De onze kruipt altijd hoog en droog in zijn mandje.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ons mormeltjekomt nu het weer donker en kouder wordt weer iedere avond op schoot of tegen je aan liggen. In de zomer is dat zelden, dan wil ze gewoon naar buiten of op de koelste plekjes liggen.
Maar komt hij dan ook echt op je schoot indutten?quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu het kouder is zit Sam ook weer vaker lekker bij me op de bank, zo gezellig
Ja, maar meestal naast me. Wat fijn is, want Sam is een hondjequote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar komt hij dan ook echt op je schoot indutten?
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.
Hij is een soort Iwanius, maar dan niet met foto's, maar met wiki-tekst.
Have fun! Waar ga je heen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, ik was onderweg naar een avond theater.
Fijne avond allemaal!
Provence, leuk!!quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef golfer het volgende:
We zijn een beetje zwanger van een weekje Provence in juni.
Vliegen op Nice en daar een autootje huren en dan verblijven in deze gite.
Als B. vrij kan krijgen in die periode gaan we het nu al boeken.
Veel plezier, hier begint de voetbal zoquote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, ik was onderweg naar een avond theater.
Fijne avond allemaal!
Ja, na al die jaren Italië willen we een keer wat anders.quote:
Dit is een variant op precies dat waar in dat artikel over gaat.quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.
Hij is een soort Iwanius, maar dan niet met foto's, maar met wiki-tekst.
proves*quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een variant op precies dat waar in dat artikel over gaat.
Kinda proofs my point
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgenquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, na al die jaren Italië willen we een keer wat anders.
Ik heb het gevoel dat ik een ander artikel heb gelezen dan jij.quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kinda proofs my point
Ja in Juni, weet niet of ze er dan zijnquote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgen![]()
Lavendelvelden
En een keer in het voorjaar i.p.v. in september omdat B. vanwege de in het najaar van 2015 geplande invoering van het nieuwe EPD op haar werk niet in die periode verlof mag opnemen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgen![]()
Lavendelvelden
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind lavendel echt heel vies ruiken dus ik zou Frankrijk juist mijden in de lavendeltijd.
Hmm ja, beetje te vroeg misschien. Maakt niet uit, dan zijn er vast andere mooie dingen te zienquote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja in Juni, weet niet of ze er dan zijn
Hopelijk kan ik het snel regelen met het werk, heb wel die vrouw gemaild of we kunnen reserveren tot ik toestemming heb!
Dát ziet er leuk uit !quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef golfer het volgende:
We zijn een beetje zwanger van een weekje Provence in juni.
Vliegen op Nice en daar een autootje huren en dan verblijven in deze gite.
Als B. vrij kan krijgen in die periode gaan we het nu al boeken.
Noord Nederlands Toneel, hier in een klein schouwburgje om de hoek. Lijkt erg leuk. En we eten er ook, met iedereen van spel en techniek.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.
Leuk!! Klinkt gezellig/knus/bijzonderquote:Op zondag 16 november 2014 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Noord Nederlands Toneel, hier in een klein schouwburgje om de hoek. Lijkt erg leuk. En we eten er ook, met iedereen van spel en techniek.
Nee hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
Kinda proves my point
Dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Psst: Amsterdam stinkt harder en is een vieze stad![]()
Het zou je sieren als je niet zo op de man zou spelen als ik de discussie inhoudelijk probeer te voeren.quote:
Dat is de lucht van hard werken.quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ja ik heb net een mailtje gestuurd of we een 'optie' of een 'reservering' kunnen doen!quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef AnneX het volgende:
Dát ziet er leuk uit !
Is het (toevallig) uit een Ik vertrek-item![]()
Hoe komen jullie daar terecht?
Een pre- reservering...
Huisje kopen daar in Frankrijk?quote:Op zondag 16 november 2014 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik heb net een mailtje gestuurd of we een 'optie' of een 'reservering' kunnen doen!
Gewoon rondkijken op huisjes toen het idee om naar die streek in Frankrijk te gaan aankomend jaar wat meer vorm kreeg... eigenlijk n.a.v. een uitzending van Ilja Gort die rondreed in de Provence.
Wilde daar meteen naar toe
Tweede huisje bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Huisje huren. Vakantie.
Bloemendaal ga ik alleen weg als ik dood ben
quote:Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is de lucht van hard werken.Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is in Amsterdam volledig onbekend natuurlijk.
![]()
In Amsterdam werken ze niet, daar sjacheren ze..quote:Op zondag 16 november 2014 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ja.Die is in Amsterdam volledig onbekend natuurlijk.
Wij wonen al in ons tweede huisje aan de kust.quote:
Nee als zou ik het geld hebben zou ik nooit een 2e huis ergens willen hebben.quote:
Ik beschouw onze tent dan ook als ons 2e huisjequote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee als zou ik het geld hebben zou ik nooit een 2e huis ergens willen hebben.
Ik zie het aan mijn broer die een huis in Zweden heeft.
Eigenlijk gaan ze nergens anders meer naar toe dan daar op vakantie. Lijkt me zo beperkt.
Ik wil nog zoveel meer plekken op de wereld/europa zien
Ze zijn niet zo scheutig met dat huis verhuren.... en als ze er zelf zijn kunnen wij er niet bijquote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat zou ik zéker doen als mijn broer daar een huis zou hebben geloof ik![]()
Gaan ze er vaak heen??quote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo scheutig met dat huis verhuren.... en als ze er zelf zijn kunnen wij er niet bij
Hier nog steeds 0-0quote:
3-0quote:Op zondag 16 november 2014 18:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier nog steeds 0-0
Ondertussen ginder zeker 2-0?
Juh, het is nog leuk om naar te kijken ook.quote:
Hier België ook een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2014 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juh, het is nog leuk om naar te kijken ook.
* Pietverdriet zet saskia en serge opquote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij wonen al in ons tweede huisje aan de kust.
Liever deze dan:quote:Op zondag 16 november 2014 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet saskia en serge op
Het zal wel wat minder worden aangezien ze nu allebei werkeloos zijn gewordenquote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Gaan ze er vaak heen??
Ik zou overigens ook geen 2e huis willen hebben, precies om de reden die je noemde.. Ik vind het tof naar verschillende plekken te kunnen.
Ja shit..quote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zal wel wat minder worden aangezien ze nu allebei werkeloos zijn geworden
Maar zo'n 3 tot 4X per jaar wel.
Vreselijk artikel trouwens. Zo vol aannames over de oorzaak van dingen. Observaties dat er relatief veel mannen te zien zijn deel ik.quote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik een ander artikel heb gelezen dan jij.
Algemeen eigenlijk, maar specifiek de npo. Op de commerciële zenders is het toch altijd meer vermaak.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Heb je het dan specifiek over P&W of in het algemeen? Ik kijk eigenlijk nooit meer TV.
Isha Meier kon zo goddelijk mooi tekeer gaan over Jeroen Pauw, dat jongetje van Stoppen met persen...quote:Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk echt te weinig TV om te weten wie er wel en niet aan tafel zitten, maar dat het vooral mannen zijn was mij ook niet ontgaan. En Pauw is een machootje dat het nodig vindt om regelmatig kleinerend te doen naar vrouwen toe.
Nederlandstalig is niet meer wat het geweest isquote:
Volgens mij heeft Ischa nooit iets over Jeroen Pauw gezegd?quote:Op zondag 16 november 2014 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Isha Meier kon zo goddelijk mooi tekeer gaan over Jeroen Pauw, dat jongetje van Stoppen met persen...
Volgens mijn herinnering zeek hij hem heerlijk af in oa Zomergasten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ischa nooit iets over Jeroen Pauw gezegd?
Nah dat zat ik me ook te bedenken. 'Kenden' we Pauw al toen Ischa überhaupt nog leefde??quote:Op zondag 16 november 2014 20:43 schreef golfer het volgende:
Toen Ischa in zoemergasten zat zat Pauw nog ongeveer in de luiers.
Dit is het enige fragment over TV-inteviews dat ik van Ischa (1992) in zomergasten kan vinden en daar wordt nergens de naar Jeroen Pauw genoemd:
Je bedoelt Paul Wittemanquote:Op zondag 16 november 2014 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, als ik er naar google vind is mijn uitspraken terug uit 2008
TTK / Gerard Reve overleden.
quote:
Die Golden Retriever Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar Egbers heeft wel een leuke hond
Flauw..quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die Golden Retriever Matthijs van Nieuwkerk?
quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Flauw..
[ afbeelding ]
Die zwarte. Bobby. Was daar nog een pupsel![]()
Ah, jammer, Matroos hond is gek op iedereen die ook aardig is, ben je grom en brom dan ben je een lul en bromt ie terug.quote:Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam doet niet aan vriendjes. Dat hij hier spelend op de foto staat is behoorlijk zeldzaam
Sam gromt gewoon bij voorbaatquote:Op zondag 16 november 2014 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, jammer, Matroos hond is gek op iedereen die ook aardig is, ben je grom en brom dan ben je een lul en bromt ie terug.
Ach, jammer.quote:Op zondag 16 november 2014 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sam gromt gewoon bij voorbaatHet is een beetje een autist die liever náást andere honden speelt, dan mét. En als ze te druk zijn gaat ie snauwen. En hij mag wel snuffelen en ruiken aan ze, maar dat mogen ze niet terug doen natuurlijk
![]()
En als je een jongetjeshond bent, ben je sowieso stom
Behalve als je blond bent met lange poten![]()
![]()
Nja, ach, we hebben het geaccepteerdquote:
Welke sauna was je?quote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Sauna was heerlijk, ben blij dat ik ben gegaan. En mooie tijd thuis ook; 21u. Eerst wat gedronken en gesnackt, toen sauna's/baden, toen weer een drankje gedaan, nog meer baden en sauna's (eigenlijk alleen iedere keer sauna om op te drogen), alvast gedoucht en daarna lekker gegeten.
Wie waren de goalmakers?
Klinkt als de droom van menig gay saunabezoekerquote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke sauna was je?
Van Persie, Robben (2x) Huntelaar (2x) en Bruma.
Huntelaar!quote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke sauna was je?
Van Persie, Robben (2x) Huntelaar (2x) en Bruma.
Als je op types als Robben valt begin ik toch ernstig aan je smaak te twijfelen.quote:Op zondag 16 november 2014 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt als de droom van menig gay saunabezoeker
Ik hou zelfs niet van sauna en voetbal, laat staan voetballersquote:Op zondag 16 november 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je op types als Robben valt begin ik toch ernstig aan je smaak te twijfelen.
Ik begin de neiging te krijgen iedereen te ontvrienden die er iets over schrijft of een artikel liked of zo. Helaas blijft er dan niemand overquote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek even op facebookEcht, zoveel posts over zwarte piet. Bleh.
Niet bij mij gelukkigquote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek even op facebookEcht, zoveel posts over zwarte piet. Bleh.
Jawelquote:Op zondag 16 november 2014 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin de neiging te krijgen iedereen te ontvrienden die er iets over schrijft of een artikel liked of zo. Helaas blijft er dan niemand over
Ok. Jij danquote:
Mag ik jouw vrienden?quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik jouw vrienden?
Oh wacht, bij mij is het eigenlijk vooral familie. En die had ik niet uitgekozen. En Djeez
quote:Op zondag 16 november 2014 23:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb geen vrienden of vriendinnen die over iets onbelangrijks als een kinderfeestje iets op FB plaatsen en ik was het zelf ook maar niet van plan.
heb gisteravond mijn schoen gezet en er een winterpeen in gestopt, krijg ik vanmorgen alleen een bedankbriefje van B. terug in die schoen.
Opgegetenquote:Op zondag 16 november 2014 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
En wat heeft B. met de winterpeen gedaan?
Intussen gesmolten?quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef AnneX het volgende:
Er zit een choco sinterklaas in de schoen van mn.X, die heeft hij nog niet gevonden
Allereerst geeft het eerst maken van een bouillon de chips een heel goeie smaak van 'baked potato', en dat krijg je met alelen water + aardappelzetmeel natuurlijk nooit voor elkaar.quote:Op zondag 16 november 2014 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
in principe wel, vraag me af wat het zelf maken (op een nogal complexe en verspillende manier) voor meerwaarde bied.
Vivarium toch? Wat doe je daar eigenlijk precies? Vrijwilliger, of heb je zelf een stand? Wat moet ik me zoal bij de werkzaamheden op zo'n beurs voorstellen?quote:Op maandag 17 november 2014 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Donderdag naar Nieuwegein voor een heftig beursweekend.
Goedemorgen Pee! Superbedankt nog voor al je muzikale suggesties: dat was lekker Spotifyen tijdens het rotzooien in de keuken gisteren!quote:Op maandag 17 november 2014 06:50 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen, mijn zeer gewaardeerde CUL-vrienden!![]()
Ik ben lid van het kernteam van de organisatie, het bestuur dus eigenlijk. Tijdens de beurs ben ik hoofd informatie, aanspreekpunt voor standhouders, algemene delegeer en regelteef.quote:Op maandag 17 november 2014 08:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Vivarium toch? Wat doe je daar eigenlijk precies? Vrijwilliger, of heb je zelf een stand? Wat moet ik me zoal bij de werkzaamheden op zo'n beurs voorstellen?
Ik ben alweer up and running in Hilversumquote:Op maandag 17 november 2014 08:22 schreef Bluezz het volgende:
Leuke beurs, hoop werk
Ik ben alweer up and running op de poli
Woah, okee! Dat is veel ja! Maar wel tof!quote:Op maandag 17 november 2014 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben lid van het kernteam van de organisatie, het bestuur dus eigenlijk. Tijdens de beurs ben ik hoofd informatie, aanspreekpunt voor standhouders, algemene delegeer en regelteef.Ik doe de standhouders-check in tijdens de opbouw, zorg dat bepaalde taken uitgevoerd worden, heb de verantwoordelijkheid over de fotowedstrijd. Tijdens beursdagen beantwoord ik vragen van bezoekers (en standhouders eventueel) en coördineer soms wat mankracht. Ik beheer de rol ducttape
en scharen
. En tijdens de beurs hoop ik dit jaar meer op de vloer aanwezig te zijn om bij alle standhouders langs te gaan. Ik heb hulp in de infostand gekregen
![]()
En alles vrijwilligwe werken alleen met vrijwilligers die we (goed) kennen.
Heel tof. Ik heb me wel bewust wat teruggetrokken in voorbereidende activiteiten. Ik denk mee over de voorbereidingen en spreek af en toe een veto uitquote:Op maandag 17 november 2014 08:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, okee! Dat is veel ja! Maar wel tof!
O, dat klinkt wel reuze gezellig!quote:Op maandag 17 november 2014 08:28 schreef Sunnythesun het volgende:
We slapen op de beursvloer met het team.
quote:Op maandag 17 november 2014 08:42 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat klinkt wel reuze gezellig!
Dat is een goed argument.quote:Op maandag 17 november 2014 07:05 schreef minilot het volgende:
Zo teruglezen, eerst even op de bres voor de doorzichtige aardappelchips!
Allereerst geeft het eerst maken van een bouillon de chips een heel goeie smaak van 'baked potato', en dat krijg je met alelen water + aardappelzetmeel natuurlijk nooit voor elkaar.
Ten tweede is er absoluut geen sprake van verspilling, we hebben de gebruikte aardappels gewoon in parten gesneden, opgebakken en helemaal opgegeten
quote:Op maandag 17 november 2014 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Of als B&G ineens voor je neus staan
quote:Op maandag 17 november 2014 08:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Goedemorgen Pee! Superbedankt nog voor al je muzikale suggesties: dat was lekker Spotifyen tijdens het rotzooien in de keuken gisteren!
Waarom nietquote:Op maandag 17 november 2014 08:18 schreef minilot het volgende:
(En met rotzooien bedoel ik koken en bakken. Dat andere rotzooien gebeurt wat mij betreft overal, maar niet in de keuken.)
Kweenie. Beetje viezig idee: keuken staat altijd vol met eten en allerhande ingredienten en dat hou ik graag los van... nou ja, van dattem.quote:
Dat klinkt wel liefquote:Op maandag 17 november 2014 08:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga het in de kerstvakantie maar eens proberen als ik me verveel
quote:Op maandag 17 november 2014 09:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Kweenie. Beetje viezig idee: keuken staat altijd vol met eten en allerhande ingredienten en dat hou ik graag los van... nou ja, van dattem.
Frustrerend, zoiets!quote:Op maandag 17 november 2014 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat k**t zeg hiero.
Ik kan mijn ziggowebmail niet openen omdat de browser verouderd is. (duh alles hier is uit het jaar krijt) maar ik dacht ik ga een googlechrome browser d/l mág het niet
Stom.
Stom.quote:Op maandag 17 november 2014 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan mijn ziggowebmail niet openen omdat de browser verouderd is. (duh alles hier is uit het jaar krijt) maar ik dacht ik ga een googlechrome browser d/l mág het niet
Stom.
Er is helaas nog geen nieuws te melden op dat vlakquote:
Zijn jullie nu zulke grote aquariumliefhebbers dan?quote:Op maandag 17 november 2014 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]is altijd super gezellig. Tofste moment is vaak vrijdag avond, als de grote stands al ingericht zijn, met een biertje in de hand over de beursvloer lopen om te kijken wat er nog moet gebeuren. Maar vooral wat er allemaal al staat
![]()
En we hebben altijd op vrijdag hard muziek aan, zo tof al die dansende standhouders die aan het opbouwen zijn![]()
![]()
Niet meerquote:Op maandag 17 november 2014 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zijn jullie nu zulke grote aquariumliefhebbers dan?
quote:Op maandag 17 november 2014 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Stom.
Als ik hier Hola gebruik gaan de Proxy en de firewall miepen, en krijg ik mailtjes van internal security en hun hulpjes in Bangalore.quote:Op maandag 17 november 2014 10:08 schreef minilot het volgende:
Ben wel blij dat ik hier gewoon op Chrome kan zitten (mét Hola-extensie).
Ach. Daar heb ik gelukkig geen last van. Beetje lastig iPlayer en Amerikaanse Netflix kijken op kantoor anders!quote:Op maandag 17 november 2014 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik hier Hola gebruik gaan de Proxy en de firewall miepen, en krijg ik mailtjes van internal security en hun hulpjes in Bangalore.
quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef borisz het volgende:
Vandaag worden de Sterren weer uitgedeeld.
quote:Op maandag 17 november 2014 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik hier Hola gebruik gaan de Proxy en de firewall miepen, en krijg ik mailtjes van internal security en hun hulpjes in Bangalore.
Lokale Outlookprofiel de nek omdraaien?quote:Op maandag 17 november 2014 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hier besluit Outlook bij elke poging tot starten zichzelf op te hangenBij mij dus. Niet bij gebruikers. Dat is lastig
Ja. Dat ga ik zo doen denk ikquote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lokale Outlookprofiel de nek omdraaien?
Krijg je dan post, mail, bellen ze je?quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef borisz het volgende:
Vandaag worden de Sterren weer uitgedeeld.
Of een Fax.quote:Op maandag 17 november 2014 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je dan post, mail, bellen ze je?
Fax is gewoon telefonieverkeer, dus zolang we kunnen bellen kunnen we faxenquote:
Och jee, norovirus is geen pretje, loop je lekker leegquote:Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef AnneX het volgende:
Nu lig ik gedouched en gepoetst en uitgeput in een vers bed.
Mijn eigen was draait nu op 90 graden, voor de zekerheid.
Want hoera...ķf een stomme voedselvergiftiging ķf het norovirus.![]()
Dat was de hele nacht up and running naar toilet.
Mčn ...wat kan men daarvan beroerd zijn.
Een glas slappe thee erin, slokje voor slokje, en eens kijken hoe het valt. Tot later
Doen faxen het nog?
Toevoeging: water, geen wodka, wijn of bierquote:Op maandag 17 november 2014 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, norovirus is geen pretje, loop je lekker leegBeterschap
En blijven drinken.
Ik alleen op het werk voor het werkquote:Op maandag 17 november 2014 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof dat ik in m'n hele leven nog nooit een fax heb gestuurd!
Yep, Als hoofd verantwoordelijke voor al het drukwerk en hoofd kassa/toegang en vooral Vivarium DJquote:Op maandag 17 november 2014 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet meerHeb niets meer staan, maar dat mag de pret niet drukken
TAV heeft sowieso altijd alleen voor de gezelligheid mee gedaan
http://www.thefrogettes.nl/quote:
Hier ook tussen alle ziekenhuizen in NL.quote:Op maandag 17 november 2014 11:57 schreef minilot het volgende:
Faxen vliegen hier op kantoor nog dagelijks over en weer.
quote:Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef minilot het volgende:
Nog drie kwartier tot klaar voor vandaag.![]()
En ik zie net in de agenda staan dat ik morgen vrij heb!![]()
Wist ik niet!![]()
En aaargh, wat lastig, geen telefoon hebben!
Oh neeeee getsiepielekes! en MnAX??? Beterskappies!quote:Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef AnneX het volgende:
Nu lig ik gedouched en gepoetst en uitgeput in een vers bed.
Mijn eigen was draait nu op 90 graden, voor de zekerheid.
Want hoera...ķf een stomme voedselvergiftiging ķf het norovirus.![]()
Dat was de hele nacht up and running naar toilet.
Mčn ...wat kan men daarvan beroerd zijn.
Een glas slappe thee erin, slokje voor slokje, en eens kijken hoe het valt. Tot later
Er wordt hier voortdurend geschoven met mijn dienst, vandaar. Ik beheer zelf de agenda niet.quote:Op maandag 17 november 2014 12:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]Chaoot ben je ook.
Ik zie jou zo vaak zeggen: 'OMG VRIJ EN DAT WIST IK NIET!':D
Ik vind het vooral grappig om te lezen.quote:Op maandag 17 november 2014 12:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Er wordt hier voortdurend geschoven met mijn dienst, vandaar. Ik beheer zelf de agenda niet.![]()
Ik geef alleen de dagen door waarop ik absoluut vrij moet zijn en verder plannen ze me maar in wanneer het iedereen het beste uitkomt.Ik dacht dat ik deze week alleen donderdag vrij had, maar dat blijkt door geschuif nu dus ook tevens dindsdag te zijn. Vandaar!
Neemt niet weg dat ik inderdaad wel wat chaotisch ben.
Nou jaaaa!quote:Op maandag 17 november 2014 12:27 schreef golfer het volgende:
Stomme werkgever van B. wil ons nu nog geen toestemming voor vakantieweekje in juni geven, want het rooster komt altijd pas eind december/begin januari te hangen.
Gekke gang van zaken wel.quote:Op maandag 17 november 2014 12:27 schreef golfer het volgende:
Stomme werkgever van B. wil ons nu nog geen toestemming voor vakantieweekje in juni geven, want het rooster komt altijd pas eind december/begin januari te hangen.
99% kans dat de gite (en de alternatieve ook) die we in de Provence op het oog hebben dan al verhuurd zijn.
Is het ook!quote:Op maandag 17 november 2014 12:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig om te lezen.Lijkt me wel lekker, verrassingsvrij.
Haha, ja, dat dacht ik al, maar ik wilde de pret niet drukken.quote:Op maandag 17 november 2014 12:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het ook!Maar het wordt gecompenseerd door andersom: verrassingswerken.
![]()
Mocht niet batenquote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lokale Outlookprofiel de nek omdraaien?
Sowieso vraag je strict genomen geen vrij, je laat weten wanneer je vrij bent. En tenzij dat écht niet kan, is dat jammer maar helaas voor de planner. (Sowieso lijkt het mij makkelijker rooster-maken als je weet wie er vrij is?!).quote:Op maandag 17 november 2014 12:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou jaaaa!Ben je enorm ruim op tijd, is het nog niet goed!
Zou ik niet zo snel accepteren.
Vind ik ook. Maar blijkbaar is dat binnen een ziekehuissetting toch wat anders?quote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso vraag je strict genomen geen vrij, je laat weten wanneer je vrij bent. En tenzij dat écht niet kan, is dat jammer maar helaas voor de planner. (Sowieso lijkt het mij makkelijker rooster-maken als je weet wie er vrij is?!).
Als je op die manier kerst probeert vrij te krijgen wel ja, maar dit lijkt mij gewoon first in first out?quote:Op maandag 17 november 2014 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar blijkbaar is dat binnen een ziekehuissetting toch wat anders?
Oplossing was: MSO.dll verwijderen, Office repairen, PC herstarten en alles werkte weerquote:
Oh, zoveel moeite doe ik normaal nietquote:Op maandag 17 november 2014 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oplossing was: MSO.dll verwijderen, Office repairen, PC herstarten en alles werkte weer
Ja. Was mijn eigen PCquote:Op maandag 17 november 2014 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, zoveel moeite doe ik normaal nietAndere pc pakken, oude imagen, klaar.
Dat vind ik nu ook weer net even te ver gaan, maar als het buiten het hoogseizoen is moet het gewoon op te lossen zijn en moet dat idd kunnen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je op die manier kerst probeert vrij te krijgen wel ja, maar dit lijkt mij gewoon first in first out?
Ik bedoelde dus ook dat kerst te ver zou gaanquote:Op maandag 17 november 2014 14:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook weer net even te ver gaan, maar als het buiten het hoogseizoen is moet het gewoon op te lossen zijn en moet dat idd kunnen.
Dank u Ottolenghi expertquote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef minilot het volgende:
Roos, ik zou er zelf eerder een licht bladsalade bij doen: ik ken die tartin en die is best heftig en flink zwaar op de maag.![]()
Beter courgette & hazelnoot voor een andere keer bewaren en dat naast geroosterde kip ofzo eten.
Mijn wekker gaat morgenochtend weer om 05:15 (op een vrije dag) zodat ik mijn lief kan voorzien van kakelvers gebakken broodjes als hij wakker wordt om naar zijn werk te gaan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:19 schreef Isegrim het volgende:
Er zitten echt te weinig uren in een dag!Ik wou dat ik niet hoefde te slapen ofzo!
Driewerf JA!quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dank u Ottolenghi expert
Is de taart wel lekker?
Ja, zeg, geef ons maar de schuld!quote:Op maandag 17 november 2014 15:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat morgenochtend weer om 05:15 (op een vrije dag) zodat ik mijn lief kan voorzien van kakelvers gebakken broodjes als hij wakker wordt om naar zijn werk te gaan.![]()
Ergens heb ik het gevoel dat het een béétje de schuld van jou en LHO is dat ik er deze onhandige hobby bij heb gekregen.![]()
Ik jullie de schuld, mijn lief jullie de dankbaarheid.quote:Op maandag 17 november 2014 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, zeg, geef ons maar de schuld!
Als het maar wel eeuwige dank is dan!quote:Op maandag 17 november 2014 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik jullie de schuld, mijn lief jullie de dankbaarheid.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Driewerf JA!Eén van de lekkerste uit het boek, vind ik. Wel erg vullend dus, zo met én aardappeltjes én bladerdeeg.
(En ik eet 'm pas weer een keer als ik volgend jaar de eerste kerstomaten weer uit de voortuin kan plukken.)
Ik nog voor hetzelfde lief!quote:Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef Isegrim het volgende:
En dan te bedenken dat ik vroeger voor mijn (vorige) lief Danerollesmaakte.
Ow ja ik voor de kinderen, elk weekend, en later deden ze het zelf. Want Leukquote:Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef Isegrim het volgende:
En dan te bedenken dat ik vroeger voor mijn (vorige) lief Danerollesmaakte.
Waarom dan al die moeite?quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik nog voor hetzelfde lief!Heeeeeeel vroeger. Op zondagochtend. Plakje kaas erin meerollen.
![]()
Hij zou het nu nog steeds heel lekker vinden ook!
Omdat eigen brood leuker is! En ik vind het veel lekkerder. Hij ook hoor, maar zegt nog steeds geen nee tegen een Danerollecroissantje.quote:
Dat deed mijn vader vroeger ookquote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik nog voor hetzelfde lief!Heeeeeeel vroeger. Op zondagochtend. Plakje kaas erin meerollen.
![]()
Ik trouwens ook niet, indien honger. Als ik trek heb lust ik alles.quote:Op maandag 17 november 2014 15:31 schreef minilot het volgende:
maar zegt nog steeds geen nee tegen een Danerollecroissantje.
Wij deden dat vroeger thuis ook ja.quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ja ik voor de kinderen, elk weekend, en later deden ze het zelf. Want Leuk![]()
Misschien word je hoofd er juist leger van als je het doet!quote:Op maandag 17 november 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Als mijn hoofd weer wat leger is ga ik weer eens zelf croissants maken...Is al bijna 2 jaar geleden dat ik dat deed!
Ik snap je hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat eigen brood leuker is! En ik vind het veel lekkerder. Hij ook hoor, maar zegt nog steeds geen nee tegen een Danerollecroissantje.
Aww, jammer! Heeft diegene opgebiecht?quote:Op maandag 17 november 2014 15:33 schreef roos85 het volgende:
Blegh, heb sinds 1,5 maand nieuwe auto (een echte nieuwe) heeft iemand hier uit de flat al tegen mijn auto aangezeten. Verkeerde inschatting met keren in de straat
Deuk(je) in de passagiersdeur en krassen
Ja, die man kwam het netjes zeggen en komt vanavond schadeformulier afgeven,quote:Op maandag 17 november 2014 15:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Aww, jammer! Heeft diegene opgebiecht?
Hij is nu inderdaad ingewijd, zei ik ook al tegen hem.quote:En denk maar zo: als de eerste kras er eenmaal op zit, zijn de volgenden lang niet zo vervelend meer.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
Hij is nu inderdaad ingewijd, zei ik ook al tegen hem.
Die mijn vader dan probeerde af te troggelen door er geld voor te bieden. Als in een kwartje of vijftig cent. En dan verkochten we ons toetje en kregen we spijt.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef minilot het volgende:
[..]
![]()
Hij zou het nu nog steeds heel lekker vinden ook!
Nee. Al heb ik de laatste jaren geen Saroma gehad en weet ik niet zo goed meer hoe het smaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 15:41 schreef minilot het volgende:
Spijt van geen Saroma-puddinkje krijgen. Dat kun je je nu met terugwerkende kracht toch ook neit meer voorstellen!?
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad zelfsquote:Op maandag 17 november 2014 15:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee. Al heb ik de laatste jaren geen Saroma gehad en weet ik niet zo goed meer hoe het smaakt.
Huh!? Nou ben ik toch nieuwsgierig hoe je ze dan gerold had!quote:Op maandag 17 november 2014 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had ze laatst gemaakt en toen had ik ze verkeerd geroldDus ik laat het maar aan TAV over, die kan dat tenminste
![]()
In de lengtequote:Op maandag 17 november 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh!? Nou ben ik toch nieuwsgierig hoe je ze dan gerold had!
Crackers met een dikke laag roomboter met een dikke laag hageslagquote:Op maandag 17 november 2014 15:50 schreef Isegrim het volgende:
We kunnen wel een keer een fout-voedsel-meet houden.
Nou je moet het op de korte kant rollen maar ik deed het op de lange kant, dan krijg je hele rare dunne lange dingenquote:Op maandag 17 november 2014 15:52 schreef minilot het volgende:
Hihi! Ik snap niet hoe je dat met die langwerpige driehoeken uberhaupt voor elkaar krijgt Sun!
quote:Op maandag 17 november 2014 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou je moet het op de korte kant rollen maar ik deed het op de lange kant, dan krijg je hele rare dunne lange dingen
NJa, laat ik me dan maar helemaal niet wagen aan échte hequote:
quote:Op maandag 17 november 2014 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou je moet het op de korte kant rollen maar ik deed het op de lange kant, dan krijg je hele rare dunne lange dingen
Aan de andere kant: je weet nu wél hoe ze rollen!quote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa, laat ik me dan maar helemaal niet wagen aan échte he![]()
mehquote:Op maandag 17 november 2014 15:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Aan de andere kant: je weet nu wél hoe ze rollen!
Ik ga er toch van uit dat dat voor de woningbouw is? De rekening?quote:Op maandag 17 november 2014 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Hmm.
De monteur is geweest. Zijn eerste issue was, je hebt geen ventilatie in je woonkamer, en dat is verplicht, anders nemen we m niet in onderhoud. Niemand trouwens.
Het tweede issue, de gaskachel is zo'n 40 jaar oud.De branders zijn van steen en gebarsten en die kan die niet vervangen want die wordne niet meer gemaakt. Is in principe niet gevaarlijk.
Hij vroeg hoe het met de schoorsteen zat, geen idee. Woningbouw is daar verantwoordelijk voor zegt ie.
Dus.Ik heb zo een voorgevoel dat dit een duur grapje wordt.
De eventuele rekening van ventilatieroosters en schoorsteenschoonmaak wel. De aanschaf of huur van een gaskachel niet, dat ding is namelijk van mij.quote:Op maandag 17 november 2014 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga er toch van uit dat dat voor de woningbouw is? De rekening?
Maar moet de woningbouw niet zorgdragen voor afdoende verwarming?quote:Op maandag 17 november 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De eventuele rekening van ventilatieroosters en schoorsteenschoonmaak wel. De aanschaf of huur van een gaskachel niet, dat ding is namelijk van mij.
Geen idee. Dat dacht ik ook, maar toen ik belde om te vragen hoe of wat betreft cv in dit huis hadden ze het vooral over zelf betalen. Ik ga er in ieder geval eens even induiken.quote:Op maandag 17 november 2014 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar moet de woningbouw niet zorgdragen voor afdoende verwarming?
quote:Op maandag 17 november 2014 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Hmm.
De monteur is geweest. Zijn eerste issue was, je hebt geen ventilatie in je woonkamer, en dat is verplicht, anders nemen we m niet in onderhoud. Niemand trouwens.
Het tweede issue, de gaskachel is zo'n 40 jaar oud.De branders zijn van steen en gebarsten en die kan die niet vervangen want die wordne niet meer gemaakt. Is in principe niet gevaarlijk.
Hij vroeg hoe het met de schoorsteen zat, geen idee. Woningbouw is daar verantwoordelijk voor zegt ie.
Dat is toch juist het voordeel van huren (bij de woningbouw) dat je daar juist niet voor hoeft te betalen?quote:Op maandag 17 november 2014 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Hmm.
Ik zou het heel raar vinden om een huis te huren en dan zelf voor de verwarming te moeten zorgen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee. Dat dacht ik ook, maar toen ik belde om te vragen hoe of wat betreft cv in dit huis hadden ze het vooral over zelf betalen. Ik ga er in ieder geval eens even induiken.
Heel simpel: staat in je huurcontract/bepalingen. Bij twijfel: bel je woningbouw. Die kunnen het je zo vertellen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Waar moet de woningbouw volgens jullie dan voor zorgen? Gaskachel en zulks?
Nee hoor, heb ooit zelf een gaskachel moeten kopen voor een huis en het onderhoud daarvan was geheel voor eigen rekening.quote:Op maandag 17 november 2014 16:11 schreef minilot het volgende:
Als je er zelf voor kiest om over te stappen naar CV, dan kan het wel zijn dat je daarin bij moet dragen voor de kosten of dit zelf helemaal zelf moet betalen. Maar regulier onderhoud voor de verwarming die je al hebt zit toch altijd gewoon bij je huur in!? Heb in heel wat huurhuizen gewoond, ben nooit iets anders tegen gekomen.
Afdoende verwarming. Op welke manier dan ook. En het onderhoud daarvan.quote:Op maandag 17 november 2014 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Waar moet de woningbouw volgens jullie dan voor zorgen? Gaskachel en zulks?
Serieus??quote:Op maandag 17 november 2014 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ooit zelf een gaskachel moeten kopen voor een huis en het onderhoud daarvan was geheel voor eigen rekening.
Hoezo je kantoch gewoon een tweedehands kachel van marktplaats afhalen...quote:Op maandag 17 november 2014 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Ah, okee! Dat kan dan dus blijkbaar ook. Zelf nog nooit meegemaakt. Thanks voor de aanvulling, maar Lonaa kan het dus hoe dan ook beter in haar eigen papieren nagaan dan het aan ons vragenquote:Op maandag 17 november 2014 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ooit zelf een gaskachel moeten kopen voor een huis en het onderhoud daarvan was geheel voor eigen rekening.
Toen ik er weg ging werd me zelfs gezegd dat ik het koper van de gasbuizen mocht meenemen omdat ook dat niet bij het huis hoordequote:
Dat van die ventilatieroosters lijkt me dan weer wel voor de woningbouwquote:Op maandag 17 november 2014 16:16 schreef Lonaa het volgende:
Nu aan de telefoon.
De gaskachel is sowieso van mij, dat regelt de woningbouw niet, maar de ventilatieroosters wel. Er wordt zelfs haast achter gezet, geloof ik. /livedagboek
Bijzonder...dan moet ik wel blij zijn met hoe het hier is geregeld.quote:Op maandag 17 november 2014 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik er weg ging werd me zelfs gezegd dat ik het koper van de gasbuizen mocht meenemen omdat ook dat niet bij het huis hoordeGelukkig was dat al wel aangelegd toen we er kwamen wonen
CV zelf betalen, vervanging gaskachel betwijfel ik.quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee. Dat dacht ik ook, maar toen ik belde om te vragen hoe of wat betreft cv in dit huis hadden ze het vooral over zelf betalen. Ik ga er in ieder geval eens even induiken.
Jup. De volgende vraag is het onderhoud van de schoorsteen, want dat is sinds ik hier woon ook nog nooit gedaan.quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat van die ventilatieroosters lijkt me dan weer wel voor de woningbouw
Hebben mijn ouders ook gehad. Zo achterlijk vind ik het nog niet want zoals met veel van die dingen is het allemaal weer smaakgebonden, zo'n kachel.quote:
Magquote:Op maandag 17 november 2014 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, vaag. Ik had echt niet verwacht dat een huis zonder verwarming of warmwatervoorziening aangeboden zou mogen worden, maar blijkbaar wel dus..
Ja hoor, dan is he huur gewoon lagerquote:Op maandag 17 november 2014 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, vaag. Ik had echt niet verwacht dat een huis zonder verwarming of warmwatervoorziening aangeboden zou mogen worden, maar blijkbaar wel dus..
quote:Op maandag 17 november 2014 16:20 schreef minilot het volgende:
Moet nog steeds wat aan het idee wennen dat als er in dit huis iets kapot gaat van wat voor aard dan ook, dat we dat dan helemaal zelf moeten regelen. Eerste koophuis evah. Nu zitten we er al een jaar in en alles is nog in prima staat, maar er komt ongetwijfeld een moment dat onderhoud of reparaties nodig gaan zijn aan een huis dat nog uit de vroege jaren zestig stamt..
Ik heb hiervoor jaaaaaaaaaarenlang in een flat gewoond en dat heeft zeker voordelen. Maar ik hou wel van oud en van verdiepingen en van een beetje scheef en ZEKER van het hebben van een tuintje!quote:Op maandag 17 november 2014 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Daarom vind ik zo'n flat wel handig.....alles is uitgedacht (mede door mezelf) en er wordt jaarlijks voor gereserveerd
quote:Op maandag 17 november 2014 16:22 schreef minilot het volgende:
Ik heb hiervoor jaaaaaaaaaarenlang in een flat gewoond en dat heeft zeker voordelen. Maar ik hou wel van oud en een beetje scheef en ZEKER van het hebben van een tuintje!
Ik denkdat mini & vriend de hele vve zijnquote:Op maandag 17 november 2014 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Doelt Pee niet op een VVE die onderhoud ed. bijhoudt?
Maar minilot moet dan toch ook een VVE hebben, lijkt me? Of is het vrijstaand?
quote:Op maandag 17 november 2014 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Nope, rijtjeshuis in een blok van tien huizen, zonder VVE.quote:Op maandag 17 november 2014 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar minilot moet dan toch ook een VVE hebben, lijkt me? Of is het vrijstaand?
Juistemquote:Op maandag 17 november 2014 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denkdat mini & vriend de hele vve zijn
O dat wist ik niet, dat het louter bij stapeling het geval was.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef minilot het volgende:
Dude: rijtjeshuizen hebben normaal gesproken geen VVE. Er zijn bij zo'n woonsituatie eigenlijk geen gezamelijke kosten.
Dat zou verstandig zijn ja.quote:Op maandag 17 november 2014 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, dan heb je zelf, denk ik, wel een soort onderhoudsplan en spaarpot gemaakt wellicht. Alleen al je schilderwerk ed. moet je toch incalculeren, laat staan dat er eens een riolering knapt.
Och, als je kan besluiten een ton of meer te lenen van een bank, dan moet je toch ook de moed op kunnen brengen een simpel spaarplannetje te maken voor onderhoud? Het tweede lijkt me een voorwaarde om tot het eerste over te gaan zelfs. Huizen en zaken als auto's ed. zijn nu eenmaal geen eenmalige kostenposten.quote:Op maandag 17 november 2014 16:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat zou verstandig zijn ja.![]()
![]()
Maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met een extreem lakse ADDer (ik) en een volkomen wereldvreemd 'verstrooide uitvinder'-type (lief) bij elkaar.
Hangt er helemaal vanaf hoe cijfertjesgeil je bent natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2014 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och, als je kan besluiten een ton of meer te lenen van een bank, dan moet je toch ook de moed op kunnen brengen een simpel spaarplannetje te maken voor onderhoud? Het tweede lijkt me een voorwaarde om tot het eerste over te gaan zelfs. Huizen en zaken als auto's ed. zijn nu eenmaal geen eenmalige kostenposten.
Maar een erg opwindende of interessante bezigheid is het niet, natuurlijk.
Dat eerste is voornamelijk keurig voo rons geregeld door een lieve, ijverige knul van De Hypotheker.quote:Op maandag 17 november 2014 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och, als je kan besluiten een ton of meer te lenen van een bank, dan moet je toch ook de moed op kunnen brengen een simpel spaarplannetje te maken voor onderhoud? Het tweede lijkt me een voorwaarde om tot het eerste over te gaan zelfs. Huizen en zaken als auto's ed. zijn nu eenmaal geen eenmalige kostenposten.
Maar een erg opwindende of interessante bezigheid is het niet, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |