Ik zou zaken uit het samenvattingentopic niet als serieuze bron gaan opvoeren.quote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
Geen idee? 48 uur of zo zei King... Maar dat was alweer een paar dagen terug EN hij heeft nog steeds een streep ...
Alles!!!quote:Op zondag 16 november 2014 18:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat hebben billen nu met tennis te maken???
Bovenbeenspierenquote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef just me het volgende:
Dat zijn geen billen dat is een heuse kont!
quote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef just me het volgende:
Dat zijn geen billen dat is een heuse kont!
quote:
kijk je een beetje uit wat je zegtquote:
rust, eten uit de oven halenquote:
whut?quote:Op zondag 16 november 2014 19:11 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog wel rustig aan doen ... Dus geen gaatjes ... Alleen plaatsbepaald
zeg maar gewoon twutquote:
quote:
had je niet goed gelezen ?quote:
De koffie is doorgelopen... klinkt wel heel zieligquote:
Ja, maar dan maar wat anders toch?quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
De koffie is doorgelopen... klinkt wel heel zielig
alsof de koffie weggelopen is terwijl ik koffie wilquote:
oeis dan ruikt het zo lekker!!quote:
Niet huilen, dan loopt zo je mascara ook nog door...quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Gebruik ik nooitquote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet huilen, dan loopt zo je mascara ook nog door...
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodigquote:
Waarheen? Vraag je je dan af.quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
waarheen en waarvoor?quote:
Moet ik nog teruglezen of is dit wat ik denk dat het is....quote:Op zondag 16 november 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
MM doet er 20 op een dag ... Op mn werk doe ik max 5 op een dag ....
Ja datquote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nog teruglezen of is dit wat ik denk dat het is....
Laten we het er maar op houden dat ik het wel nodig hebquote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodig
Het heeft nooit mijn interesse gehadquote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik het wel nodig heb
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.quote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit make-up gebruikt, heb ik niet nodig
wat een onzin!quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.
De één meer dan de ander, maar om de hele dag naar zo'n 'Hallo, ik ben net wakker'- porum te kijken is geen pretje...![]()
Dus Mrs MM ziet er zonder niet uit ... maar toch ben je ooit met dr getrouwd .....quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één meer dan de ander, maar om de hele dag naar zo'n 'Hallo, ik ben net wakker'- porum te kijken is geen pretje...![]()
Op de leeftijd van JM heeft iedere vrouw een burka nodig. Dan helpt make-up ook niet meer.quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin,iedere vrouw heeft make-up nodig.
Ik durf best toe te geven dat ik ijdel ben, dus er komt elke dag minimaal mascara en oogpotlood aan te pas.quote:Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Het heeft nooit mijn interesse gehad
quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
hij van mij welquote:Op zondag 16 november 2014 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hoeft vast geen make-up op van je vent ...
Bijna iedere vrouwquote:Op zondag 16 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de leeftijd van JM heeft iedere vrouw een burka nodig. Dan helpt make-up ook niet meer.
Mag de vrouw dat niet zelf bepalen?quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk de hele dag tegen dames aan en ik garandeer je dat het in geen onzin is...
Dat mag je persoonlijk tegen haar komen zeggen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Mrs MM ziet er zonder niet uit ... maar toch ben je ooit met dr getrouwd .....
Uiteraard, maar een goed advies sla je niet zomaar in de wind...quote:Op zondag 16 november 2014 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag de vrouw dat niet zelf bepalen?
Is dat nu een uitnodiging voor een date zoals jij met de vrouw van Bart deed? Nee dankquote:Op zondag 16 november 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je persoonlijk tegen haar komen zeggen.
De conxie tussen make-up en trouwen zie ik niet helemaal...
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?quote:Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goed advies sla je niet zomaar in de wind...
Die aan het plafond hangenquote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een foto van een schattige/leuke kat posten doet wonderen.
Nee, niet zo'n date.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nu een uitnodiging voor een date zoals jij met de vrouw van Bart deed? Nee dank
Ik wacht af...quote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een foto van een schattige/leuke kat posten doet wonderen.
Dat ligt er aan welke advies het betreft en uiteraard ook wie de raadgeefster is...quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?
Advies over het uiterlijk, net als make up.quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke advies het betreft...
Die heeft bladveger vandaag opgevroten...quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
Lien zoekt nog steeds naar paracetamolletjes
mag ik een emmer?quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.
een 2e R&P ?quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.
Maar dan zonder de amateuristische antwoorden/adviezen van andere Fokkers.quote:
Er zijn er 2 die iets op mijn uiterlijk mogen aanmerken en waar ik er vervolgens eventueel ook nog iets mee doe...quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Advies over het uiterlijk, net als make up.
jij bent ervaringsdeskundige ?quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zonder de amateuristische antwoorden/adviezen van andere Fokkers.
Je kunt zelf een R&P-topic in 40+ openen. Daar heb je Danny niet voor nodig, waarbij uiteraard alleen jij antwoord mag geven.quote:Op zondag 16 november 2014 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik overweeg om aan Danny een subforum, onder de naam Lieve Lita te vragen.
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.quote:
En jij adviseert wel alle vrouwen om make up te gebruikenquote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die iets op mijn uiterlijk mogen aanmerken en waar ik er vervolgens eventueel ook nog iets mee doe...
Gezien de gespannen situatie rondom mijn alter ego laat ik mij daar niet over uit...quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
MM ben je dit weekend al als Piet losgegaan?
quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt zelf een R&P-topic in 40+ openen. Daar heb je Danny niet voor nodig, waarbij uiteraard alleen jij antwoord mag geven.
Jullie nemen mij te serieusquote:
Zou ik toch eerst aan Sacha wat ze gegeten heeft.quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.
mag je helpen met de plintjesquote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei, nu maak je het wel heel aanlokkelijk. Het is dat ik niet durf te vliegen, maar anders was ik direct naar je toegekomen.
Niet alle.quote:Op zondag 16 november 2014 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij adviseert wel alle vrouwen om make up te gebruiken
Ik vertrouw volkomen op Sacha.quote:Op zondag 16 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Zou ik toch eerst aan Sacha wat ze gegeten heeft.
De welbekende druppel...quote:Op zondag 16 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Sacha.
Als dat geen extra volle emmer oplevert....
quote:Op zondag 16 november 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Dat gezegd hebbende, zou Fann make-up gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |