Dat vind ik nu ook weer net even te ver gaan, maar als het buiten het hoogseizoen is moet het gewoon op te lossen zijn en moet dat idd kunnen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je op die manier kerst probeert vrij te krijgen wel ja, maar dit lijkt mij gewoon first in first out?
Ik bedoelde dus ook dat kerst te ver zou gaanquote:Op maandag 17 november 2014 14:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook weer net even te ver gaan, maar als het buiten het hoogseizoen is moet het gewoon op te lossen zijn en moet dat idd kunnen.
Dank u Ottolenghi expertquote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef minilot het volgende:
Roos, ik zou er zelf eerder een licht bladsalade bij doen: ik ken die tartin en die is best heftig en flink zwaar op de maag.![]()
Beter courgette & hazelnoot voor een andere keer bewaren en dat naast geroosterde kip ofzo eten.
Mijn wekker gaat morgenochtend weer om 05:15 (op een vrije dag) zodat ik mijn lief kan voorzien van kakelvers gebakken broodjes als hij wakker wordt om naar zijn werk te gaan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:19 schreef Isegrim het volgende:
Er zitten echt te weinig uren in een dag!Ik wou dat ik niet hoefde te slapen ofzo!
Driewerf JA!quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dank u Ottolenghi expert
Is de taart wel lekker?
Ja, zeg, geef ons maar de schuld!quote:Op maandag 17 november 2014 15:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat morgenochtend weer om 05:15 (op een vrije dag) zodat ik mijn lief kan voorzien van kakelvers gebakken broodjes als hij wakker wordt om naar zijn werk te gaan.![]()
Ergens heb ik het gevoel dat het een béétje de schuld van jou en LHO is dat ik er deze onhandige hobby bij heb gekregen.![]()
Ik jullie de schuld, mijn lief jullie de dankbaarheid.quote:Op maandag 17 november 2014 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, zeg, geef ons maar de schuld!
Als het maar wel eeuwige dank is dan!quote:Op maandag 17 november 2014 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik jullie de schuld, mijn lief jullie de dankbaarheid.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Driewerf JA!Eén van de lekkerste uit het boek, vind ik. Wel erg vullend dus, zo met én aardappeltjes én bladerdeeg.
(En ik eet 'm pas weer een keer als ik volgend jaar de eerste kerstomaten weer uit de voortuin kan plukken.)
Ik nog voor hetzelfde lief!quote:Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef Isegrim het volgende:
En dan te bedenken dat ik vroeger voor mijn (vorige) lief Danerollesmaakte.
Ow ja ik voor de kinderen, elk weekend, en later deden ze het zelf. Want Leukquote:Op maandag 17 november 2014 15:28 schreef Isegrim het volgende:
En dan te bedenken dat ik vroeger voor mijn (vorige) lief Danerollesmaakte.
Waarom dan al die moeite?quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik nog voor hetzelfde lief!Heeeeeeel vroeger. Op zondagochtend. Plakje kaas erin meerollen.
![]()
Hij zou het nu nog steeds heel lekker vinden ook!
Omdat eigen brood leuker is! En ik vind het veel lekkerder. Hij ook hoor, maar zegt nog steeds geen nee tegen een Danerollecroissantje.quote:
Dat deed mijn vader vroeger ookquote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik nog voor hetzelfde lief!Heeeeeeel vroeger. Op zondagochtend. Plakje kaas erin meerollen.
![]()
Ik trouwens ook niet, indien honger. Als ik trek heb lust ik alles.quote:Op maandag 17 november 2014 15:31 schreef minilot het volgende:
maar zegt nog steeds geen nee tegen een Danerollecroissantje.
Wij deden dat vroeger thuis ook ja.quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ja ik voor de kinderen, elk weekend, en later deden ze het zelf. Want Leuk![]()
Misschien word je hoofd er juist leger van als je het doet!quote:Op maandag 17 november 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Als mijn hoofd weer wat leger is ga ik weer eens zelf croissants maken...Is al bijna 2 jaar geleden dat ik dat deed!
Ik snap je hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat eigen brood leuker is! En ik vind het veel lekkerder. Hij ook hoor, maar zegt nog steeds geen nee tegen een Danerollecroissantje.
Aww, jammer! Heeft diegene opgebiecht?quote:Op maandag 17 november 2014 15:33 schreef roos85 het volgende:
Blegh, heb sinds 1,5 maand nieuwe auto (een echte nieuwe) heeft iemand hier uit de flat al tegen mijn auto aangezeten. Verkeerde inschatting met keren in de straat
Deuk(je) in de passagiersdeur en krassen
Ja, die man kwam het netjes zeggen en komt vanavond schadeformulier afgeven,quote:Op maandag 17 november 2014 15:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Aww, jammer! Heeft diegene opgebiecht?
Hij is nu inderdaad ingewijd, zei ik ook al tegen hem.quote:En denk maar zo: als de eerste kras er eenmaal op zit, zijn de volgenden lang niet zo vervelend meer.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
Hij is nu inderdaad ingewijd, zei ik ook al tegen hem.
Die mijn vader dan probeerde af te troggelen door er geld voor te bieden. Als in een kwartje of vijftig cent. En dan verkochten we ons toetje en kregen we spijt.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 15:29 schreef minilot het volgende:
[..]
![]()
Hij zou het nu nog steeds heel lekker vinden ook!
Nee. Al heb ik de laatste jaren geen Saroma gehad en weet ik niet zo goed meer hoe het smaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 15:41 schreef minilot het volgende:
Spijt van geen Saroma-puddinkje krijgen. Dat kun je je nu met terugwerkende kracht toch ook neit meer voorstellen!?
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad zelfsquote:Op maandag 17 november 2014 15:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee. Al heb ik de laatste jaren geen Saroma gehad en weet ik niet zo goed meer hoe het smaakt.
Huh!? Nou ben ik toch nieuwsgierig hoe je ze dan gerold had!quote:Op maandag 17 november 2014 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had ze laatst gemaakt en toen had ik ze verkeerd geroldDus ik laat het maar aan TAV over, die kan dat tenminste
![]()
In de lengtequote:Op maandag 17 november 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh!? Nou ben ik toch nieuwsgierig hoe je ze dan gerold had!
Crackers met een dikke laag roomboter met een dikke laag hageslagquote:Op maandag 17 november 2014 15:50 schreef Isegrim het volgende:
We kunnen wel een keer een fout-voedsel-meet houden.
Nou je moet het op de korte kant rollen maar ik deed het op de lange kant, dan krijg je hele rare dunne lange dingenquote:Op maandag 17 november 2014 15:52 schreef minilot het volgende:
Hihi! Ik snap niet hoe je dat met die langwerpige driehoeken uberhaupt voor elkaar krijgt Sun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |