nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hebt het over een kind (je eigen kind). Hoe kom je van daaruit opeens op "de kinderen"? Denk je dat ze allemaal hetzelfde zijn of zo?
Vraag ik me ook af, Volgens mij wel een bekende acteur.quote:
Maarten Wansink dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef matthijst het volgende:
Het is een kinderfeest, als in: negers stop met janken
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"
quote:
Ah thanks! Ik zie het nu idd ook.quote:
ik moest even een fles whisky uit de kast pakken omdat dochterlief wilde tekenen wat ik van Sinterklaas wil hebben. die tekening moet vanavond wel in de schoen, vandaar...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kwam in een bootje aanvaren. Wel opletten he.
ineens wat roetveegpieten is prima. Maar antipietnegers willen helemaal geen pieten meer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"
nou tis watquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.
Dit dus. En tradities moet je niet gaan veranderen als daar geen reden voor is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.
nope, ze willen roetveegpieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
ineens wat roetveegpieten is prima. Maar antipietnegers willen helemaal geen pieten meer.
huisnegers werden altijd al gehaat door de werkers.quote:
Biggie op de iPod gehad vd week.quote:
Zeg je dat ook als piethaters het tegenovergestelde beweren?quote:
dat vond ik ook toen ze de strafbaarheid van homoseksualiteit wilden afschaffen, helaas luisterde er niemand.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. En tradities moet je niet gaan veranderen als daar geen reden voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |