IT'S GONNA BE A BUMPY RIIIIDEquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
IK HEB EEN TUINTJE IN MIJN HARTTTTT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK WIL EEN BEETJE DIT, IK WIL EEN BEETJE DAT. IK WIL EEN BEETJE ZONNESCHIJN
DUS WAT IK STEEDS OP TAFEL ZEEEHHEEHEETTTT IS LEKKERE FRISSUH SANDWICHSPREAD! YEAH!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
IT'S GONNA BE A BUMPY RIIIIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
THIS AINT'NOTHING BUT A SUMMERJAMBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
beter dan een tuintje op je buik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoe vies sandwichspread is?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
DUS WAT IK STEEDS OP TAFEL ZEEEHHEEHEETTTT IS LEKKERE FRISSUH SANDWICHSPREAD! YEAH!
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
DUS WAT IK STEEDS OP TAFEL ZEEEHHEEHEETTTT IS LEKKERE FRISSUH SANDWICHSPREAD! YEAH!
Ok, die vond ik best leukquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
THIS AINT'NOTHING BUT A SUMMERJAM
Ja, daar is dat van toch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vies sandwichspread is?
En die reclame die ze hadden in de jaren 80 met al die fitnesslui
MET BRANDNETELSquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jou op uitgekotste tonijn lijken. En nu?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar is dat van toch?vond het altijd op uitgekotste tonijn lijken.
Geen idee. Wat is je volgende stap?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou op uitgekotste tonijn lijken. En nu?
Liedjes zingenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Wat is je volgende stap?
vocarooquote:
Durf ik nietquote:
Buikhaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan een tuintje op je buik.
denk ik
haha poesquote:
Is dit een retorische vraagquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ok, die vond ik best leukIs dat vies?
![]()
Guilty pleasures galore
Laat Bonnie hierbuitenquote:
Good, daar leef ik voorquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
Alles wat jij zegt is vies
Het ruikt ook zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar is dat van toch?vond het altijd op uitgekotste tonijn lijken.
Goed voor de darmwerking.quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat Bonnie hierbuiten
[..]
Good, daar leef ik voor![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ruikt ook zo.
Denk ik..
Weenie, ruik nooit aan sandwichspread.
Leugens.quote:
Ik denk dat het je bijt zodra het vrijheid heeft geroken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik durf het niet uit de pot te halen zelfs :s
[..]
Leugens.
Moest er spontaan een scheetje van latenquote:
Je bent zelfquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik durf het niet uit de pot te halen zelfs :s
[..]
Leugens.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]