Te moeilijk voor ze om zich aan afspraken te houden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:14 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 11:24:03Stillen staan al klaar. Demonstranten worden aangesproken door politie en doen moeilijk. http://t.co/zhr2PHRPfR reageer retweet
Hij zal het "om negen uur op mijn kantoor!" inmiddels al gehoord hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Brammess het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat toen die burgemeester wegging dat die verslaggever zei "We kunnen toch geen tradities verbreken?"
I see what you did there
Jepquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Brammess het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat toen die burgemeester wegging dat die verslaggever zei "We kunnen toch geen tradities verbreken?"
I see what you did there
Alleen als de afpraken hun goed uitkomen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Te moeilijk voor ze om zich aan afspraken te houden?
Ik was vroeger ook banger voor Sinterklaas dan voor Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:23 schreef Falco het volgende:
"Dag lieve kinderen"
Sinterklaas is eigenlijk een verkapte pedofiele opa.
Die discussie krijgen we volgend jaar wel...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:23 schreef Falco het volgende:
"Dag lieve kinderen"
Sinterklaas is eigenlijk een verkapte pedofiele opa.
Indiapiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Webschip het volgende:
Zag ik daar een Zwarte Piet met een gele tulband?
Volgens mij ook... Volgend jaar de burka piet...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Webschip het volgende:
Zag ik daar een Zwarte Piet met een gele tulband?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:29 schreef Maver24 het volgende:
Clownspiet ziet er toch niet uit. Is gewoon raar
quote:
We hadden Bassie ook al, dus die kan er ook wel bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij ook... Volgend jaar de burka piet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |