Vond dat juist interessant/makkelijk. Engels en Nederlands (enige) twee achten op m'n eindlijst.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na de basisschool heb ik haast niks meer gelezen, had in de 5e ook zo'n literatuurvak waarbij je 5 boeken ofzo moest lezen. Kon mezelf er echt niet toe zetten, las alleen een paar boekverslagen en haalde een 5. Laagste cijfer op de cijferlijst
. En inderdaad man, snotjes, etensresten en onidentificeerbare dingen
.
Hoezo zou iemand te oud zijn voor FOK!?!quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Toch leuk dat ik er even weer ben, Murdera?
Uiteraard snap ik inmiddels ook wel dat ik veel te oud ben voor fora zoals deze, maar voor een keertje?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:05 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Welterusten, en morgen gezond weer op.
Hé ouwe.quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Dat ik op mijn eigen IP-adress ooit nog een unban zou krijgen.
De wereld is veel liever dan ik dacht.
Als jij al te oud bent wat ben ik dan?quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Toch leuk dat ik er even weer ben, Murdera?
Uiteraard snap ik inmiddels ook wel dat ik veel te oud ben voor fora zoals deze, maar voor een keertje?
quote:
Leukquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:13 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik zou yvonne wel geven man. wat nou te oud
Haha jawel.quote:
Mallerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:13 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Indrukwekkend en verder gewoon toffe stad. Zou er wel nog keer naartoe willen om meer te zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee koeksmoel, hoe was Berlijn?
Jep Berlijn is gaaf. Lekker aan die palen gedanst?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Indrukwekkend en verder gewoon toffe stad. Zou er wel nog keer naartoe willen om meer te zien.
Ik ben echt benieuwd wat voor iemand jij in het echt bentquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:13 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Gvd man, heb gewoon twee dagen spierpijn gehad op plekken die je niet voor mogelijk hield.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jep Berlijn is gaaf. Lekker aan die palen gedanst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |