Altijd een boek kiezen waar een film van is, klaar in +/- 130 minuten.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5. Laagste cijfer op de cijferlijst
. En inderdaad man, snotjes, etensresten en onidentificeerbare dingen
.
iedereen verdiend hier 3x modaal en neukt het zusje van Kate Upton dat weet je toch wel Chai ?quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
WGR / Hoeveel spaargeld is genoeg?
FOK!Allemaal hoge bedragen.
Ik heb altijd een stukje maand over na mn salarisquote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
WGR / Hoeveel spaargeld is genoeg?
FOK!Allemaal hoge bedragen.
zonde man, lezenquote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5. Laagste cijfer op de cijferlijst
. En inderdaad man, snotjes, etensresten en onidentificeerbare dingen
.
Neen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar zijn jullie nu een stelletje of niet?
Puur voor de seks dus.quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen.
Was even hoi komen zeggen dan
Not sure of jullie me herkende, ik was met m'n vriend dus beetje awkward. Ik zat zeg maar aan de andere kant van de bank (starbucks). Hebben jullie foto's gemaakt?quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen.
Was even hoi komen zeggen dan
Nah, ik wel bij Toekito. Ze kwam haar skateboard halenquote:Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Not sure of jullie me herkende, ik was met m'n vriend dus beetje awkward. Ik zat zeg maar aan de andere kant van de bank (starbucks). Hebben jullie foto's gemaakt?
Mopshondje in een hoofddoek.quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Maar pics van ntm, ik ken je sowieso niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Maar pics van ntm, ik ken je sowieso niet.
Ik zag een skateboard inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, ik wel bij Toekito. Ze kwam haar skateboard halen
quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mopshondje in een hoofddoek.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:50 schreef raptorix het volgende:
Een niet zo heel moeilijke lijkt me, wat is het kleinste zoogdier?
ONZ / [Absurde quiz #86] NEEquote:
En wie ben je?quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Dat ik op mijn eigen IP-adress ooit nog een unban zou krijgen.
De wereld is veel liever dan ik dacht.
5 jaar? Damnquote:Op maandag 17 november 2014 23:25 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Niemand, eigenlijk. Maar ik was 5 jaar geband.
Ik heb overigens nooit zo goed begrepen waarom.
Het was allemaal niet zo bijster bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |