Hier ook tussen alle ziekenhuizen in NL.quote:Op maandag 17 november 2014 11:57 schreef minilot het volgende:
Faxen vliegen hier op kantoor nog dagelijks over en weer.
quote:Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef minilot het volgende:
Nog drie kwartier tot klaar voor vandaag.![]()
En ik zie net in de agenda staan dat ik morgen vrij heb!![]()
Wist ik niet!![]()
En aaargh, wat lastig, geen telefoon hebben!
Oh neeeee getsiepielekes! en MnAX??? Beterskappies!quote:Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef AnneX het volgende:
Nu lig ik gedouched en gepoetst en uitgeput in een vers bed.
Mijn eigen was draait nu op 90 graden, voor de zekerheid.
Want hoera...óf een stomme voedselvergiftiging óf het norovirus.![]()
Dat was de hele nacht up and running naar toilet.
Mèn ...wat kan men daarvan beroerd zijn.
Een glas slappe thee erin, slokje voor slokje, en eens kijken hoe het valt. Tot later
Er wordt hier voortdurend geschoven met mijn dienst, vandaar. Ik beheer zelf de agenda niet.quote:Op maandag 17 november 2014 12:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]Chaoot ben je ook.
Ik zie jou zo vaak zeggen: 'OMG VRIJ EN DAT WIST IK NIET!':D
Ik vind het vooral grappig om te lezen.quote:Op maandag 17 november 2014 12:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Er wordt hier voortdurend geschoven met mijn dienst, vandaar. Ik beheer zelf de agenda niet.![]()
Ik geef alleen de dagen door waarop ik absoluut vrij moet zijn en verder plannen ze me maar in wanneer het iedereen het beste uitkomt.Ik dacht dat ik deze week alleen donderdag vrij had, maar dat blijkt door geschuif nu dus ook tevens dindsdag te zijn. Vandaar!
Neemt niet weg dat ik inderdaad wel wat chaotisch ben.
Nou jaaaa!quote:Op maandag 17 november 2014 12:27 schreef golfer het volgende:
Stomme werkgever van B. wil ons nu nog geen toestemming voor vakantieweekje in juni geven, want het rooster komt altijd pas eind december/begin januari te hangen.
Gekke gang van zaken wel.quote:Op maandag 17 november 2014 12:27 schreef golfer het volgende:
Stomme werkgever van B. wil ons nu nog geen toestemming voor vakantieweekje in juni geven, want het rooster komt altijd pas eind december/begin januari te hangen.
99% kans dat de gite (en de alternatieve ook) die we in de Provence op het oog hebben dan al verhuurd zijn.
Is het ook!quote:Op maandag 17 november 2014 12:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig om te lezen.Lijkt me wel lekker, verrassingsvrij.
Haha, ja, dat dacht ik al, maar ik wilde de pret niet drukken.quote:Op maandag 17 november 2014 12:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het ook!Maar het wordt gecompenseerd door andersom: verrassingswerken.
![]()
Mocht niet batenquote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lokale Outlookprofiel de nek omdraaien?
Sowieso vraag je strict genomen geen vrij, je laat weten wanneer je vrij bent. En tenzij dat écht niet kan, is dat jammer maar helaas voor de planner. (Sowieso lijkt het mij makkelijker rooster-maken als je weet wie er vrij is?!).quote:Op maandag 17 november 2014 12:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou jaaaa!Ben je enorm ruim op tijd, is het nog niet goed!
Zou ik niet zo snel accepteren.
Vind ik ook. Maar blijkbaar is dat binnen een ziekehuissetting toch wat anders?quote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso vraag je strict genomen geen vrij, je laat weten wanneer je vrij bent. En tenzij dat écht niet kan, is dat jammer maar helaas voor de planner. (Sowieso lijkt het mij makkelijker rooster-maken als je weet wie er vrij is?!).
Als je op die manier kerst probeert vrij te krijgen wel ja, maar dit lijkt mij gewoon first in first out?quote:Op maandag 17 november 2014 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar blijkbaar is dat binnen een ziekehuissetting toch wat anders?
Oplossing was: MSO.dll verwijderen, Office repairen, PC herstarten en alles werkte weerquote:
Oh, zoveel moeite doe ik normaal nietquote:Op maandag 17 november 2014 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oplossing was: MSO.dll verwijderen, Office repairen, PC herstarten en alles werkte weer
Ja. Was mijn eigen PCquote:Op maandag 17 november 2014 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, zoveel moeite doe ik normaal nietAndere pc pakken, oude imagen, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |