SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door chufi op 17-11-2014 19:04:55 ]
Is dit een sollicitatie naar genoemd worden in de samenvatting van de dag?quote:Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef just me het volgende:
* just me is fris en fruitig, gekleed in jurk ; draagt hoge hakken maar heeft uiteraard geen make-up op.
Ik ga naar de ALV, afscheid nemen als secretaris van de clubtot later.... of zo
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaaktquote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij de oermoeder hier die alles leest in 40+ en alles weet, hoewel je niet overal reageert , maar mijn hoofd heeft wel vaker last van waanideeën.![]()
40+ / Groot puber probleem
Heb de kick al klaar staan mocht je je vriendin hier graag heen willen zien komen.
Kick some assquote:Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef just me het volgende:
* just me is fris en fruitig, gekleed in jurk ; draagt hoge hakken maar heeft uiteraard geen make-up op.
Ik ga naar de ALV, afscheid nemen als secretaris van de clubtot later.... of zo
Het grootste probleem is TS zelf.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaakt![]()
laat staan dat ik nog weet dat het in 40+ gepost is
Ja dat van toen misschien.. Maar toen ik de Engels uitvoering van dit jaar hoorde zakte me de broek af ,,, Wat slecht ...quote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef sacha het volgende:
ik krijg nog steed kippenvel van Band Aid / Live Aid
Aangezien je haar graag hierheen wilt halen is dat topic de meest voor de hand liggende manier en omdat ik natuurlijk met alle liefde jouw wensen vervulquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaakt![]()
laat staan dat ik nog weet dat het in 40+ gepost is
quote:
huh wat?quote:
muzikquote:Op maandag 17 november 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die heeft last van een soort van postingdepressie las ik vandaag. Mss kun je hem wat tips geven.
hier op fok! neem ik aanquote:
Niet gezien ...quote:Op maandag 17 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
stond er nou chickliner op het busje in het 8 uur journaal
Zo kom je natuurlijk nooit aan een vrouw.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hier op fok! neem ik aan
wie is dat
geen tijd voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |