Ik doe de administratie en mijn collega's zeiden, ga jij maar lekker thuis werken en dat moet ik dus nu ook gaan doen. Maar het is eigenlijk wel erg dat we zo afhankelijk geworden zijn van internet verbindingen e.d.quote:Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor leerkrachten is het natuurlijk best lastig om thuis te werken
Lekker uitslapen dusquote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe de administratie en mijn collega's zeiden, ga jij maar lekker thuis werken en dat moet ik dus nu ook gaan doen. Maar het is eigenlijk wel erg dat we zo afhankelijk geworden zijn van internet verbindingen e.d.
Nou... ik ben bang dat ik morgen zomaar weer gewoom om 08.15 uur op school verwacht ga worden.. Ik ben ook vraagbaak voor ouders. Nu maar hopen dat het netwerk morgen weer werkt.quote:
Welke provider heeft de school?quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nou... ik ben bang dat ik morgen zomaar weer gewoom om 08.15 uur op school verwacht ga worden.. Ik ben ook vraagbaak voor ouders. Nu maar hopen dat het netwerk morgen weer werkt.
Ik zou het niet weten, wij zitten met de hele stichting (quote:
Weten ze er al wel vanaf?quote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, wij zitten met de hele stichting () bij een bedrijf dat alles HOORT te regelen
oproerkraaierquote:Op maandag 17 november 2014 16:33 schreef Kingstown het volgende:
Sacha haar favo-topic dreigt te ontsporen. Ouder1 is gespot.
Uiteraard heeft het 1 helemaal niets met het ander te maken.
wat denk je, 14 scholen die geen internetverbinding hebbenquote:
Je kent Ouder1 haar beroemde puberstruggle-topic in 40+ niet?quote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef sacha het volgende:
oproerkraaier![]()
waarom heeft ze/hij/het de weg naar hier nog niet gevonden?
neen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent Ouder1 haar beroemde puberstruggle-topic in 40+ niet?
Vraag geregeld om een update, maar die komt er maar niet.![]()
Wel weer tijd om een kickje te geven btw.
Weet ik veel... Nou dan duurt het idd wel lang... Escaleren tot het hoogste nivo ....quote:Op maandag 17 november 2014 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
wat denk je, 14 scholen die geen internetverbinding hebben
quote:Op maandag 17 november 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik veel... Nou dan duurt het idd wel lang... Escaleren tot het hoogste nivo ....
Het schijnt wel zo'n soort eikel te zijn ...quote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zal die de stekker er weer insteken...
want jij weetquote:Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo'n soort eikel te zijn ...
In mijn hoofd ben jij de oermoeder hier die alles leest in 40+ en alles weet, hoewel je niet overal reageert , maar mijn hoofd heeft wel vaker last van waanideeën.quote:Op maandag 17 november 2014 17:12 schreef sacha het volgende:
neen.
eigenlijk kwam ik voorheen alleen in de SC
sinds kort zijn er ook andere topics hiero die de moeite waard zijn
Weer die oogjes en nu?quote:Op maandag 17 november 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
Kies de juiste Sinterklaas!![]()
versus [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |