De onze kruipt altijd hoog en droog in zijn mandje.quote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ons mormeltjekomt nu het weer donker en kouder wordt weer iedere avond op schoot of tegen je aan liggen. In de zomer is dat zelden, dan wil ze gewoon naar buiten of op de koelste plekjes liggen.
Maar komt hij dan ook echt op je schoot indutten?quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu het kouder is zit Sam ook weer vaker lekker bij me op de bank, zo gezellig
Ja, maar meestal naast me. Wat fijn is, want Sam is een hondjequote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar komt hij dan ook echt op je schoot indutten?
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.
Hij is een soort Iwanius, maar dan niet met foto's, maar met wiki-tekst.
Have fun! Waar ga je heen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, ik was onderweg naar een avond theater.
Fijne avond allemaal!
Provence, leuk!!quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef golfer het volgende:
We zijn een beetje zwanger van een weekje Provence in juni.
Vliegen op Nice en daar een autootje huren en dan verblijven in deze gite.
Als B. vrij kan krijgen in die periode gaan we het nu al boeken.
Veel plezier, hier begint de voetbal zoquote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, ik was onderweg naar een avond theater.
Fijne avond allemaal!
Ja, na al die jaren Italië willen we een keer wat anders.quote:
Dit is een variant op precies dat waar in dat artikel over gaat.quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De man trachtte Jäger bij te praten over valide onderzoek en wetenschapsfilosofie en heeft Isa enkele medische wetenswaardigheden bij willen brengen. En hij heeft altijd wel weer een vriend(in)/ ex / tante die alles op de ganse wereld heeft meegemaakt en waardoor hij specifieke wijsheid in pacht heeft.
Hij is een soort Iwanius, maar dan niet met foto's, maar met wiki-tekst.
proves*quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een variant op precies dat waar in dat artikel over gaat.
Kinda proofs my point
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgenquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, na al die jaren Italië willen we een keer wat anders.
Ik heb het gevoel dat ik een ander artikel heb gelezen dan jij.quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kinda proofs my point
Ja in Juni, weet niet of ze er dan zijnquote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgen![]()
Lavendelvelden
En een keer in het voorjaar i.p.v. in september omdat B. vanwege de in het najaar van 2015 geplande invoering van het nieuwe EPD op haar werk niet in die periode verlof mag opnemen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, en dan is dit een leuk alternatief zonder meteen een cultuurshock te krijgen![]()
Lavendelvelden
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind lavendel echt heel vies ruiken dus ik zou Frankrijk juist mijden in de lavendeltijd.
Hmm ja, beetje te vroeg misschien. Maakt niet uit, dan zijn er vast andere mooie dingen te zienquote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja in Juni, weet niet of ze er dan zijn
Hopelijk kan ik het snel regelen met het werk, heb wel die vrouw gemaild of we kunnen reserveren tot ik toestemming heb!
Dát ziet er leuk uit !quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef golfer het volgende:
We zijn een beetje zwanger van een weekje Provence in juni.
Vliegen op Nice en daar een autootje huren en dan verblijven in deze gite.
Als B. vrij kan krijgen in die periode gaan we het nu al boeken.
Noord Nederlands Toneel, hier in een klein schouwburgje om de hoek. Lijkt erg leuk. En we eten er ook, met iedereen van spel en techniek.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.
Leuk!! Klinkt gezellig/knus/bijzonderquote:Op zondag 16 november 2014 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Noord Nederlands Toneel, hier in een klein schouwburgje om de hoek. Lijkt erg leuk. En we eten er ook, met iedereen van spel en techniek.
Nee hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
Kinda proves my point
Dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Psst: Amsterdam stinkt harder en is een vieze stad![]()
Het zou je sieren als je niet zo op de man zou spelen als ik de discussie inhoudelijk probeer te voeren.quote:
Dat is de lucht van hard werken.quote:Op zondag 16 november 2014 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam heel vies ruiken, dus mijd ik die stad het hele jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ja ik heb net een mailtje gestuurd of we een 'optie' of een 'reservering' kunnen doen!quote:Op zondag 16 november 2014 17:39 schreef AnneX het volgende:
Dát ziet er leuk uit !
Is het (toevallig) uit een Ik vertrek-item![]()
Hoe komen jullie daar terecht?
Een pre- reservering...
Huisje kopen daar in Frankrijk?quote:Op zondag 16 november 2014 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik heb net een mailtje gestuurd of we een 'optie' of een 'reservering' kunnen doen!
Gewoon rondkijken op huisjes toen het idee om naar die streek in Frankrijk te gaan aankomend jaar wat meer vorm kreeg... eigenlijk n.a.v. een uitzending van Ilja Gort die rondreed in de Provence.
Wilde daar meteen naar toe
Tweede huisje bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Huisje huren. Vakantie.
Bloemendaal ga ik alleen weg als ik dood ben
quote:Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is de lucht van hard werken.Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is in Amsterdam volledig onbekend natuurlijk.
![]()
In Amsterdam werken ze niet, daar sjacheren ze..quote:Op zondag 16 november 2014 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ja.Die is in Amsterdam volledig onbekend natuurlijk.
Wij wonen al in ons tweede huisje aan de kust.quote:
Nee als zou ik het geld hebben zou ik nooit een 2e huis ergens willen hebben.quote:
Ik beschouw onze tent dan ook als ons 2e huisjequote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee als zou ik het geld hebben zou ik nooit een 2e huis ergens willen hebben.
Ik zie het aan mijn broer die een huis in Zweden heeft.
Eigenlijk gaan ze nergens anders meer naar toe dan daar op vakantie. Lijkt me zo beperkt.
Ik wil nog zoveel meer plekken op de wereld/europa zien
Ze zijn niet zo scheutig met dat huis verhuren.... en als ze er zelf zijn kunnen wij er niet bijquote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat zou ik zéker doen als mijn broer daar een huis zou hebben geloof ik![]()
Gaan ze er vaak heen??quote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo scheutig met dat huis verhuren.... en als ze er zelf zijn kunnen wij er niet bij
Hier nog steeds 0-0quote:
3-0quote:Op zondag 16 november 2014 18:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier nog steeds 0-0
Ondertussen ginder zeker 2-0?
Juh, het is nog leuk om naar te kijken ook.quote:
Hier België ook een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2014 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juh, het is nog leuk om naar te kijken ook.
* Pietverdriet zet saskia en serge opquote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij wonen al in ons tweede huisje aan de kust.
Liever deze dan:quote:Op zondag 16 november 2014 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet saskia en serge op
Het zal wel wat minder worden aangezien ze nu allebei werkeloos zijn gewordenquote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Gaan ze er vaak heen??
Ik zou overigens ook geen 2e huis willen hebben, precies om de reden die je noemde.. Ik vind het tof naar verschillende plekken te kunnen.
Ja shit..quote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zal wel wat minder worden aangezien ze nu allebei werkeloos zijn geworden
Maar zo'n 3 tot 4X per jaar wel.
Vreselijk artikel trouwens. Zo vol aannames over de oorzaak van dingen. Observaties dat er relatief veel mannen te zien zijn deel ik.quote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik een ander artikel heb gelezen dan jij.
Algemeen eigenlijk, maar specifiek de npo. Op de commerciële zenders is het toch altijd meer vermaak.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Heb je het dan specifiek over P&W of in het algemeen? Ik kijk eigenlijk nooit meer TV.
Isha Meier kon zo goddelijk mooi tekeer gaan over Jeroen Pauw, dat jongetje van Stoppen met persen...quote:Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk echt te weinig TV om te weten wie er wel en niet aan tafel zitten, maar dat het vooral mannen zijn was mij ook niet ontgaan. En Pauw is een machootje dat het nodig vindt om regelmatig kleinerend te doen naar vrouwen toe.
Nederlandstalig is niet meer wat het geweest isquote:
Volgens mij heeft Ischa nooit iets over Jeroen Pauw gezegd?quote:Op zondag 16 november 2014 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Isha Meier kon zo goddelijk mooi tekeer gaan over Jeroen Pauw, dat jongetje van Stoppen met persen...
Volgens mijn herinnering zeek hij hem heerlijk af in oa Zomergasten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ischa nooit iets over Jeroen Pauw gezegd?
Nah dat zat ik me ook te bedenken. 'Kenden' we Pauw al toen Ischa überhaupt nog leefde??quote:Op zondag 16 november 2014 20:43 schreef golfer het volgende:
Toen Ischa in zoemergasten zat zat Pauw nog ongeveer in de luiers.
Dit is het enige fragment over TV-inteviews dat ik van Ischa (1992) in zomergasten kan vinden en daar wordt nergens de naar Jeroen Pauw genoemd:
Je bedoelt Paul Wittemanquote:Op zondag 16 november 2014 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, als ik er naar google vind is mijn uitspraken terug uit 2008
TTK / Gerard Reve overleden.
quote:
Die Golden Retriever Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar Egbers heeft wel een leuke hond
Flauw..quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die Golden Retriever Matthijs van Nieuwkerk?
quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Flauw..
[ afbeelding ]
Die zwarte. Bobby. Was daar nog een pupsel![]()
Ah, jammer, Matroos hond is gek op iedereen die ook aardig is, ben je grom en brom dan ben je een lul en bromt ie terug.quote:Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam doet niet aan vriendjes. Dat hij hier spelend op de foto staat is behoorlijk zeldzaam
Sam gromt gewoon bij voorbaatquote:Op zondag 16 november 2014 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, jammer, Matroos hond is gek op iedereen die ook aardig is, ben je grom en brom dan ben je een lul en bromt ie terug.
Ach, jammer.quote:Op zondag 16 november 2014 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sam gromt gewoon bij voorbaatHet is een beetje een autist die liever náást andere honden speelt, dan mét. En als ze te druk zijn gaat ie snauwen. En hij mag wel snuffelen en ruiken aan ze, maar dat mogen ze niet terug doen natuurlijk
![]()
En als je een jongetjeshond bent, ben je sowieso stom
Behalve als je blond bent met lange poten![]()
![]()
Nja, ach, we hebben het geaccepteerdquote:
Welke sauna was je?quote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Sauna was heerlijk, ben blij dat ik ben gegaan. En mooie tijd thuis ook; 21u. Eerst wat gedronken en gesnackt, toen sauna's/baden, toen weer een drankje gedaan, nog meer baden en sauna's (eigenlijk alleen iedere keer sauna om op te drogen), alvast gedoucht en daarna lekker gegeten.
Wie waren de goalmakers?
Klinkt als de droom van menig gay saunabezoekerquote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke sauna was je?
Van Persie, Robben (2x) Huntelaar (2x) en Bruma.
Huntelaar!quote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke sauna was je?
Van Persie, Robben (2x) Huntelaar (2x) en Bruma.
Als je op types als Robben valt begin ik toch ernstig aan je smaak te twijfelen.quote:Op zondag 16 november 2014 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt als de droom van menig gay saunabezoeker
Ik hou zelfs niet van sauna en voetbal, laat staan voetballersquote:Op zondag 16 november 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je op types als Robben valt begin ik toch ernstig aan je smaak te twijfelen.
Ik begin de neiging te krijgen iedereen te ontvrienden die er iets over schrijft of een artikel liked of zo. Helaas blijft er dan niemand overquote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek even op facebookEcht, zoveel posts over zwarte piet. Bleh.
Niet bij mij gelukkigquote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek even op facebookEcht, zoveel posts over zwarte piet. Bleh.
Jawelquote:Op zondag 16 november 2014 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin de neiging te krijgen iedereen te ontvrienden die er iets over schrijft of een artikel liked of zo. Helaas blijft er dan niemand over
Ok. Jij danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |