of een starwars themed koffietentje Brewbacca'squote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chewbacca had veel haar. Ik nauwelijks :s
Chewblacka hahahahaha
Die verslaafd is aan kinderkoffie zeker?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of een starwars themed koffietentje Brewbacca's
dat is 4ebe met dr pumpkin spice lattequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die verslaafd is aan kinderkoffie zeker?
Daar kwam ntm mee volgens mijquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is 4ebe met dr pumpkin spice latte
Doe niet zo gefrusteerd johquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:57 schreef wickedmen het volgende:
Want dat is liefde, als het effe niet lekker gaat gewoon als vrouw eikelhuppelen. Het gaat er namelijk niet om wat er gebeurt als het slecht gaat maar gewoon dat het altijd goed moet gaan.
Daarbij ook nog insureren dat elke vrouw er zo met elke man er vandoor kan gaan en wij haar zowiezo elke dag als een princess moeten pleasen.Yeah right.
Waar heb je het over? De enige die gefrustreerd is ben jij hoor. Met je insureren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet zo gefrusteerd johen wat is insureren?
Van die FB plaatjes met 'wijze lessen'
Ik? ah ok.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De enige die gefrustreerd is ben jij hoor. Met je insureren.
En idd FB.
Maar kan niet tegen zoiets doms en pro-feministisch.
Ahhhh oke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik? ah ok.
Jij typt toch insureren? vraag gewoon wat dat is...
Dat zie ik vaker aan je, dat je nogal anti feministisch over komt en misschien zelfs denigrerend.
nog 1 dag 😨quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey klein zoogdiertje van me.
Hij maakt zichzelf toch altijd zo druk als er onrecht is, echte wereld verbeteraar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik? ah ok.
Jij typt toch insureren? vraag gewoon wat dat is...
Dat zie ik vaker aan je, dat je nogal anti feministisch over komt en misschien zelfs denigrerend.
Yupquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan gaat de grote reis beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |