Okequote:
Ik zie nog weinig verandering hoor, eigenlijk hetzelfde. Alleen dan dat er 3 gekleurde pieten meelopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het gaat mij om het politiek correct door de knieėn gaan voor een stel racistische beroepsgekwetsten tegen de wil van 90% van Nederland in. Dat is het probleem. Waar houdt dit op met het buigen voor gekwetste clubjes?
Nou, dan ben je blind. Gele, stroopwafel, clowns (quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie nog weinig verandering hoor, eigenlijk hetzelfde. Alleen dan dat er 3 gekleurde pieten meelopen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef UltraR het volgende:
En het clubje oude vertrouwde pieten waaronder de Hoofdpiet zijn dus inderdaad in stilte verzopen op zee begrijp ik?
Edit: ah, daar komen ze.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef UltraR het volgende:
En het clubje oude vertrouwde pieten waaronder de Hoofdpiet zijn dus inderdaad in stilte verzopen op zee begrijp ik?
Hoorde ik het toch goedquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Ja hoor, en dat walgelijke clubje zangeressen wat minuten lang te horen is staat de 'nieuwe' liedteksten te zingen.
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Ja hoor, en dat walgelijke clubje zangeressen wat minuten lang te horen is staat de 'nieuwe' liedteksten te zingen.
Zegt meneer die 2e staat in het lijstje veelposters in dit topic.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Goed topic weer.
Volwassen kerels die zich op lopen te winden over de intocht van Sinterklaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |