De onze kruipt altijd hoog en droog in zijn mandje.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ons mormeltjekomt nu het weer donker en kouder wordt weer iedere avond op schoot of tegen je aan liggen. In de zomer is dat zelden, dan wil ze gewoon naar buiten of op de koelste plekjes liggen.
Maar komt hij dan ook echt op je schoot indutten?quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu het kouder is zit Sam ook weer vaker lekker bij me op de bank, zo gezellig
Ja, maar meestal naast me. Wat fijn is, want Sam is een hondjequote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar komt hij dan ook echt op je schoot indutten?
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.
Hij is een soort Iwanius, maar dan niet met foto's, maar met wiki-tekst.
Have fun! Waar ga je heen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, ik was onderweg naar een avond theater.
Fijne avond allemaal!
Provence, leuk!!quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef golfer het volgende:
We zijn een beetje zwanger van een weekje Provence in juni.
Vliegen op Nice en daar een autootje huren en dan verblijven in deze gite.
Als B. vrij kan krijgen in die periode gaan we het nu al boeken.
Veel plezier, hier begint de voetbal zoquote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, ik was onderweg naar een avond theater.
Fijne avond allemaal!
Ja, na al die jaren Italië willen we een keer wat anders.quote:
Dit is een variant op precies dat waar in dat artikel over gaat.quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.
Hij is een soort Iwanius, maar dan niet met foto's, maar met wiki-tekst.
proves*quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een variant op precies dat waar in dat artikel over gaat.
Kinda proofs my point
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgenquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, na al die jaren Italië willen we een keer wat anders.
Ik heb het gevoel dat ik een ander artikel heb gelezen dan jij.quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een variant op precies dat waar in dat artikel over gaat.
Kinda proofs my point
Ja in Juni, weet niet of ze er dan zijnquote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgen![]()
Lavendelvelden
En een keer in het voorjaar i.p.v. in september omdat B. vanwege de in het najaar van 2015 geplande invoering van het nieuwe EPD op haar werk niet in die periode verlof mag opnemen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgen![]()
Lavendelvelden
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind lavendel echt heel vies ruiken dus ik zou Frankrijk juist mijden in de lavendeltijd.
Hmm ja, beetje te vroeg misschien. Maakt niet uit, dan zijn er vast andere mooie dingen te zienquote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja in Juni, weet niet of ze er dan zijn
Hopelijk kan ik het snel regelen met het werk, heb wel die vrouw gemaild of we kunnen reserveren tot ik toestemming heb!
Dát ziet er leuk uit !quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef golfer het volgende:
We zijn een beetje zwanger van een weekje Provence in juni.
Vliegen op Nice en daar een autootje huren en dan verblijven in deze gite.
Als B. vrij kan krijgen in die periode gaan we het nu al boeken.
Noord Nederlands Toneel, hier in een klein schouwburgje om de hoek. Lijkt erg leuk. En we eten er ook, met iedereen van spel en techniek.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |