Op de leeftijd van JM heeft iedere vrouw een burka nodig. Dan helpt make-up ook niet meer.quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin,iedere vrouw heeft make-up nodig.
Ik durf best toe te geven dat ik ijdel ben, dus er komt elke dag minimaal mascara en oogpotlood aan te pas.quote:Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Het heeft nooit mijn interesse gehad
quote:Op zondag 16 november 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin, iedere vrouw heeft make-up nodig.
De één meer dan de ander, maar om de hele dag naar zo'n 'Hallo, ik ben net wakker'- porum te kijken is geen pretje...![]()
hij van mij welquote:Op zondag 16 november 2014 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hoeft vast geen make-up op van je vent ...
Bijna iedere vrouwquote:Op zondag 16 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de leeftijd van JM heeft iedere vrouw een burka nodig. Dan helpt make-up ook niet meer.
Mag de vrouw dat niet zelf bepalen?quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk de hele dag tegen dames aan en ik garandeer je dat het in geen onzin is...
Dat mag je persoonlijk tegen haar komen zeggen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Mrs MM ziet er zonder niet uit ... maar toch ben je ooit met dr getrouwd .....
Uiteraard, maar een goed advies sla je niet zomaar in de wind...quote:Op zondag 16 november 2014 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag de vrouw dat niet zelf bepalen?
Is dat nu een uitnodiging voor een date zoals jij met de vrouw van Bart deed? Nee dankquote:Op zondag 16 november 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je persoonlijk tegen haar komen zeggen.
De conxie tussen make-up en trouwen zie ik niet helemaal...
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?quote:Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goed advies sla je niet zomaar in de wind...
Die aan het plafond hangenquote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een foto van een schattige/leuke kat posten doet wonderen.
Nee, niet zo'n date.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nu een uitnodiging voor een date zoals jij met de vrouw van Bart deed? Nee dank
Ik wacht af...quote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een foto van een schattige/leuke kat posten doet wonderen.
Dat ligt er aan welke advies het betreft en uiteraard ook wie de raadgeefster is...quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?
Ik ben iig blij dat ik bij bepaalde onderwerpen jouw advies altijd blind opvolg.quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Sla jij een goed advies van vrouwen ook niet in de wind?
Advies over het uiterlijk, net als make up.quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke advies het betreft...
Die heeft bladveger vandaag opgevroten...quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
Lien zoekt nog steeds naar paracetamolletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |