Ja, maar dan maar wat anders toch?quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
De koffie is doorgelopen... klinkt wel heel zielig
alsof de koffie weggelopen is terwijl ik koffie wilquote:
oeis dan ruikt het zo lekker!!quote:
Niet huilen, dan loopt zo je mascara ook nog door...quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Gebruik ik nooitquote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet huilen, dan loopt zo je mascara ook nog door...
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodigquote:
Waarheen? Vraag je je dan af.quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
waarheen en waarvoor?quote:
Moet ik nog teruglezen of is dit wat ik denk dat het is....quote:Op zondag 16 november 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
MM doet er 20 op een dag ... Op mn werk doe ik max 5 op een dag ....
Ja datquote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nog teruglezen of is dit wat ik denk dat het is....
Laten we het er maar op houden dat ik het wel nodig hebquote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodig
Het heeft nooit mijn interesse gehadquote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik het wel nodig heb
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.quote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodig
wat een onzin!quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.
De één meer dan de ander, maar om de hele dag naar zo'n 'Hallo, ik ben net wakker'- porum te kijken is geen pretje...![]()
Dus Mrs MM ziet er zonder niet uit ... maar toch ben je ooit met dr getrouwd .....quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.
De één meer dan de ander, maar om de hele dag naar zo'n 'Hallo, ik ben net wakker'- porum te kijken is geen pretje...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |