Juh, het is nog leuk om naar te kijken ook.quote:
Hier België ook een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2014 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juh, het is nog leuk om naar te kijken ook.
* Pietverdriet zet saskia en serge opquote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij wonen al in ons tweede huisje aan de kust.
Liever deze dan:quote:Op zondag 16 november 2014 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet saskia en serge op
Het zal wel wat minder worden aangezien ze nu allebei werkeloos zijn gewordenquote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Gaan ze er vaak heen??
Ik zou overigens ook geen 2e huis willen hebben, precies om de reden die je noemde.. Ik vind het tof naar verschillende plekken te kunnen.
Ja shit..quote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zal wel wat minder worden aangezien ze nu allebei werkeloos zijn geworden
Maar zo'n 3 tot 4X per jaar wel.
Vreselijk artikel trouwens. Zo vol aannames over de oorzaak van dingen. Observaties dat er relatief veel mannen te zien zijn deel ik.quote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik een ander artikel heb gelezen dan jij.
Algemeen eigenlijk, maar specifiek de npo. Op de commerciële zenders is het toch altijd meer vermaak.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Heb je het dan specifiek over P&W of in het algemeen? Ik kijk eigenlijk nooit meer TV.
Isha Meier kon zo goddelijk mooi tekeer gaan over Jeroen Pauw, dat jongetje van Stoppen met persen...quote:Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk echt te weinig TV om te weten wie er wel en niet aan tafel zitten, maar dat het vooral mannen zijn was mij ook niet ontgaan. En Pauw is een machootje dat het nodig vindt om regelmatig kleinerend te doen naar vrouwen toe.
Nederlandstalig is niet meer wat het geweest isquote:
Volgens mij heeft Ischa nooit iets over Jeroen Pauw gezegd?quote:Op zondag 16 november 2014 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Isha Meier kon zo goddelijk mooi tekeer gaan over Jeroen Pauw, dat jongetje van Stoppen met persen...
Volgens mijn herinnering zeek hij hem heerlijk af in oa Zomergasten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ischa nooit iets over Jeroen Pauw gezegd?
Nah dat zat ik me ook te bedenken. 'Kenden' we Pauw al toen Ischa überhaupt nog leefde??quote:Op zondag 16 november 2014 20:43 schreef golfer het volgende:
Toen Ischa in zoemergasten zat zat Pauw nog ongeveer in de luiers.
Dit is het enige fragment over TV-inteviews dat ik van Ischa (1992) in zomergasten kan vinden en daar wordt nergens de naar Jeroen Pauw genoemd:
Je bedoelt Paul Wittemanquote:Op zondag 16 november 2014 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, als ik er naar google vind is mijn uitspraken terug uit 2008
TTK / Gerard Reve overleden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |