Ja dat is niet eerlijkquote:Op zondag 16 november 2014 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg de pestik dacht al waarom gaat het niet...
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.quote:Op zondag 16 november 2014 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Waarom vraag je dan wat Grieg nou weer is.
Ik ga even twee paracetamol pakken.quote:Op zondag 16 november 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.
Ik dacht eerst ook dat ie oorlog bedoelde...quote:Op zondag 16 november 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zit had om een beetje slap met je te ouwehoeren.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga even twee paracetamol pakken.
Nooit geprobeerd.. Een kennis woonde vroeger op een boot in het westerdok en daar zwommen ze gewoon in het water ... Mij niet gezien ....quote:Op zondag 16 november 2014 12:32 schreef FANN het volgende:
Is wel hartstikke goor dat water volgens mij...
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?quote:Op zondag 16 november 2014 12:31 schreef FANN het volgende:
Gewoon rechtdoor zwemmen Chuf... immer gerade aus zeg maar
Ich verstehe nur Bahnhof!quote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?
Bij Fann aan de overkantquote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richtung Bahnhof? und wo ist der Bahnhof?
Ja, dat heb jij alleen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
Best raar eigenlijk dat je bij Duitse Taal nog steeds aan de oorlog moet denken,
of heb ik dat alleen?
Ik denk aan Biergarten und blonde Mädelsquote:Op zondag 16 november 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
Best raar eigenlijk dat je bij Duitse Taal nog steeds aan de oorlog moet denken,
of heb ik dat alleen?
ik ben naar de kerk geweestquote:
DAT WIST IK ALquote:
Je zult vast niet de enige zijn, maar bij mij is die link er niet. Behalve af en toe op FOK!quote:Op zondag 16 november 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
of heb ik dat alleen?
Nee, ik zei het ook niet helemaal goed, bij sommige dingen heb ik dat, ligt ook wel aan de situatiequote:Op zondag 16 november 2014 12:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zult vast niet de enige zijn, maar bij mij is die link er niet. Behalve af en toe op FOK!
Zou ook best wel raar zijn dat als je dagelijks Duits praat met mensen dat je alleen maar aan de oorlog denkt....of als je naar TV kijkt.
Zie je Maja die Biene voorbij komen en dan denk je aan Hermann Goering ofzo....nee, niet echt.
Weer zo'n mooie traditie die verloren is gegaan.quote:Op zondag 16 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
en Duitse Mensen stuurde hij dan de verkeerde kant op en dan
zei hij altijd, zķ da's weer een mof minder![]()
Het is erg, ik weet het... maar toen was het zo.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie traditie die verloren is gegaan.
Auf Wiedersehen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:55 schreef FANN het volgende:
Ik zal jullie niet langer lastig vallen
doei
Wie is dat nu weer?quote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel, want jij kent ook Malaria! nog.
vergetenquote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel, want jij kent ook Malaria! nog.
Die heb ik ookquote:Op zondag 16 november 2014 13:31 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb een paar duitse LP gehad
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |