens dat dit te groot is voor pronte borstjes.
Doe een cam-streampie.quote:Op maandag 17 november 2014 19:47 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ligt aan de dag bij mij, soms zijn ze groot soms klein.
Dus jij bent van de A-cupsquote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor mannen met een verfijnde smaak
Welke kerel gaat er nou met z'n volle verstand een vliegticket betalen voor een domme snol zoals jij?quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]Huh, is dit niet BreathtakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ongeveer?![]()
? Chai?
Gvd dit dacht ik ook maar zoeken op afbeelding geeft veel resultatenquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, is dit niet Breathtaking![]()
? Chai?
quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd dit dacht ik ook maar zoeken op afbeelding geeft veel resultaten
Deze domme snol heeft die van tumblr. Waarom vraag je vragen aan mij einsteinquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Chai?
kk triest, baas.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet alleen niet of we nu baas zijn of kk triest.
Kan wel. Alleen vanuit die hoek lijken dat soort titties heel makkelijk veel op elkaar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Chai?
Vervelend kind.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
lol mn moeder wordt boos,Ik heb choco kruidnoten gehaald. Maar ze wilde ervan vreten (ik lig op bed)
dus ik zeg neem die zak mee. Zegt ze ''nee dat wil ik niet''
dus zij zo boven me laptop graaien in die zak .... ik zo ''niet zo beginnén'' en gaf die zak een duw zo van neem nu maar mee. Duwt ze die zak weer terug naar mij omdat ze me brutaal vindt zovan ''laat maar het hoef al niet meer''en loopt boos me kamer uit.
# story of my life
# daily struggles with my mom
Jouw expertise is wel altijd paraat op de momenten dat het ertoe doetquote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel. Alleen vanuit die hoek lijken dat soort titties heel makkelijk veel op elkaar.
Ja altijd dat stom gelul van ''geef me er ook 2''quote:
heb je dr wel een hoek verkocht?quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
lol mn moeder wordt boos,Ik heb choco kruidnoten gehaald. Maar ze wilde ervan vreten (ik lig op bed)
dus ik zeg neem die zak mee. Zegt ze ''nee dat wil ik niet''
dus zij zo boven me laptop graaien in die zak .... ik zo ''niet zo beginnén'' en gaf die zak een duw zo van neem nu maar mee. Duwt ze die zak weer terug naar mij omdat ze me brutaal vindt zovan ''laat maar het hoef al niet meer''en loopt boos me kamer uit.
# story of my life
# daily struggles with my mom
Maar zij is wel goed voorbeeld ervanquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet alleen niet of we nu baas zijn of kk triest.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers.
Kan prima, als Zwarte Piet mag, mag dit zeker.quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar zij is wel goed voorbeeld ervan
Ik mag die pic zeker niet posten
Drie maanden en je zit in een maillot op zo'n knolquote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Chai, heb vandaag met dat paard gelopen. Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers. Schrikt van een fucking paraplu enzo ik schrok me de kk van dat beest hij verstapte zich
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.quote:
Alweer geschrokken van een paraplu? Op bekend terrein moet hij wel meelopen als een hond eigenlijk, als jou echt als alpha ziet tenminste.quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Chai, heb vandaag met dat paard gelopen. Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers. Schrikt van een fucking paraplu enzo ik schrok me de kk van dat beest hij verstapte zich
ff door de zure appel heen bijten die paar jaar totdat je op jezelf gaat wonenquote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.
maar ik word zenuwachtig hoe ze met die zak zo boven me laptop zat te spelen:s
Echt waar, jij bent volgens mij werkelijk nergens goed voor, behalve als seksspeeltje.quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.
maar ik word zenuwachtig hoe ze met die zak zo boven me laptop zat te spelen:s
Jij bent nog niet goed genoeg om je kont aan af te vegen :Squote:Op maandag 17 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt waar, jij bent volgens mij werkelijk nergens goed voor, behalve als seksspeeltje.
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?quote:Op maandag 17 november 2014 20:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij bent nog niet goed genoeg om je kont aan af te vegen :S
Zo was ons leven op de basisschoolquote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?
Pak iemand anders om je grappen en grollen op uit te oefenen :$ kutaap.quote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?
Verdomme, ik was slim as fuck, kreeg altijd extra werk tegen de vervelingquote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo was ons leven op de basisschool
Het is ook een zegen. Behalve dan dat er veelvuldig misbruik van je wordt gemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik voel me elke dag fucked up gestresst nigger this aint the goodlife.....quote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo was ons leven op de basisschool
?quote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verdomme, ik was slim as fuck, kreeg altijd extra werk tegen de verveling.
Ik ben serieus. Confronterend, nietwaarquote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Pak iemand anders om je grappen en grollen op uit te oefenen :$ kutaap.
Ja daarom. Straks heeft die muilezel het uiteindelijk beter voor elkaar dan ikquote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook een zegen. Behalve dan dat er veelvuldig misbruik van je wordt gemaakt.
Maar die link leg je niet als je dom bent, dus dan zie je het als een zegen.
Ik kreeg een middag vrijquote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klep dicht. Je wil bloed onder mijn nagels vandaan halen, it aint gonna happen fag.quote:Op maandag 17 november 2014 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Confronterend, nietwaar?
[..]
Ja daarom. Straks heeft die muilezel het uiteindelijk beter voor elkaar dan ik.
Ja, van die stencils met extra opdrachten. Of ik moest anderen helpenquote:
Boek je toch nog enige progressie, chapeau.quote:Op maandag 17 november 2014 20:07 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Klep dicht. Je wil bloed onder mijn nagels vandaan halen, it aint gonna happen fag.
I dont care
no hap hap
kom kroontje brengenquote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die stencils met extra opdrachten. Of ik moest anderen helpen.
Heb toen ik in groep 5 zat zelfs zo'n dyslectische debiel uit groep 7 geholpen met leren lezen.
[..]
Boek je toch nog enige progressie, chapeau.
Ik wilde dat ik op de basisschool veel meer had geleerd. Als kind leer je in verhouding veel sneller. Engels of zo zou je eind groep 8 eigenlijk al hartstikke goed moeten kunnen. Hoeft helemaal niet zo ontzettend veel uren te kosten, alleen eerder mee beginnen en niet twee jaar lang op hetzelfde lage niveau blijven hangen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die stencils met extra opdrachten. Of ik moest anderen helpen.
Heb toen ik in groep 5 zat zelfs zo'n dyslectische debiel uit groep 7 geholpen met leren lezen.
Ik was altijd al in februari klaar met al het rekenwerk en dacht dan lekker niets meer te hoeven doen, moest ik de overige maanden anderen gaan helpen, toen ik dat systeem doorkreeg zorgde ik er gewoon voor dat ik pas in de laatste weken van het jaar alles af had.quote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kreeg volgens mij pas Engels in de brugklas en dat vond ik toen best pittig (grammatica iig). Toen was m'n motivatie om te leren ook steeds minder aan het worden, in groep 7 en 8 kregen we bijv. voor geschiedenis 2 A4'tjes met tekst om te leren, ik kon alles na een uur woord voor woord letterlijk citerenquote:Op maandag 17 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik op de basisschool veel meer had geleerd. Als kind leer je in verhouding veel sneller. Engels of zo zou je eind groep 8 eigenlijk al hartstikke goed moeten kunnen. Hoeft helemaal niet zo ontzettend veel uren te kosten, alleen eerder mee beginnen en niet twee jaar lang op hetzelfde lage niveau blijven hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheeky cuntquote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik was altijd al in februari klaar met al het rekenwerk en dacht dan lekker niets meer te hoeven doen, moest ik de overige maanden anderen gaan helpen, toen ik dat systeem doorkreeg zorgde ik er gewoon voor dat ik pas in de laatste weken van het jaar alles af had.
Heb nog 's fittie gehad (als in letterlijk gevochtenquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kreeg volgens mij pas Engels in de brugklas en dat vond ik toen best pittig (grammatica iig). Toen was m'n motivatie om te leren ook steeds minder aan het worden, in groep 7 en 8 kregen we bijv. voor geschiedenis 2 A4'tjes met tekst om te leren, ik kon alles na een uur woord voor woord letterlijk citeren.
Gelukkig was m'n moeder wel zo helder van geest om me naar de bieb te sturen, las elke week het maximale aantal van 10 boeken wat je per week kon lenen.
Ik wilde dat ik net zo kon lezen als vroeger. Toen vond ik bijna elk boek leuk en zat ik gelijk in het verhaal. Nu gebeurt dat pas halverwege met een beetje geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zijn kinderboeken van de bieb echt hartstikke goor.Heeft er vast weleens eentje op gekwijld of geniest zonder het boek weg te leggen.
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5quote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik net zo kon lezen als vroeger. Toen vond ik bijna elk boek leuk en zat ik gelijk in het verhaal. Nu gebeurt dat pas halverwege met een beetje geluk.
Eigenlijk zijn kinderboeken van de bieb echt hartstikke goor.Heeft er vast weleens eentje op gekwijld of geniest zonder het boek weg te leggen.
Altijd een boek kiezen waar een film van is, klaar in +/- 130 minuten.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5. Laagste cijfer op de cijferlijst
. En inderdaad man, snotjes, etensresten en onidentificeerbare dingen
.
iedereen verdiend hier 3x modaal en neukt het zusje van Kate Upton dat weet je toch wel Chai ?quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
WGR / Hoeveel spaargeld is genoeg?
FOK!Allemaal hoge bedragen.
Ik heb altijd een stukje maand over na mn salarisquote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
WGR / Hoeveel spaargeld is genoeg?
FOK!Allemaal hoge bedragen.
zonde man, lezenquote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5. Laagste cijfer op de cijferlijst
.
Neen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar zijn jullie nu een stelletje of niet?
Puur voor de seks dus.quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen.
Was even hoi komen zeggen dan
Not sure of jullie me herkende, ik was met m'n vriend dus beetje awkward. Ik zat zeg maar aan de andere kant van de bank (starbucks). Hebben jullie foto's gemaakt?quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen.
Was even hoi komen zeggen dan
Nah, ik wel bij Toekito. Ze kwam haar skateboard halenquote:Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Not sure of jullie me herkende, ik was met m'n vriend dus beetje awkward. Ik zat zeg maar aan de andere kant van de bank (starbucks). Hebben jullie foto's gemaakt?
Mopshondje in een hoofddoek.quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Maar pics van ntm, ik ken je sowieso niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Maar pics van ntm, ik ken je sowieso niet.
Ik zag een skateboard inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, ik wel bij Toekito. Ze kwam haar skateboard halen
quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mopshondje in een hoofddoek.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:50 schreef raptorix het volgende:
Een niet zo heel moeilijke lijkt me, wat is het kleinste zoogdier?
ONZ / [Absurde quiz #86] NEEquote:
En wie ben je?quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Dat ik op mijn eigen IP-adress ooit nog een unban zou krijgen.
De wereld is veel liever dan ik dacht.
5 jaar? Damnquote:Op maandag 17 november 2014 23:25 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Niemand, eigenlijk. Maar ik was 5 jaar geband.
Ik heb overigens nooit zo goed begrepen waarom.
Het was allemaal niet zo bijster bijzonder.
Vond dat juist interessant/makkelijk. Engels en Nederlands (enige) twee achten op m'n eindlijst.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Hoezo zou iemand te oud zijn voor FOK!?!quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Toch leuk dat ik er even weer ben, Murdera?
Uiteraard snap ik inmiddels ook wel dat ik veel te oud ben voor fora zoals deze, maar voor een keertje?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:05 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Welterusten, en morgen gezond weer op.
Hé ouwe.quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Dat ik op mijn eigen IP-adress ooit nog een unban zou krijgen.
De wereld is veel liever dan ik dacht.
Als jij al te oud bent wat ben ik dan?quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Toch leuk dat ik er even weer ben, Murdera?
Uiteraard snap ik inmiddels ook wel dat ik veel te oud ben voor fora zoals deze, maar voor een keertje?
quote:
Leukquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:13 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik zou yvonne wel geven man. wat nou te oud
Haha jawel.quote:
Mallerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:13 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Indrukwekkend en verder gewoon toffe stad. Zou er wel nog keer naartoe willen om meer te zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee koeksmoel, hoe was Berlijn?
Jep Berlijn is gaaf. Lekker aan die palen gedanst?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Indrukwekkend en verder gewoon toffe stad. Zou er wel nog keer naartoe willen om meer te zien.
Ik ben echt benieuwd wat voor iemand jij in het echt bentquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:13 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Gvd man, heb gewoon twee dagen spierpijn gehad op plekken die je niet voor mogelijk hield.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jep Berlijn is gaaf. Lekker aan die palen gedanst?
hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd man, heb gewoon twee dagen spierpijn gehad op plekken die je niet voor mogelijk hield.
moet je je knappe hoofdje niet druk om makenquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat voor iemand jij in het echt bent
ik maak me niet druk maatje. Ik vind het alleen zonde dat je je kwaliteiten niet optimaal benut.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
moet je je knappe hoofdje niet druk om maken
quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb trouwens Wickedman ontmanteld
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ik maak me niet druk maatje. Ik vind het alleen zonde dat je je kwaliteiten niet optimaal benut.
Ja, heb ook m'n kleren uitgedaan en briefjes van 5 in m'n broekje laten stoppen door vieze mannetjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Meer dan alleen aan die palen gehangen he, suikerspin.![]()
![]()
Nee is srs tering zware 'sport'.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:24 schreef Chloroform het volgende:
Ook wel eens gedaan dan? :s Op een gegeven moment hingen we zo in die paal en zei dat wijf doodleuk: "Ja, en nu naar achter leunen en je handen loslaten."
Ja doei, ben niet levensmoe.
Kleine tieten ontdekt.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is dus niet pront. Niet alles geloven wat google zegt.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef vigilant7 het volgende:
ik leerde social skills op basisschool, ik bracht heel m'n klas naar een hoger level
Good old times.quote:Op maandag 17 november 2014 20:18 schreef vigilant7 het volgende:
iedereen had respect voor me, ik werd op handen gedragen door kinderen van hogere klassen
Ah, oke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik trek me regelmatig op in de gym en doe buikspier oefeningen in zo'n rek dus ik weet ongeveer wat je hebt doorgemaakt. Alleen doe ik inderdaad niet van die debiele dingen zoals handen loslaten.
![]()
En je hebt dat gekke programma elke dinsdag. BN'ers gaan paaldansen ofzo
Chloro.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb ook m'n kleren uitgedaan en briefjes van 5 in m'n broekje laten stoppen door vieze mannetjes.![]()
Ook wel eens gedaan dan? :s Op een gegeven moment hingen we zo in die paal en zei dat wijf doodleuk: "Ja, en nu naar achter leunen en je handen loslaten."
Ja doei, ben niet levensmoe.
Heb je nog klappen gehad van ff92?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kleine tieten ontdekt.
[..]
[..]
Good old times.
Wie is Ff92?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb je nog klappen gehad van ff92?
hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ja goed, wij moesten dus met de benen om die paal en dan klemmen, alsof je op een stoel zit met je benen recht maar dan dus met een paal tussen je benen. Srs gewoon blauwe plekken daar![]()
Nice, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
heb misschien weer mijn oude wervings baantje geregeld
Have fun met aftrekken, ik ga slapen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
Nu nog kijken of er wat te neuken valt.
IKRquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaBlauwe plekken tussen je benen like whuuuuutt
Mocht iemand jou nu zien in je ondergoed komen er rare gedachten bij
Maar mooi dat het leuk was.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef wickedmen het volgende:
Oh Feyenoordfan92, vieze stoker. :s
Nee hij was in die vieze dure techno club (weet naam niet meer) en ik bleef gewoon thuis die avond.
Wow blauwe plekken tussen je benen. :squote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IKRThanks voor de interesse though, heel cute.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IKRThanks voor de interesse though, heel cute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grEn altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Debieltje ben je ook eh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grTrusten
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
nog steeds hier?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow blauwe plekken tussen je benen. :s
En niet eens een nachtje met mij. :s
BT in verloren tijden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Debieltje ben je ook eh.Trusten
Wow supergrappig ditquote:
Iedereen heeft ooit kleine tieten gehad hč.quote:
echt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen heeft ooit kleine tieten gehad hč.![]()
Het is geen agressieve vorm van kanker die na een week al gigantisch is.
romantischquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef Murdera het volgende:
Chlootje, 1 nacht met mij en die blauwe plekken van nu zijn niets meer
Gaan we naar berlijn?
Hele verhalen, niemand reageertquote:
heb ik soms ook wel hier. wordt dan altijd boos en dan sla ik m'n wiefquote:
Weet ik, je bent een neger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb ik soms ook wel hier. wordt dan altijd boos en dan sla ik m'n wief
Jouw leven is echt spannendquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl, Nederlandstalige muziek op de radio.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl, Nederlandstalige muziek op de radio.
Klopt, ik zou een twitter aan moeten vragen met de naam "wat 4ebe zegt."quote:
Noemen ze jou wel eens spuit elf?????quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
Sterf af.
Noemen ze jou wel eens Matip? :$quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:13 schreef Matip het volgende:
[..]
Noemen ze jou wel eens spuit elf?????
Soms.quote:
Gvd, wat ben ik goed. Gewoon zomaar geradenquote:
ja, jij bent mij er eenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd, wat ben ik goed. Gewoon zomaar geraden
Dat is mijn middelste naam, hoezo ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:13 schreef Matip het volgende:
[..]
Noemen ze jou wel eens spuit elf?????
Tfoequote:
HERE WE ARE NOW, ENTERTAIN USquote:
DIEEEEE DIEEEEE DIEEEEEEE DIEEEEquote:
lukt het?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIEEEEE DIEEEEE DIEEEEEEE DIEEEE
I PUT MY FINGERS IN MY EYESSSSSS
Wil je een sticker nu?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd, wat ben ik goed. Gewoon zomaar geraden
WHAT A WICKED GAME TO PLAY TO MAKE ME FEEL THIS WAYquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIEEEEE DIEEEEE DIEEEEEEE DIEEEE
I PUT MY FINGERS IN MY EYESSSSSS
hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mijn middelste naam, hoezo ?
Eeuuuhhh, ja?!quote:
Doe normaal, ik sta op scherp en djoek je zoquote:
oh sorry hoor, wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eeuuuhhh, ja?!Wat is dat nou voor een vraag ;s
'eindelijk'quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe normaal, ik sta op scherp en djoek je zo
Ja, nee te laat. Geef me godverdomme die sticker ;squote:Op dinsdag 18 november 2014 10:42 schreef Matip het volgende:
[..]
oh sorry hoor, wist niet dat je boos werd
quote:
Jawel, doet zeerquote:
ALLSSSSS DE MORGEN IS GEKOOOOOOOOOOOOMEEEEUHHHquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHAT A WICKED GAME TO PLAY TO MAKE ME FEEL THIS WAY
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLSSSSS DE MORGEN IS GEKOOOOOOOOOOOOMEEEEUHHH
IK WIL EEN BEETJE DIT, IK WIL EEN BEETJE DAT. IK WIL EEN BEETJE ZONNESCHIJNquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLSSSSS DE MORGEN IS GEKOOOOOOOOOOOOMEEEEUHHH
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK WIL EEN BEETJE DIT, IK WIL EEN BEETJE DAT. IK WIL EEN BEETJE ZONNESCHIJN
IK HEB EEN TUINTJE IN MIJN HARTTTTTquote:
IT'S GONNA BE A BUMPY RIIIIDEquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
IK HEB EEN TUINTJE IN MIJN HARTTTTT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK WIL EEN BEETJE DIT, IK WIL EEN BEETJE DAT. IK WIL EEN BEETJE ZONNESCHIJN
DUS WAT IK STEEDS OP TAFEL ZEEEHHEEHEETTTT IS LEKKERE FRISSUH SANDWICHSPREAD! YEAH!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
IT'S GONNA BE A BUMPY RIIIIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
THIS AINT'NOTHING BUT A SUMMERJAMBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
beter dan een tuintje op je buik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoe vies sandwichspread is?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
DUS WAT IK STEEDS OP TAFEL ZEEEHHEEHEETTTT IS LEKKERE FRISSUH SANDWICHSPREAD! YEAH!
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
DUS WAT IK STEEDS OP TAFEL ZEEEHHEEHEETTTT IS LEKKERE FRISSUH SANDWICHSPREAD! YEAH!
Ok, die vond ik best leukquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
THIS AINT'NOTHING BUT A SUMMERJAM
Ja, daar is dat van toch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vies sandwichspread is?
En die reclame die ze hadden in de jaren 80 met al die fitnesslui
MET BRANDNETELSquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jou op uitgekotste tonijn lijken. En nu?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar is dat van toch?vond het altijd op uitgekotste tonijn lijken.
Geen idee. Wat is je volgende stap?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou op uitgekotste tonijn lijken. En nu?
Liedjes zingenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Wat is je volgende stap?
vocarooquote:
Durf ik nietquote:
Buikhaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan een tuintje op je buik.
denk ik
haha poesquote:
Is dit een retorische vraagquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ok, die vond ik best leukIs dat vies?
![]()
Guilty pleasures galore
Laat Bonnie hierbuitenquote:
Good, daar leef ik voorquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
Alles wat jij zegt is vies
Het ruikt ook zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar is dat van toch?vond het altijd op uitgekotste tonijn lijken.
Goed voor de darmwerking.quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat Bonnie hierbuiten
[..]
Good, daar leef ik voor![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ruikt ook zo.
Denk ik..
Weenie, ruik nooit aan sandwichspread.
Leugens.quote:
Ik denk dat het je bijt zodra het vrijheid heeft geroken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik durf het niet uit de pot te halen zelfs :s
[..]
Leugens.
Moest er spontaan een scheetje van latenquote:
Je bent zelfquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik durf het niet uit de pot te halen zelfs :s
[..]
Leugens.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest er spontaan een scheetje van laten
[..]
Je bent zelf
IT'S ONLY LOVE. BUT LOVE HAS BEEN HURTING SO LONGquote:
Wijze les van Yoda hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het je bijt zodra het vrijheid heeft geroken.
Daarom: muilkorf altijd je sandwichspread.
Vooral als het eruit ziet als uitgekotste tonijn.
Gian, pls.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met wangvetjes, maar waarom de beugel?
ach nee, hier is ook al zo'n kleutertjequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gian, pls.Ik snap dat je uit een on-geëvolueerd deel van Nederland komt maar dit...
haha dus je hebt van meerdere mensen te horen gekregen dat je dom bent?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach nee, hier is ook al zo'n kleutertje
Ik denk dat het gewoon een subtiel complimentje wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha dus je hebt van meerdere mensen te horen gekregen dat je dom bent?
zeg alleen de senior SC leden die hun contributie betaald hebben hebben mogen limburggrappen maken en ook alleen als ze hun speldje dragenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gian, pls.Ik snap dat je uit een on-geëvolueerd deel van Nederland komt maar dit...
Haquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een subtiel complimentje waszo van een beugel? nergens voor nodig!
snapje
niks hoeft of moet .. makkelijk toch? Kan je er in de winter je openhaardblokken onder stapelenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HaDat arme kind loopt als wss 2 jaar rond met dat ijzer in haar smoel en dan wordt hier gezegd dat het helemaal niet hoeft. Lolololo.
Dacht te lezen 1,5 jaar. Maar idd, kan mij niet herinneren haar ooit te zien lachen op een pic.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HaDat arme kind loopt als wss 2 jaar rond met dat ijzer in haar smoel en dan wordt hier gezegd dat het helemaal niet hoeft. Lolololo.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg alleen de senior SC leden die hun contributie betaald hebben hebben mogen limburggrappen maken en ook alleen als ze hun speldje dragen
deze observatie heb ik als klacht doorgegeven aan de blackofficequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Vas is hier niet meer om lidmaatschappen te controleren.
LADY DON'T HURT MEEEEEquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
IT'S ONLY LOVE. BUT LOVE HAS BEEN HURTING SO LONG
quote:
Altijd behulpzaam mijn waarde chewbacca,quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms is plaatsvervangende chef dwc wel in de gelegenheid.
is er al kerstmuziek op sky?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh leuk, Alanis
Alsof ik niet genoeg ooraids te horen krijg.
Chewbacca had veel haar. Ik nauwelijks :squote:Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd behulpzaam mijn waarde chewbacca,
Godsammequote:
is hij zo behaard?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd behulpzaam mijn waarde chewbacca,
Gewoon de pil slikken, helps a lott.quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen heeft ooit kleine tieten gehad hč.![]()
Het is geen agressieve vorm van kanker die na een week al gigantisch is.
ja, maar tot nu toe alleen van totale mongolenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha dus je hebt van meerdere mensen te horen gekregen dat je dom bent?
of een starwars themed koffietentje Brewbacca'squote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chewbacca had veel haar. Ik nauwelijks :s
Chewblacka hahahahaha
Die verslaafd is aan kinderkoffie zeker?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of een starwars themed koffietentje Brewbacca's
dat is 4ebe met dr pumpkin spice lattequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die verslaafd is aan kinderkoffie zeker?
Daar kwam ntm mee volgens mijquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is 4ebe met dr pumpkin spice latte
Doe niet zo gefrusteerd johquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:57 schreef wickedmen het volgende:
Want dat is liefde, als het effe niet lekker gaat gewoon als vrouw eikelhuppelen. Het gaat er namelijk niet om wat er gebeurt als het slecht gaat maar gewoon dat het altijd goed moet gaan.
Daarbij ook nog insureren dat elke vrouw er zo met elke man er vandoor kan gaan en wij haar zowiezo elke dag als een princess moeten pleasen.Yeah right.
Waar heb je het over? De enige die gefrustreerd is ben jij hoor. Met je insureren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet zo gefrusteerd johen wat is insureren?
Van die FB plaatjes met 'wijze lessen'
Ik? ah ok.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De enige die gefrustreerd is ben jij hoor. Met je insureren.
En idd FB.
Maar kan niet tegen zoiets doms en pro-feministisch.
Ahhhh oke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik? ah ok.
Jij typt toch insureren? vraag gewoon wat dat is...
Dat zie ik vaker aan je, dat je nogal anti feministisch over komt en misschien zelfs denigrerend.
nog 1 dag 😨quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey klein zoogdiertje van me.
Hij maakt zichzelf toch altijd zo druk als er onrecht is, echte wereld verbeteraar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik? ah ok.
Jij typt toch insureren? vraag gewoon wat dat is...
Dat zie ik vaker aan je, dat je nogal anti feministisch over komt en misschien zelfs denigrerend.
Yupquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan gaat de grote reis beginnen?
Ik koop er altijd sokkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:29 schreef remi1986 het volgende:
ja wie gaat er dan ook naar de Hema
inb4: Mapima
dat kan bij ons gewoon aan de buitenkant van de Hemaquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Enige reden dat ik naar de Hema ga is om 3 van die geile broodjes hotdogs te scoren MET saus.
Alleen als het nodig is maar goed ik kon natuurlijk ook een papzak zijn die alleen gamed, zonder ambitie of social skills. En vrouwen white riddert op het internet voor seks.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
Hij maakt zichzelf toch altijd zo druk als er onrecht is, echte wereld verbeteraar.
Bij ons ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat kan bij ons gewoon aan de buitenkant van de Hema
hahaquote:
Wel iets voor jou dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Selfies met kleine indo negers en sperma drinken uit kokosnoten. Titanic poses doen bij 'ravijnen' en #genieten aan zee.![]()
Ik weet niet wat voor grafradio dit is, maar het eerste kerstliedje wel al gehoord.quote:
Ja dat was de grapquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chewbacca had veel haar. Ik nauwelijks :s
Chewblacka hahahahaha
Zie reactie hierbovenquote:
Noice.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
Zuid-Amerikadrie maanden mijzelf ontdekken
het is dinsdag, dan mag datquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie reactie hierboven
ook stombo
Ik zou selfies maken met gangsters of geile wijven met dikke tieten, sperma laten drinken door geile bitches. Titanic pose doen aan een ravijn terwijl ik geniet van mijn blowjob door een geile bitch en chillen aan zee met wat geile bitches.quote:
Ik wil naar huisquote:
ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil naar huis![]()
Met 140 km..
Gewoon skitta an die trajectcontrolletje
Argentinië chili peruquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Noice.
Waar? Ik vond Ecuador en Peru echt tof. De rest moet ik nog een keer bezoeken. Colombia schijnt echt heel goed te doen te zijn.
BT plsquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou selfies maken met gangsters of geile wijven met dikke tieten, sperma laten drinken door geile bitches. Titanic pose doen aan een ravijn terwijl ik geniet van mijn blowjob door een geile bitch en chillen aan zee met wat geile bitches.
Dus.
Kom bij mij chillen danquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil naar huis![]()
Met 140 km..
Gewoon skitta an die trajectcontrolletje
Ik zag jou zittend op een paard terwijl ik dit lasquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou selfies maken met gangsters of geile wijven met dikke tieten, sperma laten drinken door geile bitches. Titanic pose doen aan een ravijn terwijl ik geniet van mijn blowjob door een geile bitch en chillen aan zee met wat geile bitches.
Dus.
Wat voor gevoel kreeg je hierbij?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag jou zittend op een paard terwijl ik dit las
Haha, mad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is maar goed ik kon natuurlijk ook een papzak zijn die alleen gamed, zonder ambitie of social skills. En vrouwen white riddert op het internet voor seks.
Jammer genoeg heb ik die instelling niet.
Echt foei van mij.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat voor gevoel kreeg je hierbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |