Lol. als die er is, dan laat ik het je op tijd weten.quote:Op zondag 16 november 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit wel telkens te lezen of er een kloon van jou in R&P post
Kun je ze niet gewoon renamen naar mpeg, of werkt dat niet op een tablet?quote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Oude DVD-bestanden (VOB's) aan het omzetten naar .avi-bestanden.
Eerst moest al die troep op DVD, nu moet alles weer in bestanden voor op tablets e.d.
![]()
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.quote:Op zondag 16 november 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Ze snapt jouw grapje over "pics van je zusje" niet.
Graag! Al ga ik er wel vanuit dat ik je R&P-kloon zal herkennen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. als die er is, dan laat ik het je op tijd weten.
Volgens mij is ze een beetje 'speciaal'quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Alles goed Dees.. ? Je laat je nu wel gaan ...quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Ze voelt zich snel aangevallen en interpreteert daardoor dingen op een negatieve manier.quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
En daarom reageert ze alsof ik haar aan het narren ben? Wat een gevoelig typje, al denk ik eerder dat Haaibaai een zure sloot is.
Mocht het een troost zijn. Ik heb ook ooit een lading aan diarree over me heen gehad van een voormalige SC-user hier die ook een volkomen onschuldige opmerking compleet verkeerd opvatte.quote:Op zondag 16 november 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Het is wel een leuke foto! En nu zal niemand meer vragen om pics van je zusje
Echt?! Eigenlijk sta ik er ook weer niet raar van te kijken na wat ik haar zo hier en daar heb zien posten en inderdaad de 'speciaaltjes' op Fok! kan je maar beter uit de weg gaanquote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beetje 'speciaal'
Ik ga er nooit meer op in, heb ooit mijn eerste ban door reacties op haar opgelopen
Tis goed met jequote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles goed Dees.. ? Je laat je nu wel gaan ...
Ach, de speciaaltjes horen er ook bijquote:Op zondag 16 november 2014 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Eigenlijk sta ik er ook weer niet raar van te kijken na wat ik haar zo hier en daar heb zien posten en inderdaad de 'speciaaltjes' op Fok! kan je maar beter uit de weg gaan
Ja duh, anders heb jij geen voeding voor het samenvattingstopicquote:Op zondag 16 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Normaal gesproken vangen we de speciaaltjes hier juist op.
Ik hoop dat Yvonne het topic nog niet ontdekt heeft, want die heeft net een copycat daarvan op slot gegooid.quote:Op zondag 16 november 2014 23:51 schreef APK het volgende:
Ja duh, anders heb jij geen voeding voor het samenvattingstopic
Op slot is toch niet altijd direct ook een ban?quote:Op zondag 16 november 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop dat Yvonne het topic nog niet ontdekt heeft, want die heeft net een copycat daarvan op slot gegooid.![]()
GC / Samenvatting gesloten topic van Wicked man!
Ook van een speciaal iemand trouwens die hier onlangs even is langsgeweest.
Werkt niet op alle tablets (met name iPad) en ik moest diverse VOB's weer samenvoegen tot één geheel...quote:Op zondag 16 november 2014 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon renamen naar mpeg, of werkt dat niet op een tablet?
heeft Piet met de kabels lopen rotzooien?quote:Op maandag 17 november 2014 10:40 schreef just me het volgende:
en weer geen netwerkverbinding op school 😒
Voor leerkrachten is het natuurlijk best lastig om thuis te werkenquote:
Welcome to the 21st century!quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef just me het volgende:
het is al sinds donderdag zo. geen lessen op digibord. echt balen ik kan ook niets doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |