Ik koop er altijd sokkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:29 schreef remi1986 het volgende:
ja wie gaat er dan ook naar de Hema
inb4: Mapima
dat kan bij ons gewoon aan de buitenkant van de Hemaquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Enige reden dat ik naar de Hema ga is om 3 van die geile broodjes hotdogs te scoren MET saus.
Alleen als het nodig is maar goed ik kon natuurlijk ook een papzak zijn die alleen gamed, zonder ambitie of social skills. En vrouwen white riddert op het internet voor seks.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
Hij maakt zichzelf toch altijd zo druk als er onrecht is, echte wereld verbeteraar.
Bij ons ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat kan bij ons gewoon aan de buitenkant van de Hema
hahaquote:
Wel iets voor jou dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Selfies met kleine indo negers en sperma drinken uit kokosnoten. Titanic poses doen bij 'ravijnen' en #genieten aan zee.![]()
Ik weet niet wat voor grafradio dit is, maar het eerste kerstliedje wel al gehoord.quote:
Ja dat was de grapquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chewbacca had veel haar. Ik nauwelijks :s
Chewblacka hahahahaha
Zie reactie hierbovenquote:
Noice.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
Zuid-Amerikadrie maanden mijzelf ontdekken
het is dinsdag, dan mag datquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie reactie hierboven
ook stombo
Ik zou selfies maken met gangsters of geile wijven met dikke tieten, sperma laten drinken door geile bitches. Titanic pose doen aan een ravijn terwijl ik geniet van mijn blowjob door een geile bitch en chillen aan zee met wat geile bitches.quote:
Ik wil naar huisquote:
ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil naar huis![]()
Met 140 km..
Gewoon skitta an die trajectcontrolletje
Argentinië chili peruquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Noice.
Waar? Ik vond Ecuador en Peru echt tof. De rest moet ik nog een keer bezoeken. Colombia schijnt echt heel goed te doen te zijn.
BT plsquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou selfies maken met gangsters of geile wijven met dikke tieten, sperma laten drinken door geile bitches. Titanic pose doen aan een ravijn terwijl ik geniet van mijn blowjob door een geile bitch en chillen aan zee met wat geile bitches.
Dus.
Kom bij mij chillen danquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil naar huis![]()
Met 140 km..
Gewoon skitta an die trajectcontrolletje
Ik zag jou zittend op een paard terwijl ik dit lasquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou selfies maken met gangsters of geile wijven met dikke tieten, sperma laten drinken door geile bitches. Titanic pose doen aan een ravijn terwijl ik geniet van mijn blowjob door een geile bitch en chillen aan zee met wat geile bitches.
Dus.
Wat voor gevoel kreeg je hierbij?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag jou zittend op een paard terwijl ik dit las
Haha, mad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is maar goed ik kon natuurlijk ook een papzak zijn die alleen gamed, zonder ambitie of social skills. En vrouwen white riddert op het internet voor seks.
Jammer genoeg heb ik die instelling niet.
Echt foei van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |