speciaal voor jou, geheel tegen mijn principe plaats ik deze...quote:Op zondag 16 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Sacha.
Als dat geen extra volle emmer oplevert....
dan kan ik het inderdaad net zo goed aan de postbode vragenquote:Op zondag 16 november 2014 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dan zitten de plintjes aan het einde van de dag aan het plafond.
Dat ik Deisyy's opmerking serious zou nemenquote:
Nu weet ik waarom je make-up verplicht stelt ..quote:Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Fabiola...![]()
[ afbeelding ]
En ja, Sjoef, die heb ik echt gekend.
OK, er liepen wat zaken door elkaar heen op dat moment...quote:Op zondag 16 november 2014 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dat ik Deisyy's opmerking serious zou nemen
Bij vrouwen, hč, bij vrouwen...quote:Op zondag 16 november 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je make-up verplicht stelt ..
ja dat zag ik, en als ik nu zeg dat ik ga naaien komt dat ook weer vreemd over maar ik ga het wel doen!quote:Op zondag 16 november 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, er liepen wat zaken door elkaar heen op dat moment...
Denk aan je mascara!quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat zag ik, en als ik nu zeg dat ik ga naaien komt dat ook weer vreemd over maar ik ga het wel doen!
Lekker doen JMquote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat zag ik, en als ik nu zeg dat ik ga naaien komt dat ook weer vreemd over maar ik ga het wel doen!
ik ook nietquote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodig
Ik ben nu niet zo goed in lollig, maar het is inderdaad wel een leuk idee, dus misschien komt het daar een andere keer nog wel van.quote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoopte vooral dat je een nieuw topic zou gaan openen.
Wat extra lol kan nooit kwaad.
sweet dreams THquote:
Ik heb mijn R&P-kloon ook nog steeds niet aangemaakt.quote:Op zondag 16 november 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nu niet zo goed in lollig, maar het is inderdaad wel een leuk idee, dus misschien komt het daar een andere keer nog wel van.
Wel even wennen hoor die status ..quote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou om modje te spelen?
Ik wel. Ze snapt jouw grapje over "pics van je zusje" niet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik begrijp ook wel dat het zonde is van dit topic, maar ik snap niet waar Haaibaai het over heeft.
Ik zit wel telkens te lezen of er een kloon van jou in R&P postquote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb mijn R&P-kloon ook nog steeds niet aangemaakt.
Lol. als die er is, dan laat ik het je op tijd weten.quote:Op zondag 16 november 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit wel telkens te lezen of er een kloon van jou in R&P post
Kun je ze niet gewoon renamen naar mpeg, of werkt dat niet op een tablet?quote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Oude DVD-bestanden (VOB's) aan het omzetten naar .avi-bestanden.
Eerst moest al die troep op DVD, nu moet alles weer in bestanden voor op tablets e.d.
![]()
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.quote:Op zondag 16 november 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Ze snapt jouw grapje over "pics van je zusje" niet.
Graag! Al ga ik er wel vanuit dat ik je R&P-kloon zal herkennen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. als die er is, dan laat ik het je op tijd weten.
Volgens mij is ze een beetje 'speciaal'quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Alles goed Dees.. ? Je laat je nu wel gaan ...quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Ze voelt zich snel aangevallen en interpreteert daardoor dingen op een negatieve manier.quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Mocht het een troost zijn. Ik heb ook ooit een lading aan diarree over me heen gehad van een voormalige SC-user hier die ook een volkomen onschuldige opmerking compleet verkeerd opvatte.quote:Op zondag 16 november 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Het is wel een leuke foto! En nu zal niemand meer vragen om pics van je zusje
Echt?! Eigenlijk sta ik er ook weer niet raar van te kijken na wat ik haar zo hier en daar heb zien posten en inderdaad de 'speciaaltjes' op Fok! kan je maar beter uit de weg gaanquote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beetje 'speciaal'
Ik ga er nooit meer op in, heb ooit mijn eerste ban door reacties op haar opgelopen
Tis goed met jequote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles goed Dees.. ? Je laat je nu wel gaan ...
Ach, de speciaaltjes horen er ook bijquote:Op zondag 16 november 2014 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Eigenlijk sta ik er ook weer niet raar van te kijken na wat ik haar zo hier en daar heb zien posten en inderdaad de 'speciaaltjes' op Fok! kan je maar beter uit de weg gaan
Ja duh, anders heb jij geen voeding voor het samenvattingstopicquote:Op zondag 16 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Normaal gesproken vangen we de speciaaltjes hier juist op.
Ik hoop dat Yvonne het topic nog niet ontdekt heeft, want die heeft net een copycat daarvan op slot gegooid.quote:Op zondag 16 november 2014 23:51 schreef APK het volgende:
Ja duh, anders heb jij geen voeding voor het samenvattingstopic
Op slot is toch niet altijd direct ook een ban?quote:Op zondag 16 november 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop dat Yvonne het topic nog niet ontdekt heeft, want die heeft net een copycat daarvan op slot gegooid.![]()
GC / Samenvatting gesloten topic van Wicked man!
Ook van een speciaal iemand trouwens die hier onlangs even is langsgeweest.
Werkt niet op alle tablets (met name iPad) en ik moest diverse VOB's weer samenvoegen tot één geheel...quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon renamen naar mpeg, of werkt dat niet op een tablet?
heeft Piet met de kabels lopen rotzooien?quote:Op maandag 17 november 2014 10:40 schreef just me het volgende:
en weer geen netwerkverbinding op school 😒
Voor leerkrachten is het natuurlijk best lastig om thuis te werkenquote:
Welcome to the 21st century!quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef just me het volgende:
het is al sinds donderdag zo. geen lessen op digibord. echt balen ik kan ook niets doen.
Ik doe de administratie en mijn collega's zeiden, ga jij maar lekker thuis werken en dat moet ik dus nu ook gaan doen. Maar het is eigenlijk wel erg dat we zo afhankelijk geworden zijn van internet verbindingen e.d.quote:Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor leerkrachten is het natuurlijk best lastig om thuis te werken
Lekker uitslapen dusquote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe de administratie en mijn collega's zeiden, ga jij maar lekker thuis werken en dat moet ik dus nu ook gaan doen. Maar het is eigenlijk wel erg dat we zo afhankelijk geworden zijn van internet verbindingen e.d.
Nou... ik ben bang dat ik morgen zomaar weer gewoom om 08.15 uur op school verwacht ga worden.. Ik ben ook vraagbaak voor ouders. Nu maar hopen dat het netwerk morgen weer werkt.quote:
Welke provider heeft de school?quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nou... ik ben bang dat ik morgen zomaar weer gewoom om 08.15 uur op school verwacht ga worden.. Ik ben ook vraagbaak voor ouders. Nu maar hopen dat het netwerk morgen weer werkt.
Ik zou het niet weten, wij zitten met de hele stichting (quote:
Weten ze er al wel vanaf?quote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, wij zitten met de hele stichting () bij een bedrijf dat alles HOORT te regelen
oproerkraaierquote:Op maandag 17 november 2014 16:33 schreef Kingstown het volgende:
Sacha haar favo-topic dreigt te ontsporen. Ouder1 is gespot.
Uiteraard heeft het 1 helemaal niets met het ander te maken.
wat denk je, 14 scholen die geen internetverbinding hebbenquote:
Je kent Ouder1 haar beroemde puberstruggle-topic in 40+ niet?quote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef sacha het volgende:
oproerkraaier![]()
waarom heeft ze/hij/het de weg naar hier nog niet gevonden?
neen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent Ouder1 haar beroemde puberstruggle-topic in 40+ niet?
Vraag geregeld om een update, maar die komt er maar niet.![]()
Wel weer tijd om een kickje te geven btw.
Weet ik veel... Nou dan duurt het idd wel lang... Escaleren tot het hoogste nivo ....quote:Op maandag 17 november 2014 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
wat denk je, 14 scholen die geen internetverbinding hebben
quote:Op maandag 17 november 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik veel... Nou dan duurt het idd wel lang... Escaleren tot het hoogste nivo ....
Het schijnt wel zo'n soort eikel te zijn ...quote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zal die de stekker er weer insteken...
want jij weetquote:Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo'n soort eikel te zijn ...
In mijn hoofd ben jij de oermoeder hier die alles leest in 40+ en alles weet, hoewel je niet overal reageert , maar mijn hoofd heeft wel vaker last van waanideeën.quote:Op maandag 17 november 2014 17:12 schreef sacha het volgende:
neen.
eigenlijk kwam ik voorheen alleen in de SC
sinds kort zijn er ook andere topics hiero die de moeite waard zijn
Weer die oogjes en nu?quote:Op maandag 17 november 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
Kies de juiste Sinterklaas!![]()
versus [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door chufi op 17-11-2014 19:04:55 ]
Is dit een sollicitatie naar genoemd worden in de samenvatting van de dag?quote:Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef just me het volgende:
* just me is fris en fruitig, gekleed in jurk ; draagt hoge hakken maar heeft uiteraard geen make-up op.
Ik ga naar de ALV, afscheid nemen als secretaris van de clubtot later.... of zo
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaaktquote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij de oermoeder hier die alles leest in 40+ en alles weet, hoewel je niet overal reageert , maar mijn hoofd heeft wel vaker last van waanideeën.![]()
40+ / Groot puber probleem
Heb de kick al klaar staan mocht je je vriendin hier graag heen willen zien komen.
Kick some assquote:Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef just me het volgende:
* just me is fris en fruitig, gekleed in jurk ; draagt hoge hakken maar heeft uiteraard geen make-up op.
Ik ga naar de ALV, afscheid nemen als secretaris van de clubtot later.... of zo
Het grootste probleem is TS zelf.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaakt![]()
laat staan dat ik nog weet dat het in 40+ gepost is
Ja dat van toen misschien.. Maar toen ik de Engels uitvoering van dit jaar hoorde zakte me de broek af ,,, Wat slecht ...quote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef sacha het volgende:
ik krijg nog steed kippenvel van Band Aid / Live Aid
Aangezien je haar graag hierheen wilt halen is dat topic de meest voor de hand liggende manier en omdat ik natuurlijk met alle liefde jouw wensen vervulquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
ik heb het ooit gelezen, ik geloof dat het geen indruk heeft gemaakt![]()
laat staan dat ik nog weet dat het in 40+ gepost is
quote:
huh wat?quote:
muzikquote:Op maandag 17 november 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die heeft last van een soort van postingdepressie las ik vandaag. Mss kun je hem wat tips geven.
hier op fok! neem ik aanquote:
Niet gezien ...quote:Op maandag 17 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
stond er nou chickliner op het busje in het 8 uur journaal
Zo kom je natuurlijk nooit aan een vrouw.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hier op fok! neem ik aan
wie is dat
geen tijd voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |