Ja dat is niet eerlijkquote:Op zondag 16 november 2014 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg de pestik dacht al waarom gaat het niet...
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.quote:Op zondag 16 november 2014 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Waarom vraag je dan wat Grieg nou weer is.
Ik ga even twee paracetamol pakken.quote:Op zondag 16 november 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.
Ik dacht eerst ook dat ie oorlog bedoelde...quote:Op zondag 16 november 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga even twee paracetamol pakken.
Nooit geprobeerd.. Een kennis woonde vroeger op een boot in het westerdok en daar zwommen ze gewoon in het water ... Mij niet gezien ....quote:Op zondag 16 november 2014 12:32 schreef FANN het volgende:
Is wel hartstikke goor dat water volgens mij...
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?quote:Op zondag 16 november 2014 12:31 schreef FANN het volgende:
Gewoon rechtdoor zwemmen Chuf... immer gerade aus zeg maar
Ich verstehe nur Bahnhof!quote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?
Bij Fann aan de overkantquote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?
Ja, dat heb jij alleen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
Best raar eigenlijk dat je bij Duitse Taal nog steeds aan de oorlog moet denken,
of heb ik dat alleen?
Ik denk aan Biergarten und blonde Mädelsquote:Op zondag 16 november 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
Best raar eigenlijk dat je bij Duitse Taal nog steeds aan de oorlog moet denken,
of heb ik dat alleen?
ik ben naar de kerk geweestquote:
DAT WIST IK ALquote:
Je zult vast niet de enige zijn, maar bij mij is die link er niet. Behalve af en toe op FOK!quote:Op zondag 16 november 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
of heb ik dat alleen?
Nee, ik zei het ook niet helemaal goed, bij sommige dingen heb ik dat, ligt ook wel aan de situatiequote:Op zondag 16 november 2014 12:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zult vast niet de enige zijn, maar bij mij is die link er niet. Behalve af en toe op FOK!
Zou ook best wel raar zijn dat als je dagelijks Duits praat met mensen dat je alleen maar aan de oorlog denkt....of als je naar TV kijkt.
Zie je Maja die Biene voorbij komen en dan denk je aan Hermann Goering ofzo....nee, niet echt.
Weer zo'n mooie traditie die verloren is gegaan.quote:Op zondag 16 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
en Duitse Mensen stuurde hij dan de verkeerde kant op en dan
zei hij altijd, zó da's weer een mof minder![]()
Het is erg, ik weet het... maar toen was het zo.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie traditie die verloren is gegaan.
Auf Wiedersehen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:55 schreef FANN het volgende:
Ik zal jullie niet langer lastig vallen
doei
Wie is dat nu weer?quote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel, want jij kent ook Malaria! nog.
vergetenquote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel, want jij kent ook Malaria! nog.
Die heb ik ookquote:Op zondag 16 november 2014 13:31 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb een paar duitse LP gehad
[ afbeelding ]
wees er maar zuinig opquote:
Alles is gutquote:
Sssttttt...quote:Op zondag 16 november 2014 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Morgen zit het luie leventje er voor jou weer op hč?
Dat doe je goed! Maar genieten van een waardeloze dag klinkt mij een beetje vreemd in de oren.quote:Op zondag 16 november 2014 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sssttttt...![]()
Ik geniet nog even van een waardeloze laatste vrije dag.![]()
Maar volgende week gelukkig alweer naar België, dus we vermaken ons wel...
Bij jou schijnt wel de zon en/of is het droog?quote:Op zondag 16 november 2014 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe je goed! Maar genieten van een waardeloze dag klinkt mij een beetje vreemd in de oren.
Nee en daar geniet ik ook niet van, maar jij zegt er wel van te genieten, daarom denk ik: Hoe dan?quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij jou schijnt wel de zon en/of is het droog?
Genieten: Vrije (laatste) dagquote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee en daar geniet ik ook niet van, maar jij zegt er wel van te genieten, daarom denk ik: Hoe dan?
Kaartjes gekocht voor het optreden van The Specials?quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Tickets aangeschaft voor allerlei evenementen
Dan zou ik nu te laat zijn geweest.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kaartjes gekocht voor het optreden van The Specials?
Dat impliceert dat het uitverkocht is.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Dan zou ik nu te laat zijn geweest.
Die liggen al een paar maanden op de plank...
Er zijn nog genoeg mensen die los willen gaan op oude meuk...quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het uitverkocht is.
Nice, hoewel het me toch een beetje verbaasd.
pardon ?quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die los willen gaan op oude meuk...![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met 'oude meuk' bedoelde ik jou niet...
lekker positiefquote:
Die is om?quote:Op zondag 16 november 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe laat begint de wedstrijd? Wil iig de finale van het darten zien.
20.00 uur. Tennis geen flauw idee. Dat volg ik niet meer sinds Monica gestopt is.quote:Op zondag 16 november 2014 18:01 schreef chufi het volgende:
Die is om?
En Hoe laat is de tennisfinale trouwens ?
dan kun je dus niet gaan koken, veel kijkplezierquote:Op zondag 16 november 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf of de voorbeschouwing? Was namelijk net van plan om te gaan koken.
Neergestoken in Duitsland ... Ja dat was inderdaad een pijnlijk einde van een carriere.....quote:Op zondag 16 november 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
20.00 uur. Tennis geen flauw idee. Dat volg ik niet meer sinds Monica gestopt is.
Aardappels schillen op de schoot ...quote:Op zondag 16 november 2014 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
dan kun je dus niet gaan koken, veel kijkplezier
ik had gisteren voor veel dagen gekooktquote:Op zondag 16 november 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardappels schillen op de schoot ...
Serena Williamsquote:Op zondag 16 november 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Neergestoken in Duitsland ... Ja dat was inderdaad een pijnlijk einde van een carriere.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kijk de slimme huisvrouw ...quote:Op zondag 16 november 2014 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik had gisteren voor veel dagen gekooktnu even opwarmen in de oven
maar eerst rustig mijn wijntje opdrinkenquote:
Opwarmen kan rustig in de pauzequote:Op zondag 16 november 2014 18:08 schreef just me het volgende:
[..]
maar eerst rustig mijn wijntje opdrinken
dat heet rustquote:
Wanneer is er dan nog pauze? Bij de film ook al niet meer .. Op school?quote:
Peno-pauzequote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is er dan nog pauze? Bij de film ook al niet meer .. Op school?
Dat heet speelkwartier? Toch?
op school is het pauze, in 'n relatie nemen mensen weleens pauze ")quote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is er dan nog pauze? Bij de film ook al niet meer .. Op school?
Dat heet speelkwartier? Toch?
quote:Op zondag 16 november 2014 18:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Serena WilliamsBen jij zo'n billenman, TH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee? 48 uur of zo zei King... Maar dat was alweer een paar dagen terug EN hij heeft nog steeds een streep ...quote:
dan zal hij ondertussen wel tijd hebben gehad om aan zijn relaties te werkenquote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee? 48 uur of zo zei King... Maar dat was alweer een paar dagen terug EN hij heeft nog steeds een streep ...
Wat hebben billen nu met tennis te maken???quote:
Ik zou zaken uit het samenvattingentopic niet als serieuze bron gaan opvoeren.quote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
Geen idee? 48 uur of zo zei King... Maar dat was alweer een paar dagen terug EN hij heeft nog steeds een streep ...
Alles!!!quote:Op zondag 16 november 2014 18:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat hebben billen nu met tennis te maken???
Bovenbeenspierenquote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef just me het volgende:
Dat zijn geen billen dat is een heuse kont!
quote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef just me het volgende:
Dat zijn geen billen dat is een heuse kont!
quote:
kijk je een beetje uit wat je zegtquote:
rust, eten uit de oven halenquote:
whut?quote:Op zondag 16 november 2014 19:11 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog wel rustig aan doen ... Dus geen gaatjes ... Alleen plaatsbepaald
zeg maar gewoon twutquote:
quote:
had je niet goed gelezen ?quote:
De koffie is doorgelopen... klinkt wel heel zieligquote:
Ja, maar dan maar wat anders toch?quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
De koffie is doorgelopen... klinkt wel heel zielig
alsof de koffie weggelopen is terwijl ik koffie wilquote:
oeis dan ruikt het zo lekker!!quote:
Niet huilen, dan loopt zo je mascara ook nog door...quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Gebruik ik nooitquote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet huilen, dan loopt zo je mascara ook nog door...
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodigquote:
Waarheen? Vraag je je dan af.quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
waarheen en waarvoor?quote:
Moet ik nog teruglezen of is dit wat ik denk dat het is....quote:Op zondag 16 november 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
MM doet er 20 op een dag ... Op mn werk doe ik max 5 op een dag ....
Ja datquote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nog teruglezen of is dit wat ik denk dat het is....
Laten we het er maar op houden dat ik het wel nodig hebquote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodig
Het heeft nooit mijn interesse gehadquote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik het wel nodig heb
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.quote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
wat een onzin!quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.
De één meer dan de ander, maar om de hele dag naar zo'n 'Hallo, ik ben net wakker'- porum te kijken is geen pretje...![]()
Dus Mrs MM ziet er zonder niet uit ... maar toch ben je ooit met dr getrouwd .....quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één meer dan de ander, maar om de hele dag naar zo'n 'Hallo, ik ben net wakker'- porum te kijken is geen pretje...![]()
Op de leeftijd van JM heeft iedere vrouw een burka nodig. Dan helpt make-up ook niet meer.quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin,iedere vrouw heeft make-up nodig.
Ik durf best toe te geven dat ik ijdel ben, dus er komt elke dag minimaal mascara en oogpotlood aan te pas.quote:Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Het heeft nooit mijn interesse gehad
quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
hij van mij welquote:Op zondag 16 november 2014 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hoeft vast geen make-up op van je vent ...
Bijna iedere vrouwquote:Op zondag 16 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de leeftijd van JM heeft iedere vrouw een burka nodig. Dan helpt make-up ook niet meer.
Mag de vrouw dat niet zelf bepalen?quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk de hele dag tegen dames aan en ik garandeer je dat het in geen onzin is...
Dat mag je persoonlijk tegen haar komen zeggen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Mrs MM ziet er zonder niet uit ... maar toch ben je ooit met dr getrouwd .....
Uiteraard, maar een goed advies sla je niet zomaar in de wind...quote:Op zondag 16 november 2014 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag de vrouw dat niet zelf bepalen?
Is dat nu een uitnodiging voor een date zoals jij met de vrouw van Bart deed? Nee dankquote:Op zondag 16 november 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je persoonlijk tegen haar komen zeggen.
De conxie tussen make-up en trouwen zie ik niet helemaal...
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?quote:Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goed advies sla je niet zomaar in de wind...
Die aan het plafond hangenquote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een foto van een schattige/leuke kat posten doet wonderen.
Nee, niet zo'n date.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nu een uitnodiging voor een date zoals jij met de vrouw van Bart deed? Nee dank
Ik wacht af...quote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een foto van een schattige/leuke kat posten doet wonderen.
Dat ligt er aan welke advies het betreft en uiteraard ook wie de raadgeefster is...quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?
Advies over het uiterlijk, net als make up.quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke advies het betreft...
Die heeft bladveger vandaag opgevroten...quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
Lien zoekt nog steeds naar paracetamolletjes
mag ik een emmer?quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.
een 2e R&P ?quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.
Maar dan zonder de amateuristische antwoorden/adviezen van andere Fokkers.quote:
Er zijn er 2 die iets op mijn uiterlijk mogen aanmerken en waar ik er vervolgens eventueel ook nog iets mee doe...quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Advies over het uiterlijk, net als make up.
jij bent ervaringsdeskundige ?quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zonder de amateuristische antwoorden/adviezen van andere Fokkers.
Je kunt zelf een R&P-topic in 40+ openen. Daar heb je Danny niet voor nodig, waarbij uiteraard alleen jij antwoord mag geven.quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.quote:
En jij adviseert wel alle vrouwen om make up te gebruikenquote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die iets op mijn uiterlijk mogen aanmerken en waar ik er vervolgens eventueel ook nog iets mee doe...
Gezien de gespannen situatie rondom mijn alter ego laat ik mij daar niet over uit...quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
MM ben je dit weekend al als Piet losgegaan?
quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt zelf een R&P-topic in 40+ openen. Daar heb je Danny niet voor nodig, waarbij uiteraard alleen jij antwoord mag geven.
Jullie nemen mij te serieusquote:
Zou ik toch eerst aan Sacha wat ze gegeten heeft.quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.
mag je helpen met de plintjesquote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.
Niet alle.quote:Op zondag 16 november 2014 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij adviseert wel alle vrouwen om make up te gebruiken
Ik vertrouw volkomen op Sacha.quote:Op zondag 16 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Zou ik toch eerst aan Sacha wat ze gegeten heeft.
De welbekende druppel...quote:Op zondag 16 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Sacha.
Als dat geen extra volle emmer oplevert....
quote:Op zondag 16 november 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Dat gezegd hebbende, zou Fann make-up gebruiken?
speciaal voor jou, geheel tegen mijn principe plaats ik deze...quote:Op zondag 16 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Sacha.
Als dat geen extra volle emmer oplevert....
dan kan ik het inderdaad net zo goed aan de postbode vragenquote:Op zondag 16 november 2014 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dan zitten de plintjes aan het einde van de dag aan het plafond.
Dat ik Deisyy's opmerking serious zou nemenquote:
Nu weet ik waarom je make-up verplicht stelt ..quote:Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Fabiola...![]()
[ afbeelding ]
En ja, Sjoef, die heb ik echt gekend.
OK, er liepen wat zaken door elkaar heen op dat moment...quote:Op zondag 16 november 2014 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dat ik Deisyy's opmerking serious zou nemen
Bij vrouwen, hč, bij vrouwen...quote:Op zondag 16 november 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je make-up verplicht stelt ..
ja dat zag ik, en als ik nu zeg dat ik ga naaien komt dat ook weer vreemd over maar ik ga het wel doen!quote:Op zondag 16 november 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, er liepen wat zaken door elkaar heen op dat moment...
Denk aan je mascara!quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat zag ik, en als ik nu zeg dat ik ga naaien komt dat ook weer vreemd over maar ik ga het wel doen!
Lekker doen JMquote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat zag ik, en als ik nu zeg dat ik ga naaien komt dat ook weer vreemd over maar ik ga het wel doen!
ik ook nietquote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nu niet zo goed in lollig, maar het is inderdaad wel een leuk idee, dus misschien komt het daar een andere keer nog wel van.quote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoopte vooral dat je een nieuw topic zou gaan openen.
Wat extra lol kan nooit kwaad.
sweet dreams THquote:
Ik heb mijn R&P-kloon ook nog steeds niet aangemaakt.quote:Op zondag 16 november 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nu niet zo goed in lollig, maar het is inderdaad wel een leuk idee, dus misschien komt het daar een andere keer nog wel van.
Wel even wennen hoor die status ..quote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou om modje te spelen?
Ik wel. Ze snapt jouw grapje over "pics van je zusje" niet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik begrijp ook wel dat het zonde is van dit topic, maar ik snap niet waar Haaibaai het over heeft.
Ik zit wel telkens te lezen of er een kloon van jou in R&P postquote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb mijn R&P-kloon ook nog steeds niet aangemaakt.
Lol. als die er is, dan laat ik het je op tijd weten.quote:Op zondag 16 november 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit wel telkens te lezen of er een kloon van jou in R&P post
Kun je ze niet gewoon renamen naar mpeg, of werkt dat niet op een tablet?quote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Oude DVD-bestanden (VOB's) aan het omzetten naar .avi-bestanden.
Eerst moest al die troep op DVD, nu moet alles weer in bestanden voor op tablets e.d.
![]()
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.quote:Op zondag 16 november 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Ze snapt jouw grapje over "pics van je zusje" niet.
Graag! Al ga ik er wel vanuit dat ik je R&P-kloon zal herkennen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. als die er is, dan laat ik het je op tijd weten.
Volgens mij is ze een beetje 'speciaal'quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Alles goed Dees.. ? Je laat je nu wel gaan ...quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Ze voelt zich snel aangevallen en interpreteert daardoor dingen op een negatieve manier.quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Mocht het een troost zijn. Ik heb ook ooit een lading aan diarree over me heen gehad van een voormalige SC-user hier die ook een volkomen onschuldige opmerking compleet verkeerd opvatte.quote:Op zondag 16 november 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Het is wel een leuke foto! En nu zal niemand meer vragen om pics van je zusje
Echt?! Eigenlijk sta ik er ook weer niet raar van te kijken na wat ik haar zo hier en daar heb zien posten en inderdaad de 'speciaaltjes' op Fok! kan je maar beter uit de weg gaanquote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beetje 'speciaal'
Ik ga er nooit meer op in, heb ooit mijn eerste ban door reacties op haar opgelopen
Tis goed met jequote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles goed Dees.. ? Je laat je nu wel gaan ...
Ach, de speciaaltjes horen er ook bijquote:Op zondag 16 november 2014 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Eigenlijk sta ik er ook weer niet raar van te kijken na wat ik haar zo hier en daar heb zien posten en inderdaad de 'speciaaltjes' op Fok! kan je maar beter uit de weg gaan
Ja duh, anders heb jij geen voeding voor het samenvattingstopicquote:Op zondag 16 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Normaal gesproken vangen we de speciaaltjes hier juist op.
Ik hoop dat Yvonne het topic nog niet ontdekt heeft, want die heeft net een copycat daarvan op slot gegooid.quote:Op zondag 16 november 2014 23:51 schreef APK het volgende:
Ja duh, anders heb jij geen voeding voor het samenvattingstopic
Op slot is toch niet altijd direct ook een ban?quote:Op zondag 16 november 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop dat Yvonne het topic nog niet ontdekt heeft, want die heeft net een copycat daarvan op slot gegooid.![]()
GC / Samenvatting gesloten topic van Wicked man!
Ook van een speciaal iemand trouwens die hier onlangs even is langsgeweest.
Werkt niet op alle tablets (met name iPad) en ik moest diverse VOB's weer samenvoegen tot één geheel...quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon renamen naar mpeg, of werkt dat niet op een tablet?
heeft Piet met de kabels lopen rotzooien?quote:Op maandag 17 november 2014 10:40 schreef just me het volgende:
en weer geen netwerkverbinding op school 😒
Voor leerkrachten is het natuurlijk best lastig om thuis te werkenquote:
Welcome to the 21st century!quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef just me het volgende:
het is al sinds donderdag zo. geen lessen op digibord. echt balen ik kan ook niets doen.
Ik doe de administratie en mijn collega's zeiden, ga jij maar lekker thuis werken en dat moet ik dus nu ook gaan doen. Maar het is eigenlijk wel erg dat we zo afhankelijk geworden zijn van internet verbindingen e.d.quote:Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor leerkrachten is het natuurlijk best lastig om thuis te werken
Lekker uitslapen dusquote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe de administratie en mijn collega's zeiden, ga jij maar lekker thuis werken en dat moet ik dus nu ook gaan doen. Maar het is eigenlijk wel erg dat we zo afhankelijk geworden zijn van internet verbindingen e.d.
Nou... ik ben bang dat ik morgen zomaar weer gewoom om 08.15 uur op school verwacht ga worden.. Ik ben ook vraagbaak voor ouders. Nu maar hopen dat het netwerk morgen weer werkt.quote:
Welke provider heeft de school?quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nou... ik ben bang dat ik morgen zomaar weer gewoom om 08.15 uur op school verwacht ga worden.. Ik ben ook vraagbaak voor ouders. Nu maar hopen dat het netwerk morgen weer werkt.
Ik zou het niet weten, wij zitten met de hele stichting (quote:
Weten ze er al wel vanaf?quote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, wij zitten met de hele stichting () bij een bedrijf dat alles HOORT te regelen
oproerkraaierquote:Op maandag 17 november 2014 16:33 schreef Kingstown het volgende:
Sacha haar favo-topic dreigt te ontsporen. Ouder1 is gespot.
Uiteraard heeft het 1 helemaal niets met het ander te maken.
wat denk je, 14 scholen die geen internetverbinding hebbenquote:
Je kent Ouder1 haar beroemde puberstruggle-topic in 40+ niet?quote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef sacha het volgende:
oproerkraaier![]()
waarom heeft ze/hij/het de weg naar hier nog niet gevonden?
neen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent Ouder1 haar beroemde puberstruggle-topic in 40+ niet?
Vraag geregeld om een update, maar die komt er maar niet.![]()
Wel weer tijd om een kickje te geven btw.
Weet ik veel... Nou dan duurt het idd wel lang... Escaleren tot het hoogste nivo ....quote:Op maandag 17 november 2014 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
wat denk je, 14 scholen die geen internetverbinding hebben
quote:Op maandag 17 november 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik veel... Nou dan duurt het idd wel lang... Escaleren tot het hoogste nivo ....
Het schijnt wel zo'n soort eikel te zijn ...quote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zal die de stekker er weer insteken...
want jij weetquote:Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo'n soort eikel te zijn ...
In mijn hoofd ben jij de oermoeder hier die alles leest in 40+ en alles weet, hoewel je niet overal reageert , maar mijn hoofd heeft wel vaker last van waanideeën.quote:Op maandag 17 november 2014 17:12 schreef sacha het volgende:
neen.
eigenlijk kwam ik voorheen alleen in de SC
sinds kort zijn er ook andere topics hiero die de moeite waard zijn
Weer die oogjes en nu?quote:Op maandag 17 november 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
Kies de juiste Sinterklaas!![]()
versus [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door chufi op 17-11-2014 19:04:55 ]
Is dit een sollicitatie naar genoemd worden in de samenvatting van de dag?quote:Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef just me het volgende:
* just me is fris en fruitig, gekleed in jurk ; draagt hoge hakken maar heeft uiteraard geen make-up op.
Ik ga naar de ALV, afscheid nemen als secretaris van de clubtot later.... of zo
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaaktquote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij de oermoeder hier die alles leest in 40+ en alles weet, hoewel je niet overal reageert , maar mijn hoofd heeft wel vaker last van waanideeën.![]()
40+ / Groot puber probleem
Heb de kick al klaar staan mocht je je vriendin hier graag heen willen zien komen.
Kick some assquote:Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef just me het volgende:
* just me is fris en fruitig, gekleed in jurk ; draagt hoge hakken maar heeft uiteraard geen make-up op.
Ik ga naar de ALV, afscheid nemen als secretaris van de clubtot later.... of zo
Het grootste probleem is TS zelf.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaakt![]()
laat staan dat ik nog weet dat het in 40+ gepost is
Ja dat van toen misschien.. Maar toen ik de Engels uitvoering van dit jaar hoorde zakte me de broek af ,,, Wat slecht ...quote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef sacha het volgende:
ik krijg nog steed kippenvel van Band Aid / Live Aid
Aangezien je haar graag hierheen wilt halen is dat topic de meest voor de hand liggende manier en omdat ik natuurlijk met alle liefde jouw wensen vervulquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaakt![]()
laat staan dat ik nog weet dat het in 40+ gepost is
quote:
huh wat?quote:
muzikquote:Op maandag 17 november 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die heeft last van een soort van postingdepressie las ik vandaag. Mss kun je hem wat tips geven.
hier op fok! neem ik aanquote:
Niet gezien ...quote:Op maandag 17 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
stond er nou chickliner op het busje in het 8 uur journaal
Zo kom je natuurlijk nooit aan een vrouw.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hier op fok! neem ik aan
wie is dat
geen tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |