voor mannen met een verfijnde smaakquote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is alleen voor kleine mannetjes
Laat jij anders even zien hoe pronten borstjes eruit zien, beste Chai.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is dus niet pront. Niet alles geloven wat google zegt.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Inderdaad, tieten horen gewoon groot en een mooie ronde vorm hebben!
Face is te veel verbouwd, en ik was natuurlijk vergeten dat het natuurlijke tieten moeten zien!quote:
Ik had een goed voorbeeldplaatje in gedachte, maar kan niet vinden, dus nu heb ik geen zin meer om te zoeken. Vraag Mortaxx maar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Laat jij anders even zien hoe pronten borstjes eruit zien, beste Chai.
wat noem je me een eendagspaard mattiequote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is alleen voor kleine mannetjes
ik doe welquote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had een goed voorbeeldplaatje in gedachte, maar kan niet vinden, dus nu heb ik geen zin meer om te zoeken. Vraag Mortaxx maar.
hahaquote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef xSomesz het volgende:
[..]
wat noem je me een eendagspaard mattie
biatch be bitchingquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaGrapje. Maar je mag niet mee.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had een goed voorbeeldplaatje in gedachte, maar kan niet vinden, dus nu heb ik geen zin meer om te zoeken. Vraag Mortaxx maar.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ongeveer?Whatever.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]haha ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ongeveer?En altijd het laatste woord.
Ben je gek, ik heb mooiere tieten. Minder plaats ertussen vollere én mooiere nipplesquote:
kanker eyquote:
Ah oke. Ik had indd gehoord dat jij ( Meloewa ) grote tieten had. Ben nu wel benieuwd.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ben je gek, ik heb mooiere tieten. Minder plaats ertussen vollere én mooiere nipples
Ligt aan de dag bij mij, soms zijn ze groot soms klein.quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke. Ik had indd gehoord dat jij ( Meloewa ) grote tieten had. Ben nu wel benieuwd.
Denk trouwens dat dit te groot is voor pronte borstjes.
Doe een cam-streampie.quote:Op maandag 17 november 2014 19:47 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ligt aan de dag bij mij, soms zijn ze groot soms klein.
Dus jij bent van de A-cupsquote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor mannen met een verfijnde smaak
Welke kerel gaat er nou met z'n volle verstand een vliegticket betalen voor een domme snol zoals jij?quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]Huh, is dit niet BreathtakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit ongeveer?![]()
? Chai?
Gvd dit dacht ik ook maar zoeken op afbeelding geeft veel resultatenquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, is dit niet Breathtaking![]()
? Chai?
quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd dit dacht ik ook maar zoeken op afbeelding geeft veel resultaten
Deze domme snol heeft die van tumblr. Waarom vraag je vragen aan mij einsteinquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Chai?
kk triest, baas.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet alleen niet of we nu baas zijn of kk triest.
Kan wel. Alleen vanuit die hoek lijken dat soort titties heel makkelijk veel op elkaar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
? Chai?
Vervelend kind.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
lol mn moeder wordt boos,Ik heb choco kruidnoten gehaald. Maar ze wilde ervan vreten (ik lig op bed)
dus ik zeg neem die zak mee. Zegt ze ''nee dat wil ik niet''
dus zij zo boven me laptop graaien in die zak .... ik zo ''niet zo beginnén'' en gaf die zak een duw zo van neem nu maar mee. Duwt ze die zak weer terug naar mij omdat ze me brutaal vindt zovan ''laat maar het hoef al niet meer''en loopt boos me kamer uit.
# story of my life
# daily struggles with my mom
Jouw expertise is wel altijd paraat op de momenten dat het ertoe doetquote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel. Alleen vanuit die hoek lijken dat soort titties heel makkelijk veel op elkaar.
Ja altijd dat stom gelul van ''geef me er ook 2''quote:
heb je dr wel een hoek verkocht?quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
lol mn moeder wordt boos,Ik heb choco kruidnoten gehaald. Maar ze wilde ervan vreten (ik lig op bed)
dus ik zeg neem die zak mee. Zegt ze ''nee dat wil ik niet''
dus zij zo boven me laptop graaien in die zak .... ik zo ''niet zo beginnén'' en gaf die zak een duw zo van neem nu maar mee. Duwt ze die zak weer terug naar mij omdat ze me brutaal vindt zovan ''laat maar het hoef al niet meer''en loopt boos me kamer uit.
# story of my life
# daily struggles with my mom
Maar zij is wel goed voorbeeld ervanquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet alleen niet of we nu baas zijn of kk triest.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers.
Kan prima, als Zwarte Piet mag, mag dit zeker.quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar zij is wel goed voorbeeld ervan
Ik mag die pic zeker niet posten
Drie maanden en je zit in een maillot op zo'n knolquote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Chai, heb vandaag met dat paard gelopen. Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers. Schrikt van een fucking paraplu enzo ik schrok me de kk van dat beest hij verstapte zich
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.quote:
Alweer geschrokken van een paraplu? Op bekend terrein moet hij wel meelopen als een hond eigenlijk, als jou echt als alpha ziet tenminste.quote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Chai, heb vandaag met dat paard gelopen. Net een kk grote hond maar dan onvoorspelbaar als de negers. Schrikt van een fucking paraplu enzo ik schrok me de kk van dat beest hij verstapte zich
ff door de zure appel heen bijten die paar jaar totdat je op jezelf gaat wonenquote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.
maar ik word zenuwachtig hoe ze met die zak zo boven me laptop zat te spelen:s
Echt waar, jij bent volgens mij werkelijk nergens goed voor, behalve als seksspeeltje.quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor tegen de mensen die het verdienen shit/chaggy te doen niet mn moeder.
maar ik word zenuwachtig hoe ze met die zak zo boven me laptop zat te spelen:s
Jij bent nog niet goed genoeg om je kont aan af te vegen :Squote:Op maandag 17 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt waar, jij bent volgens mij werkelijk nergens goed voor, behalve als seksspeeltje.
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?quote:Op maandag 17 november 2014 20:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij bent nog niet goed genoeg om je kont aan af te vegen :S
Zo was ons leven op de basisschoolquote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?
Pak iemand anders om je grappen en grollen op uit te oefenen :$ kutaap.quote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaar jij je domheid eigenlijk als een zegen? Lijkt me eigenlijk wel heerlijk, je nergens om zorgen hoeven te maken over dingen die ertoe doen. Of sta je daar ook nooit bij stil?
Verdomme, ik was slim as fuck, kreeg altijd extra werk tegen de vervelingquote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo was ons leven op de basisschool
Het is ook een zegen. Behalve dan dat er veelvuldig misbruik van je wordt gemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik voel me elke dag fucked up gestresst nigger this aint the goodlife.....quote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo was ons leven op de basisschool
?quote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verdomme, ik was slim as fuck, kreeg altijd extra werk tegen de verveling.
Ik ben serieus. Confronterend, nietwaarquote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Pak iemand anders om je grappen en grollen op uit te oefenen :$ kutaap.
Ja daarom. Straks heeft die muilezel het uiteindelijk beter voor elkaar dan ikquote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook een zegen. Behalve dan dat er veelvuldig misbruik van je wordt gemaakt.
Maar die link leg je niet als je dom bent, dus dan zie je het als een zegen.
Ik kreeg een middag vrijquote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klep dicht. Je wil bloed onder mijn nagels vandaan halen, it aint gonna happen fag.quote:Op maandag 17 november 2014 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Confronterend, nietwaar?
[..]
Ja daarom. Straks heeft die muilezel het uiteindelijk beter voor elkaar dan ik.
Ja, van die stencils met extra opdrachten. Of ik moest anderen helpenquote:
Boek je toch nog enige progressie, chapeau.quote:Op maandag 17 november 2014 20:07 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Klep dicht. Je wil bloed onder mijn nagels vandaan halen, it aint gonna happen fag.
I dont care
no hap hap
kom kroontje brengenquote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die stencils met extra opdrachten. Of ik moest anderen helpen.
Heb toen ik in groep 5 zat zelfs zo'n dyslectische debiel uit groep 7 geholpen met leren lezen.
[..]
Boek je toch nog enige progressie, chapeau.
Ik wilde dat ik op de basisschool veel meer had geleerd. Als kind leer je in verhouding veel sneller. Engels of zo zou je eind groep 8 eigenlijk al hartstikke goed moeten kunnen. Hoeft helemaal niet zo ontzettend veel uren te kosten, alleen eerder mee beginnen en niet twee jaar lang op hetzelfde lage niveau blijven hangen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die stencils met extra opdrachten. Of ik moest anderen helpen.
Heb toen ik in groep 5 zat zelfs zo'n dyslectische debiel uit groep 7 geholpen met leren lezen.
Ik was altijd al in februari klaar met al het rekenwerk en dacht dan lekker niets meer te hoeven doen, moest ik de overige maanden anderen gaan helpen, toen ik dat systeem doorkreeg zorgde ik er gewoon voor dat ik pas in de laatste weken van het jaar alles af had.quote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kreeg volgens mij pas Engels in de brugklas en dat vond ik toen best pittig (grammatica iig). Toen was m'n motivatie om te leren ook steeds minder aan het worden, in groep 7 en 8 kregen we bijv. voor geschiedenis 2 A4'tjes met tekst om te leren, ik kon alles na een uur woord voor woord letterlijk citerenquote:Op maandag 17 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik op de basisschool veel meer had geleerd. Als kind leer je in verhouding veel sneller. Engels of zo zou je eind groep 8 eigenlijk al hartstikke goed moeten kunnen. Hoeft helemaal niet zo ontzettend veel uren te kosten, alleen eerder mee beginnen en niet twee jaar lang op hetzelfde lage niveau blijven hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheeky cuntquote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik was altijd al in februari klaar met al het rekenwerk en dacht dan lekker niets meer te hoeven doen, moest ik de overige maanden anderen gaan helpen, toen ik dat systeem doorkreeg zorgde ik er gewoon voor dat ik pas in de laatste weken van het jaar alles af had.
Heb nog 's fittie gehad (als in letterlijk gevochtenquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kreeg volgens mij pas Engels in de brugklas en dat vond ik toen best pittig (grammatica iig). Toen was m'n motivatie om te leren ook steeds minder aan het worden, in groep 7 en 8 kregen we bijv. voor geschiedenis 2 A4'tjes met tekst om te leren, ik kon alles na een uur woord voor woord letterlijk citeren.
Gelukkig was m'n moeder wel zo helder van geest om me naar de bieb te sturen, las elke week het maximale aantal van 10 boeken wat je per week kon lenen.
Ik wilde dat ik net zo kon lezen als vroeger. Toen vond ik bijna elk boek leuk en zat ik gelijk in het verhaal. Nu gebeurt dat pas halverwege met een beetje geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zijn kinderboeken van de bieb echt hartstikke goor.Heeft er vast weleens eentje op gekwijld of geniest zonder het boek weg te leggen.
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5quote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik net zo kon lezen als vroeger. Toen vond ik bijna elk boek leuk en zat ik gelijk in het verhaal. Nu gebeurt dat pas halverwege met een beetje geluk.
Eigenlijk zijn kinderboeken van de bieb echt hartstikke goor.Heeft er vast weleens eentje op gekwijld of geniest zonder het boek weg te leggen.
Altijd een boek kiezen waar een film van is, klaar in +/- 130 minuten.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5. Laagste cijfer op de cijferlijst
. En inderdaad man, snotjes, etensresten en onidentificeerbare dingen
.
iedereen verdiend hier 3x modaal en neukt het zusje van Kate Upton dat weet je toch wel Chai ?quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
WGR / Hoeveel spaargeld is genoeg?
FOK!Allemaal hoge bedragen.
Ik heb altijd een stukje maand over na mn salarisquote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
WGR / Hoeveel spaargeld is genoeg?
FOK!Allemaal hoge bedragen.
zonde man, lezenquote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5. Laagste cijfer op de cijferlijst
. En inderdaad man, snotjes, etensresten en onidentificeerbare dingen
.
Neen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar zijn jullie nu een stelletje of niet?
Puur voor de seks dus.quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen.
Was even hoi komen zeggen dan
Not sure of jullie me herkende, ik was met m'n vriend dus beetje awkward. Ik zat zeg maar aan de andere kant van de bank (starbucks). Hebben jullie foto's gemaakt?quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen.
Was even hoi komen zeggen dan
Nah, ik wel bij Toekito. Ze kwam haar skateboard halenquote:Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Not sure of jullie me herkende, ik was met m'n vriend dus beetje awkward. Ik zat zeg maar aan de andere kant van de bank (starbucks). Hebben jullie foto's gemaakt?
Mopshondje in een hoofddoek.quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Maar pics van ntm, ik ken je sowieso niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Maar pics van ntm, ik ken je sowieso niet.
Ik zag een skateboard inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, ik wel bij Toekito. Ze kwam haar skateboard halen
quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mopshondje in een hoofddoek.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:50 schreef raptorix het volgende:
Een niet zo heel moeilijke lijkt me, wat is het kleinste zoogdier?
ONZ / [Absurde quiz #86] NEEquote:
En wie ben je?quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Dat ik op mijn eigen IP-adress ooit nog een unban zou krijgen.
De wereld is veel liever dan ik dacht.
5 jaar? Damnquote:Op maandag 17 november 2014 23:25 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Niemand, eigenlijk. Maar ik was 5 jaar geband.
Ik heb overigens nooit zo goed begrepen waarom.
Het was allemaal niet zo bijster bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |