mag ik een emmer?quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.
een 2e R&P ?quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.
Maar dan zonder de amateuristische antwoorden/adviezen van andere Fokkers.quote:
Er zijn er 2 die iets op mijn uiterlijk mogen aanmerken en waar ik er vervolgens eventueel ook nog iets mee doe...quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Advies over het uiterlijk, net als make up.
jij bent ervaringsdeskundige ?quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zonder de amateuristische antwoorden/adviezen van andere Fokkers.
Je kunt zelf een R&P-topic in 40+ openen. Daar heb je Danny niet voor nodig, waarbij uiteraard alleen jij antwoord mag geven.quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.quote:
En jij adviseert wel alle vrouwen om make up te gebruikenquote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die iets op mijn uiterlijk mogen aanmerken en waar ik er vervolgens eventueel ook nog iets mee doe...
Gezien de gespannen situatie rondom mijn alter ego laat ik mij daar niet over uit...quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
MM ben je dit weekend al als Piet losgegaan?
quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt zelf een R&P-topic in 40+ openen. Daar heb je Danny niet voor nodig, waarbij uiteraard alleen jij antwoord mag geven.
Jullie nemen mij te serieusquote:
Zou ik toch eerst aan Sacha wat ze gegeten heeft.quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.
mag je helpen met de plintjesquote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.
Niet alle.quote:Op zondag 16 november 2014 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij adviseert wel alle vrouwen om make up te gebruiken
Ik vertrouw volkomen op Sacha.quote:Op zondag 16 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Zou ik toch eerst aan Sacha wat ze gegeten heeft.
De welbekende druppel...quote:Op zondag 16 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Sacha.
Als dat geen extra volle emmer oplevert....
quote:Op zondag 16 november 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Dat gezegd hebbende, zou Fann make-up gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |