hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd man, heb gewoon twee dagen spierpijn gehad op plekken die je niet voor mogelijk hield.
moet je je knappe hoofdje niet druk om makenquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat voor iemand jij in het echt bent
ik maak me niet druk maatje. Ik vind het alleen zonde dat je je kwaliteiten niet optimaal benut.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
moet je je knappe hoofdje niet druk om maken
quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb trouwens Wickedman ontmanteld
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ik maak me niet druk maatje. Ik vind het alleen zonde dat je je kwaliteiten niet optimaal benut.
Ja, heb ook m'n kleren uitgedaan en briefjes van 5 in m'n broekje laten stoppen door vieze mannetjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Meer dan alleen aan die palen gehangen he, suikerspin.![]()
![]()
Nee is srs tering zware 'sport'.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:24 schreef Chloroform het volgende:
Ook wel eens gedaan dan? :s Op een gegeven moment hingen we zo in die paal en zei dat wijf doodleuk: "Ja, en nu naar achter leunen en je handen loslaten."
Ja doei, ben niet levensmoe.
Kleine tieten ontdekt.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is dus niet pront. Niet alles geloven wat google zegt.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef vigilant7 het volgende:
ik leerde social skills op basisschool, ik bracht heel m'n klas naar een hoger level
Good old times.quote:Op maandag 17 november 2014 20:18 schreef vigilant7 het volgende:
iedereen had respect voor me, ik werd op handen gedragen door kinderen van hogere klassen
Ah, oke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik trek me regelmatig op in de gym en doe buikspier oefeningen in zo'n rek dus ik weet ongeveer wat je hebt doorgemaakt. Alleen doe ik inderdaad niet van die debiele dingen zoals handen loslaten.
![]()
En je hebt dat gekke programma elke dinsdag. BN'ers gaan paaldansen ofzo
Chloro.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb ook m'n kleren uitgedaan en briefjes van 5 in m'n broekje laten stoppen door vieze mannetjes.![]()
Ook wel eens gedaan dan? :s Op een gegeven moment hingen we zo in die paal en zei dat wijf doodleuk: "Ja, en nu naar achter leunen en je handen loslaten."
Ja doei, ben niet levensmoe.
Heb je nog klappen gehad van ff92?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kleine tieten ontdekt.
[..]
[..]
Good old times.
Wie is Ff92?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb je nog klappen gehad van ff92?
hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ja goed, wij moesten dus met de benen om die paal en dan klemmen, alsof je op een stoel zit met je benen recht maar dan dus met een paal tussen je benen. Srs gewoon blauwe plekken daar![]()
Nice, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
heb misschien weer mijn oude wervings baantje geregeld
Have fun met aftrekken, ik ga slapen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:29 schreef wickedmen het volgende:
Nu nog kijken of er wat te neuken valt.
IKRquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaBlauwe plekken tussen je benen like whuuuuutt
Mocht iemand jou nu zien in je ondergoed komen er rare gedachten bij
Maar mooi dat het leuk was.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef wickedmen het volgende:
Oh Feyenoordfan92, vieze stoker. :s
Nee hij was in die vieze dure techno club (weet naam niet meer) en ik bleef gewoon thuis die avond.
Wow blauwe plekken tussen je benen. :squote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IKRThanks voor de interesse though, heel cute.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IKRThanks voor de interesse though, heel cute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grEn altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Debieltje ben je ook eh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grTrusten
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
nog steeds hier?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow blauwe plekken tussen je benen. :s
En niet eens een nachtje met mij. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |