quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef borisz het volgende:
Vandaag worden de Sterren weer uitgedeeld.
quote:Op maandag 17 november 2014 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik hier Hola gebruik gaan de Proxy en de firewall miepen, en krijg ik mailtjes van internal security en hun hulpjes in Bangalore.
Lokale Outlookprofiel de nek omdraaien?quote:Op maandag 17 november 2014 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hier besluit Outlook bij elke poging tot starten zichzelf op te hangenBij mij dus. Niet bij gebruikers. Dat is lastig
Ja. Dat ga ik zo doen denk ikquote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lokale Outlookprofiel de nek omdraaien?
Krijg je dan post, mail, bellen ze je?quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef borisz het volgende:
Vandaag worden de Sterren weer uitgedeeld.
Of een Fax.quote:Op maandag 17 november 2014 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je dan post, mail, bellen ze je?
Fax is gewoon telefonieverkeer, dus zolang we kunnen bellen kunnen we faxenquote:
Och jee, norovirus is geen pretje, loop je lekker leegquote:Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef AnneX het volgende:
Nu lig ik gedouched en gepoetst en uitgeput in een vers bed.
Mijn eigen was draait nu op 90 graden, voor de zekerheid.
Want hoera...ķf een stomme voedselvergiftiging ķf het norovirus.![]()
Dat was de hele nacht up and running naar toilet.
Mčn ...wat kan men daarvan beroerd zijn.
Een glas slappe thee erin, slokje voor slokje, en eens kijken hoe het valt. Tot later
Doen faxen het nog?
Toevoeging: water, geen wodka, wijn of bierquote:Op maandag 17 november 2014 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, norovirus is geen pretje, loop je lekker leegBeterschap
En blijven drinken.
Ik alleen op het werk voor het werkquote:Op maandag 17 november 2014 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof dat ik in m'n hele leven nog nooit een fax heb gestuurd!
Yep, Als hoofd verantwoordelijke voor al het drukwerk en hoofd kassa/toegang en vooral Vivarium DJquote:Op maandag 17 november 2014 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet meerHeb niets meer staan, maar dat mag de pret niet drukken
TAV heeft sowieso altijd alleen voor de gezelligheid mee gedaan
http://www.thefrogettes.nl/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |