twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 11:24:03Stillen staan al klaar. Demonstranten worden aangesproken door politie en doen moeilijk. http://t.co/zhr2PHRPfR reageer retweet
quote:
Kutnegerquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:14 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 11:24:03Stillen staan al klaar. Demonstranten worden aangesproken door politie en doen moeilijk. http://t.co/zhr2PHRPfR reageer retweet
Te moeilijk voor ze om zich aan afspraken te houden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:14 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 11:24:03Stillen staan al klaar. Demonstranten worden aangesproken door politie en doen moeilijk. http://t.co/zhr2PHRPfR reageer retweet
Hij zal het "om negen uur op mijn kantoor!" inmiddels al gehoord hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Brammess het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat toen die burgemeester wegging dat die verslaggever zei "We kunnen toch geen tradities verbreken?"
I see what you did there
Jepquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Brammess het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat toen die burgemeester wegging dat die verslaggever zei "We kunnen toch geen tradities verbreken?"
I see what you did there
Alleen als de afpraken hun goed uitkomen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Te moeilijk voor ze om zich aan afspraken te houden?
Ik was vroeger ook banger voor Sinterklaas dan voor Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:23 schreef Falco het volgende:
"Dag lieve kinderen"
Sinterklaas is eigenlijk een verkapte pedofiele opa.
Die discussie krijgen we volgend jaar wel...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:23 schreef Falco het volgende:
"Dag lieve kinderen"
Sinterklaas is eigenlijk een verkapte pedofiele opa.
Indiapiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Webschip het volgende:
Zag ik daar een Zwarte Piet met een gele tulband?
Volgens mij ook... Volgend jaar de burka piet...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Webschip het volgende:
Zag ik daar een Zwarte Piet met een gele tulband?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:29 schreef Maver24 het volgende:
Clownspiet ziet er toch niet uit. Is gewoon raar
quote:
We hadden Bassie ook al, dus die kan er ook wel bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij ook... Volgend jaar de burka piet...
Aantal opgepakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is het met de piethaters???
Al die kinderen langs de kant janken ook om deze wanvertoning.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef UltraR het volgende:
1 woord voor deze nieuwe opzet: walgelijk.
Ze denken nu dat er met happy-meals gestrooid gaat worden...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Al die kinderen langs de kant janken ook om deze wanvertoning.
Het gaat mij om het politiek correct door de knieën gaan voor een stel racistische beroepsgekwetsten tegen de wil van 90% van Nederland in. Dat is het probleem. Waar houdt dit op met het buigen voor gekwetste clubjes?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Al die kinderen langs de kant janken ook om deze wanvertoning.
Nooitquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het gaat mij om het politiek correct door de knieën gaan voor een stel racistische beroepsgekwetsten tegen de wil van 90% van Nederland in. Dat is het probleem. Waar houdt dit op met het buigen voor gekwetste clubjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |