Dus jij bent van de A-cupsquote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor mannen met een verfijnde smaak
Welke kerel gaat er nou met z'n volle verstand een vliegticket betalen voor een domme snol zoals jij?quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]Huh, is dit niet BreathtakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ongeveer?![]()
? Chai?
Gvd dit dacht ik ook maar zoeken op afbeelding geeft veel resultatenquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, is dit niet Breathtaking![]()
? Chai?
quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd dit dacht ik ook maar zoeken op afbeelding geeft veel resultaten
Deze domme snol heeft die van tumblr. Waarom vraag je vragen aan mij einsteinquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Chai?
kk triest, baas.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet alleen niet of we nu baas zijn of kk triest.
Kan wel. Alleen vanuit die hoek lijken dat soort titties heel makkelijk veel op elkaar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Chai?
Vervelend kind.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
lol mn moeder wordt boos,Ik heb choco kruidnoten gehaald. Maar ze wilde ervan vreten (ik lig op bed)
dus ik zeg neem die zak mee. Zegt ze ''nee dat wil ik niet''
dus zij zo boven me laptop graaien in die zak .... ik zo ''niet zo beginnén'' en gaf die zak een duw zo van neem nu maar mee. Duwt ze die zak weer terug naar mij omdat ze me brutaal vindt zovan ''laat maar het hoef al niet meer''en loopt boos me kamer uit.
# story of my life
# daily struggles with my mom
Jouw expertise is wel altijd paraat op de momenten dat het ertoe doetquote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel. Alleen vanuit die hoek lijken dat soort titties heel makkelijk veel op elkaar.
Ja altijd dat stom gelul van ''geef me er ook 2''quote:
heb je dr wel een hoek verkocht?quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
lol mn moeder wordt boos,Ik heb choco kruidnoten gehaald. Maar ze wilde ervan vreten (ik lig op bed)
dus ik zeg neem die zak mee. Zegt ze ''nee dat wil ik niet''
dus zij zo boven me laptop graaien in die zak .... ik zo ''niet zo beginnén'' en gaf die zak een duw zo van neem nu maar mee. Duwt ze die zak weer terug naar mij omdat ze me brutaal vindt zovan ''laat maar het hoef al niet meer''en loopt boos me kamer uit.
# story of my life
# daily struggles with my mom
Maar zij is wel goed voorbeeld ervanquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet alleen niet of we nu baas zijn of kk triest.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers.
Kan prima, als Zwarte Piet mag, mag dit zeker.quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar zij is wel goed voorbeeld ervan
Ik mag die pic zeker niet posten
Drie maanden en je zit in een maillot op zo'n knolquote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Chai, heb vandaag met dat paard gelopen. Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers. Schrikt van een fucking paraplu enzo ik schrok me de kk van dat beest hij verstapte zich
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.quote:
Alweer geschrokken van een paraplu? Op bekend terrein moet hij wel meelopen als een hond eigenlijk, als jou echt als alpha ziet tenminste.quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Chai, heb vandaag met dat paard gelopen. Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers. Schrikt van een fucking paraplu enzo ik schrok me de kk van dat beest hij verstapte zich
ff door de zure appel heen bijten die paar jaar totdat je op jezelf gaat wonenquote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.
maar ik word zenuwachtig hoe ze met die zak zo boven me laptop zat te spelen:s
Echt waar, jij bent volgens mij werkelijk nergens goed voor, behalve als seksspeeltje.quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.
maar ik word zenuwachtig hoe ze met die zak zo boven me laptop zat te spelen:s
Jij bent nog niet goed genoeg om je kont aan af te vegen :Squote:Op maandag 17 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt waar, jij bent volgens mij werkelijk nergens goed voor, behalve als seksspeeltje.
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?quote:Op maandag 17 november 2014 20:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij bent nog niet goed genoeg om je kont aan af te vegen :S
Zo was ons leven op de basisschoolquote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?
Pak iemand anders om je grappen en grollen op uit te oefenen :$ kutaap.quote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |