Waar heb je het over? Pro zat helemaal niet te wachten op deze discussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die hele discussie verziekt het. Dat is niet de schuld van één partij
Niet de schuld van 1 partij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die hele discussie verziekt het. Dat is niet de schuld van één partij
En je TT zuigt.quote:
Dit topic is dus alleen voor pro-pieten en discussie tussen twee partijen is niet meer mogelijk?quote:
jaja, en de piethaters hebben we het hele jaar door op de publieke omroep gezien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:49 schreef d4v1d het volgende:
De pro-pieten gingen al denonstreren e.d. voledig gekleed in zwarte piet outfit n maand geleden. Ja want dat verpest niks voor kleine kinderen die dat zien
Jep, gelieve de OP een beetje zo te houden bij de komende delen.quote:
Ja ja, en de piethaters hebben we het hele jaar door op de publieke omroep gezien...quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:50 schreef UltraR het volgende:
Op zaterdag 15 november 2014 11:49 schreef d4v1d het volgende:[/b]
De pro-pieten gingen al denonstreren e.d. voledig gekleed in zwarte piet outfit n maand geleden. Ja want dat verpest niks voor kleine kinderen die dat zien
Discussie okay, ongezellige zeikTT op de dag van de aankomst, waar het juist wel gezellig zou moeten zijn niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit topic is dus alleen voor pro-pieten en discussie tussen twee partijen is niet meer mogelijk?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ja, en de piethaters hebben we het hele jaar door op de publieke omroep gezien...
Hoe stel jij dan voor dat de liefhebbers van Zwarte Piet hun geluid hadden moeten horen? Zij krijgen geen gratis podium geboden door de publieke omroep.quote:En hoe verpest dat het feest vopr kleine kinderen? Je wil zeggen dat die iets begrijpen van het NOS 8 uur journaal bijvoorbeeld?
Moet ik dat opeens bedenken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
[..]
Hoe stel jij dan voor dat de liefhebbers van Zwarte Piet hun geluid hadden moeten horen? Zij krijgen geen gratis podium geboden door de publieke omroep.
Gastquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, de eerste piet haters in Gouda zijn al opgepakt
Ik zeg uitzetten naar een land in Afrika
Kritiek uiten kan je als de beste, maar oplossingen ho maar.quote:
Ik snap ook niet waarom sommigen het nog steeds een 'discussie' noemen. De discussie is al lang voorbij, de kaarten zijn geschud en een overgrote meerderheid van zowel autochtonen als allochtonen is voor het behoud van de traditionele Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Pro zat helemaal niet te wachten op deze discussie.
Heb je een linkje naar een nieuwsbericht daarover?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, de eerste piet haters in Gouda zijn al opgepakt
Ik zeg uitzetten naar een land in Afrika
Kijk een paar posts hierover, richting een link van RTL.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een nieuwsbericht daarover?
Min 1 voor Specularium voor niet terugzetten van de veelpostpieten. Nu kunnen we het niet vieren als Bram zijn 1000-ste posting in deze reeks behaald. Flopshow.
Het is inderdaad geen discussie en dat is het eigenlijk nooit geweest. Als 80 a 90% van het land het ergens over eens is dan noemen we dat algehele consensus. In de politiek dromen ze van dat soort eenstemmigheid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:56 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom sommigen het nog steeds een 'discussie' noemen. De discussie is al lang voorbij, de kaarten zijn geschud en een overgrote meerderheid van zowel autochtonen als allochtonen is voor het behoud van de traditionele Piet.
Mjah, alleen wanneer het slappe politiek correcte eenstemmigheid betreft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen discussie en dat is het eigenlijk nooit geweest. Als 80 a 90% van het land het ergens over eens is dan noemen we dat algehele consensus. In de politiek dromen ze van dat soort eenstemmigheid.
Hier kan het ook:quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:05 schreef Falco het volgende:
Oeh de TV is afgestemd op de intocht! Spannend hoor.
Dat valt me nog mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:06 schreef Falco het volgende:
Dieuwertje Blok zingt de oude stijl-versie van Zie ginds komt de stoomboot
Het weer is heerlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:04 schreef Specularium het volgende:
Wat een teringweer, typerend voor de hele discussie.
Je kan prima je stem laten horen. Dat is ook zeker gedaan, maar toen ze zichzelf in een pietenpak hebben gehesen was hun verhaal al goed bekend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kritiek uiten kan je als de beste, maar oplossingen ho maar.
Wat natuurlijk ook wel vrij logisch is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:01 schreef Webschip het volgende:
Er schijnt trouwens volgens het AD bij Sinterklaascentrales alleen vraag te zijn naar de traditionele Zwarte Pieten.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jep, gelieve de OP een beetje zo te houden bij de komende delen.
De TT kan gewoon blijven, dat mag een TS zelf weten natuurlijk.
+2quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef Kingstown het volgende:
Specularium plus 1 voor opschonen van de OP.
Je weet tegenwoordig maar nooit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook wel vrij logisch is.
twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 11:24:03Stillen staan al klaar. Demonstranten worden aangesproken door politie en doen moeilijk. http://t.co/zhr2PHRPfR reageer retweet
quote:
Kutnegerquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:14 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 11:24:03Stillen staan al klaar. Demonstranten worden aangesproken door politie en doen moeilijk. http://t.co/zhr2PHRPfR reageer retweet
Te moeilijk voor ze om zich aan afspraken te houden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:14 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 11:24:03Stillen staan al klaar. Demonstranten worden aangesproken door politie en doen moeilijk. http://t.co/zhr2PHRPfR reageer retweet
Hij zal het "om negen uur op mijn kantoor!" inmiddels al gehoord hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Brammess het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat toen die burgemeester wegging dat die verslaggever zei "We kunnen toch geen tradities verbreken?"
I see what you did there
Jepquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Brammess het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat toen die burgemeester wegging dat die verslaggever zei "We kunnen toch geen tradities verbreken?"
I see what you did there
Alleen als de afpraken hun goed uitkomen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Te moeilijk voor ze om zich aan afspraken te houden?
Ik was vroeger ook banger voor Sinterklaas dan voor Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:23 schreef Falco het volgende:
"Dag lieve kinderen"
Sinterklaas is eigenlijk een verkapte pedofiele opa.
Die discussie krijgen we volgend jaar wel...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:23 schreef Falco het volgende:
"Dag lieve kinderen"
Sinterklaas is eigenlijk een verkapte pedofiele opa.
Indiapiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Webschip het volgende:
Zag ik daar een Zwarte Piet met een gele tulband?
Volgens mij ook... Volgend jaar de burka piet...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Webschip het volgende:
Zag ik daar een Zwarte Piet met een gele tulband?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:29 schreef Maver24 het volgende:
Clownspiet ziet er toch niet uit. Is gewoon raar
quote:
We hadden Bassie ook al, dus die kan er ook wel bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij ook... Volgend jaar de burka piet...
Aantal opgepakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is het met de piethaters???
Al die kinderen langs de kant janken ook om deze wanvertoning.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef UltraR het volgende:
1 woord voor deze nieuwe opzet: walgelijk.
Ze denken nu dat er met happy-meals gestrooid gaat worden...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Al die kinderen langs de kant janken ook om deze wanvertoning.
Het gaat mij om het politiek correct door de knieën gaan voor een stel racistische beroepsgekwetsten tegen de wil van 90% van Nederland in. Dat is het probleem. Waar houdt dit op met het buigen voor gekwetste clubjes?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Al die kinderen langs de kant janken ook om deze wanvertoning.
Nooitquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het gaat mij om het politiek correct door de knieën gaan voor een stel racistische beroepsgekwetsten tegen de wil van 90% van Nederland in. Dat is het probleem. Waar houdt dit op met het buigen voor gekwetste clubjes?
Okequote:
Ik zie nog weinig verandering hoor, eigenlijk hetzelfde. Alleen dan dat er 3 gekleurde pieten meelopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het gaat mij om het politiek correct door de knieën gaan voor een stel racistische beroepsgekwetsten tegen de wil van 90% van Nederland in. Dat is het probleem. Waar houdt dit op met het buigen voor gekwetste clubjes?
Nou, dan ben je blind. Gele, stroopwafel, clowns (quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie nog weinig verandering hoor, eigenlijk hetzelfde. Alleen dan dat er 3 gekleurde pieten meelopen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef UltraR het volgende:
En het clubje oude vertrouwde pieten waaronder de Hoofdpiet zijn dus inderdaad in stilte verzopen op zee begrijp ik?
Edit: ah, daar komen ze.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef UltraR het volgende:
En het clubje oude vertrouwde pieten waaronder de Hoofdpiet zijn dus inderdaad in stilte verzopen op zee begrijp ik?
Hoorde ik het toch goedquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Ja hoor, en dat walgelijke clubje zangeressen wat minuten lang te horen is staat de 'nieuwe' liedteksten te zingen.
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Ja hoor, en dat walgelijke clubje zangeressen wat minuten lang te horen is staat de 'nieuwe' liedteksten te zingen.
Zegt meneer die 2e staat in het lijstje veelposters in dit topic.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Goed topic weer.
Volwassen kerels die zich op lopen te winden over de intocht van Sinterklaas...
Adrie van Oorschot draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wegwijs piet weg, Bram weg, Nu hoofdpiet weg en ze hebben er een horror clown voor terug.
Ach, als het goed is, is iedereen die volgend jaar wel vergeten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Is dat uw staf?quote:
Omdat ik figuren zoals jij tot rust probeer te manen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zegt meneer die 2e staat in het lijstje veelposters in dit topic.
Ah, de politiek correcte moral high ground.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik figuren zoals jij tot rust probeer te manen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik figuren zoals jij tot rust probeer te manen.
Kinderen kijken gelukkig door die politiek correcte poppenkast heentwitter:VeerKrachtig_nu twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 12:54:56Luc (4) ziet een wit geschminkte piet bij de tv-uitzending van de intocht van sinterklaas in Gouda en zegt: "Kijk, een clown!" ;-) reageer retweet
Ze kunnen beter Bob Dylan zingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Zo moet het ook zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef beantherio het volgende:
Kinderen kijken gelukkig door die politiek correcte poppenkast heentwitter:VeerKrachtig_nu twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 12:54:56Luc (4) ziet een wit geschminkte piet bij de tv-uitzending van de intocht van sinterklaas in Gouda en zegt: "Kijk, een clown!" ;-) reageer retweet
Je hebt het over een kind (je eigen kind). Hoe kom je van daaruit opeens op "de kinderen"? Denk je dat ze allemaal hetzelfde zijn of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Nielsch het volgende:
Dochterlief vind alle pieten tof. Zwarte Pieten, roetveegpieten, clownspieten.
De extreme pro-pieten komen vaak met het argument: "het is een kinderfeest!!! denk aan de kinderen!!!'"
Maar de kinderen vinden het allemaal prima.
Kwam in een bootje aanvaren. Wel opletten he.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:01 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt die Hoofdpiet nu ineens in Gouda?
Plothole
Het is een kinderfeest, als in: negers stop met janken, niemand ziet pieten als slaven of een karikatuur van een zwarte man. Kinderen al helemaal niet. Piet is niks, piet is gewoon een piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Nielsch het volgende:
De extreme pro-pieten komen vaak met het argument: "het is een kinderfeest!!! denk aan de kinderen!!!'"
Maar de kinderen vinden het allemaal prima.
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hebt het over een kind (je eigen kind). Hoe kom je van daaruit opeens op "de kinderen"? Denk je dat ze allemaal hetzelfde zijn of zo?
Vraag ik me ook af, Volgens mij wel een bekende acteur.quote:
Maarten Wansink dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef matthijst het volgende:
Het is een kinderfeest, als in: negers stop met janken
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"
quote:
Ah thanks! Ik zie het nu idd ook.quote:
ik moest even een fles whisky uit de kast pakken omdat dochterlief wilde tekenen wat ik van Sinterklaas wil hebben. die tekening moet vanavond wel in de schoen, vandaar...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kwam in een bootje aanvaren. Wel opletten he.
ineens wat roetveegpieten is prima. Maar antipietnegers willen helemaal geen pieten meer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"
nou tis watquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.
Dit dus. En tradities moet je niet gaan veranderen als daar geen reden voor is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.
nope, ze willen roetveegpieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
ineens wat roetveegpieten is prima. Maar antipietnegers willen helemaal geen pieten meer.
huisnegers werden altijd al gehaat door de werkers.quote:
Biggie op de iPod gehad vd week.quote:
Zeg je dat ook als piethaters het tegenovergestelde beweren?quote:
dat vond ik ook toen ze de strafbaarheid van homoseksualiteit wilden afschaffen, helaas luisterde er niemand.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. En tradities moet je niet gaan veranderen als daar geen reden voor is.
Ik niet.quote:
ach huilie, tis wat..quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als piethaters het tegenovergestelde beweren?
Valt me op dat het politiek correcte volk die geen problemen heeft met het veranderen van Zwarte Piet de neiging heeft om pro-Zwarte Piet mensen als de zeikerds weg te zetten en niet de Zwarte Piethaters.
Scherp, dat zou best eens kunnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef tong80 het volgende:
Opa Piet steelt de show. Is zijn zoon Jasper Piet de cameraman ?
Held is het. Azijnzeikers.quote:
Ga toch weg man, mafkees. Vergelijking van niks.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat vond ik ook toen ze de strafbaarheid van homoseksualiteit wilden afschaffen, helaas luisterde er niemand.
ga lekker PVV stemmen ofzo, uiterlijk van Zwarte Piet in de wet vastleggenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je bent dus zelf net zon jankerd.
hoezo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga toch weg man, mafkees. Vergelijking van niks.
Dit soort vergelijkingenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat vond ik ook toen ze de strafbaarheid van homoseksualiteit wilden afschaffen, helaas luisterde er niemand.
Die neger moet ook niet zeiken toch, wat denkt ie wel, dat ie blank is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Biggie op de iPod gehad vd week.
nigga stop bitchin, button up your lip and...
Toch heel apart dat de mensen die reageren op iets dat ze door de strot wordt gedrukt door publieke omroep de grootste zeikerds zijn in jouw ogen en niet de mensen die beginnen met zeiken over een positief karakter in een kinderfeestje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ach huilie, tis wat..
ik vind jullie allebei zeikerds, maar ja, de pro-pieten zijn wel de grootste.
ik vond dat er geen reden was om die traditie af te schaffenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit soort vergelijkingen![]()
En je nog afvragen waarom je niet serieus genomen wordt ook![]()
Volgt nog als Sinterklaas Salem Jones tevoorschijn tovert...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
blut und eisen wil ik zien vandaag
Wat lul je man. Ik heb niks met PVV, maar nog minder met janknegers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga lekker PVV stemmen ofzo, uiterlijk van Zwarte Piet in de wet vastleggen![]()
ja ik maak me er niet zo druk om. jij wel. ach ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef UltraR het volgende:
[..]
Toch heel apart dat de mensen die reageren op iets dat ze door de strot wordt gedrukt door publieke omroep de grootste zeikerds zijn in jouw ogen en niet de mensen die beginnen met zeiken over een positief karakter in een kinderfeestje.
dan nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat lul je man. Ik heb niks met PVV, maar nog minder met janknegers.
Jij post er net zoveel over als hij, denk dat jullie je evenveel druk maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja ik maak me er niet zo druk om. jij wel. ach ja.
Statement van Jeroen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
zingen ze nou extra dat liedje verkeerd?
hij acteert het hele jaar al burgemeester te zijnquote:
Daar is overheen gepist.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is de verklaring van die gele pieten voor kinderen?
Levercirrose.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is de verklaring van die gele pieten voor kinderen?
Dus?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef MaLo het volgende:
O noes, nu zong hij: Zijn KNECHT staat te lachen
Jij maakt je er behoorlijk druk om ventjequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja ik maak me er niet zo druk om. jij wel. ach ja.
Ook zo geforceerd,quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Falco het volgende:
Die nieuwe stijl-liederen zijn wel lame zeg.
ja dus? stond er ook gewoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef MaLo het volgende:
O noes, nu zong hij: Zijn KNECHT staat te lachen
Naar vrouwen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef bloodysunday het volgende:
Sowieso wordt er in dit land te veel geluisterd naar minderheden.
Hepatitis-piet.quote:
Dat mag ook niet meer he, de liedteksten zijn allemaal zo aangepast dat er geen knechten meer in voorkomen en ook geen enge dingen als de roe.quote:
Ja klopt, maar ik denk dat de anti-pietenbrigade nu weer boos gaat worden. Dat ze bij de officiële intocht toch nog die discriminerende liedtekst gebruiken.quote:
meneer aart was stukken beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef HulkHeld het volgende:
Die presentator is ook een mongool eerste klas zeg.
Die moeten gewoon hun bek houden en koken ja!quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:17 schreef matthijst het volgende:
Kneuzen
https://twitter.com/Micha(...)030004973568/photo/1
Teringmongolen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:17 schreef matthijst het volgende:
Kneuzen
https://twitter.com/Micha(...)030004973568/photo/1
Vanmiddag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:19 schreef Nielsch het volgende:
Morgenochtend de intocht op de Belg. Die Sint is tenminste nog echt streng en statig.
twitter:NOSBINK twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:15:52Sfeer wordt grimmig. Ook Pro-Pieten gearresteerd in Gouda #intocht http://t.co/JCvce1d9EE
reageer retweet
Die kinderen er ook gewoon bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:NOSBINK twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:15:52Sfeer wordt grimmig. Ook Pro-Pieten gearresteerd in Gouda #intocht http://t.co/JCvce1d9EE[ afbeelding ] reageer retweet
Eric Carton vindt het ook niet leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kinderen er ook gewoon bij.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:NOSBINK twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:15:52Sfeer wordt grimmig. Ook Pro-Pieten gearresteerd in Gouda #intocht http://t.co/JCvce1d9EE[ afbeelding ] reageer retweet
Als het niet zo treurig was moest ik lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:28 schreef UltraR het volgende:
Tientallen actievoerders gearresteerd. Sommigen moeten door de politie naar de grond gewerkt worden midden tussen de kinderen. Sommige ouders besluiten met hun kinderen naar huis te gaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)klaas-in-Gouda.dhtml
Zielig voor die hulpsinterklaas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef El_jefe07 het volgende:
Gare boot wel. Soort spido.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef Nielsch het volgende:
Nu op de Belg. Zingen gewoon knecht. Geen gezeik. En hun vrouw kan wel zingen. Itt Jeroen.
Dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef beantherio het volgende:
Er hadden helemaal geen demonstraties toegestaan moeten worden: niet door voor- of tegenstanders. Het is een kinderfeest. Demonstreren doe je maar op een andere dag.
Belgie heeft minder een verleden met slavernij en uitbuiting.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef Nielsch het volgende:
Nu op de Belg. Zingen gewoon knecht. Geen gezeik. En hun vrouw kan wel zingen. Itt Jeroen.
twitter:Kafkanet twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:24:50Extreemrechtse activisten van #NVU #propatria in actie bij #sinterklaasintocht Paar arrestaties waaronder Paul Peters http://t.co/cP7tKUQk4r reageer retweet
Nee, die roosterden gewoon negers in Afrikaquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belgie heeft minder een verleden met slavernij en uitbuiting.
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Dat ja. Of je nu voor of tegen bent, hoe ziek ben je om temidden van kinderen hierover te gaan rellen.quote:
Als je teveel kut eet wordt hij vanzelf geel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die Belgische KlaasKleine dwerg met een gele baard
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is nu klaar, wij geen traditie NIEMAND een traditie.
Walgelijk hoe voor eigengewin een kinderfeest verpest.
Dit is dan ook weer het andere uiterste. Extreem rechts hoeft van mij niet!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:38 schreef Kingstown het volgende:
Pro Patria Piet Paul Peters gearresteerd.twitter:Kafkanet twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:24:50Extreemrechtse activisten van #NVU #propatria in actie bij #sinterklaasintocht Paar arrestaties waaronder Paul Peters http://t.co/cP7tKUQk4r reageer retweet
traditie hou je zelf in stand. Gewoon voortaan zelf als Zwarte Piet over de straat lopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is nu klaar, wij geen traditie NIEMAND een traditie.
Walgelijk hoe voor eigengewin een kinderfeest verpest.
Waarom protesteren normale burgers dan niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer het andere uiterste. Extreem rechts hoeft van mij niet!
Jezusquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Omdat die het benul hebben geen kinderfeest te willen verpesten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom protesteren normale burgers dan niet?
Stoer hoor, die linkse boys.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |