Wijze les van Yoda hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het je bijt zodra het vrijheid heeft geroken.
Daarom: muilkorf altijd je sandwichspread.
Vooral als het eruit ziet als uitgekotste tonijn.
Gian, pls.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met wangvetjes, maar waarom de beugel?
ach nee, hier is ook al zo'n kleutertjequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gian, pls.Ik snap dat je uit een on-geėvolueerd deel van Nederland komt maar dit...
haha dus je hebt van meerdere mensen te horen gekregen dat je dom bent?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach nee, hier is ook al zo'n kleutertje
Ik denk dat het gewoon een subtiel complimentje wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha dus je hebt van meerdere mensen te horen gekregen dat je dom bent?
zeg alleen de senior SC leden die hun contributie betaald hebben hebben mogen limburggrappen maken en ook alleen als ze hun speldje dragenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gian, pls.Ik snap dat je uit een on-geėvolueerd deel van Nederland komt maar dit...
Haquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een subtiel complimentje waszo van een beugel? nergens voor nodig!
snapje
niks hoeft of moet .. makkelijk toch? Kan je er in de winter je openhaardblokken onder stapelenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HaDat arme kind loopt als wss 2 jaar rond met dat ijzer in haar smoel en dan wordt hier gezegd dat het helemaal niet hoeft. Lolololo.
Dacht te lezen 1,5 jaar. Maar idd, kan mij niet herinneren haar ooit te zien lachen op een pic.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HaDat arme kind loopt als wss 2 jaar rond met dat ijzer in haar smoel en dan wordt hier gezegd dat het helemaal niet hoeft. Lolololo.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg alleen de senior SC leden die hun contributie betaald hebben hebben mogen limburggrappen maken en ook alleen als ze hun speldje dragen
deze observatie heb ik als klacht doorgegeven aan de blackofficequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Vas is hier niet meer om lidmaatschappen te controleren.
LADY DON'T HURT MEEEEEquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
IT'S ONLY LOVE. BUT LOVE HAS BEEN HURTING SO LONG
quote:
Altijd behulpzaam mijn waarde chewbacca,quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms is plaatsvervangende chef dwc wel in de gelegenheid.
is er al kerstmuziek op sky?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh leuk, Alanis
Alsof ik niet genoeg ooraids te horen krijg.
Chewbacca had veel haar. Ik nauwelijks :squote:Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd behulpzaam mijn waarde chewbacca,
Godsammequote:
is hij zo behaard?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd behulpzaam mijn waarde chewbacca,
Gewoon de pil slikken, helps a lott.quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen heeft ooit kleine tieten gehad hč.![]()
Het is geen agressieve vorm van kanker die na een week al gigantisch is.
ja, maar tot nu toe alleen van totale mongolenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha dus je hebt van meerdere mensen te horen gekregen dat je dom bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |