Die Golden Retriever Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar Egbers heeft wel een leuke hond
Flauw..quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die Golden Retriever Matthijs van Nieuwkerk?
quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Flauw..
[ afbeelding ]
Die zwarte. Bobby. Was daar nog een pupsel![]()
Ah, jammer, Matroos hond is gek op iedereen die ook aardig is, ben je grom en brom dan ben je een lul en bromt ie terug.quote:Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam doet niet aan vriendjes. Dat hij hier spelend op de foto staat is behoorlijk zeldzaam
Sam gromt gewoon bij voorbaatquote:Op zondag 16 november 2014 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, jammer, Matroos hond is gek op iedereen die ook aardig is, ben je grom en brom dan ben je een lul en bromt ie terug.
Ach, jammer.quote:Op zondag 16 november 2014 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sam gromt gewoon bij voorbaatHet is een beetje een autist die liever náást andere honden speelt, dan mét. En als ze te druk zijn gaat ie snauwen. En hij mag wel snuffelen en ruiken aan ze, maar dat mogen ze niet terug doen natuurlijk
![]()
En als je een jongetjeshond bent, ben je sowieso stom
Behalve als je blond bent met lange poten![]()
![]()
Nja, ach, we hebben het geaccepteerdquote:
Welke sauna was je?quote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Sauna was heerlijk, ben blij dat ik ben gegaan. En mooie tijd thuis ook; 21u. Eerst wat gedronken en gesnackt, toen sauna's/baden, toen weer een drankje gedaan, nog meer baden en sauna's (eigenlijk alleen iedere keer sauna om op te drogen), alvast gedoucht en daarna lekker gegeten.
Wie waren de goalmakers?
Klinkt als de droom van menig gay saunabezoekerquote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke sauna was je?
Van Persie, Robben (2x) Huntelaar (2x) en Bruma.
Huntelaar!quote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke sauna was je?
Van Persie, Robben (2x) Huntelaar (2x) en Bruma.
Als je op types als Robben valt begin ik toch ernstig aan je smaak te twijfelen.quote:Op zondag 16 november 2014 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt als de droom van menig gay saunabezoeker
Ik hou zelfs niet van sauna en voetbal, laat staan voetballersquote:Op zondag 16 november 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je op types als Robben valt begin ik toch ernstig aan je smaak te twijfelen.
Ik begin de neiging te krijgen iedereen te ontvrienden die er iets over schrijft of een artikel liked of zo. Helaas blijft er dan niemand overquote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek even op facebookEcht, zoveel posts over zwarte piet. Bleh.
Niet bij mij gelukkigquote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek even op facebookEcht, zoveel posts over zwarte piet. Bleh.
Jawelquote:Op zondag 16 november 2014 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin de neiging te krijgen iedereen te ontvrienden die er iets over schrijft of een artikel liked of zo. Helaas blijft er dan niemand over
Ok. Jij danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |