Dat is een goed argument.quote:Op maandag 17 november 2014 07:05 schreef minilot het volgende:
Zo teruglezen, eerst even op de bres voor de doorzichtige aardappelchips!
Allereerst geeft het eerst maken van een bouillon de chips een heel goeie smaak van 'baked potato', en dat krijg je met alelen water + aardappelzetmeel natuurlijk nooit voor elkaar.
Ten tweede is er absoluut geen sprake van verspilling, we hebben de gebruikte aardappels gewoon in parten gesneden, opgebakken en helemaal opgegeten
quote:Op maandag 17 november 2014 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Of als B&G ineens voor je neus staan
quote:Op maandag 17 november 2014 08:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Goedemorgen Pee! Superbedankt nog voor al je muzikale suggesties: dat was lekker Spotifyen tijdens het rotzooien in de keuken gisteren!
Waarom nietquote:Op maandag 17 november 2014 08:18 schreef minilot het volgende:
(En met rotzooien bedoel ik koken en bakken. Dat andere rotzooien gebeurt wat mij betreft overal, maar niet in de keuken.)
Kweenie. Beetje viezig idee: keuken staat altijd vol met eten en allerhande ingredienten en dat hou ik graag los van... nou ja, van dattem.quote:
Dat klinkt wel liefquote:Op maandag 17 november 2014 08:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga het in de kerstvakantie maar eens proberen als ik me verveel
quote:Op maandag 17 november 2014 09:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Kweenie. Beetje viezig idee: keuken staat altijd vol met eten en allerhande ingredienten en dat hou ik graag los van... nou ja, van dattem.
Frustrerend, zoiets!quote:Op maandag 17 november 2014 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat k**t zeg hiero.
Ik kan mijn ziggowebmail niet openen omdat de browser verouderd is. (duh alles hier is uit het jaar krijt) maar ik dacht ik ga een googlechrome browser d/l mág het niet
Stom.
Stom.quote:Op maandag 17 november 2014 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan mijn ziggowebmail niet openen omdat de browser verouderd is. (duh alles hier is uit het jaar krijt) maar ik dacht ik ga een googlechrome browser d/l mág het niet
Stom.
Er is helaas nog geen nieuws te melden op dat vlakquote:
Zijn jullie nu zulke grote aquariumliefhebbers dan?quote:Op maandag 17 november 2014 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]is altijd super gezellig. Tofste moment is vaak vrijdag avond, als de grote stands al ingericht zijn, met een biertje in de hand over de beursvloer lopen om te kijken wat er nog moet gebeuren. Maar vooral wat er allemaal al staat
![]()
En we hebben altijd op vrijdag hard muziek aan, zo tof al die dansende standhouders die aan het opbouwen zijn![]()
![]()
Niet meerquote:Op maandag 17 november 2014 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zijn jullie nu zulke grote aquariumliefhebbers dan?
quote:Op maandag 17 november 2014 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Stom.
Als ik hier Hola gebruik gaan de Proxy en de firewall miepen, en krijg ik mailtjes van internal security en hun hulpjes in Bangalore.quote:Op maandag 17 november 2014 10:08 schreef minilot het volgende:
Ben wel blij dat ik hier gewoon op Chrome kan zitten (mét Hola-extensie).
Ach. Daar heb ik gelukkig geen last van. Beetje lastig iPlayer en Amerikaanse Netflix kijken op kantoor anders!quote:Op maandag 17 november 2014 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik hier Hola gebruik gaan de Proxy en de firewall miepen, en krijg ik mailtjes van internal security en hun hulpjes in Bangalore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |