Okequote:
Ik zie nog weinig verandering hoor, eigenlijk hetzelfde. Alleen dan dat er 3 gekleurde pieten meelopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het gaat mij om het politiek correct door de knieën gaan voor een stel racistische beroepsgekwetsten tegen de wil van 90% van Nederland in. Dat is het probleem. Waar houdt dit op met het buigen voor gekwetste clubjes?
Nou, dan ben je blind. Gele, stroopwafel, clowns (quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie nog weinig verandering hoor, eigenlijk hetzelfde. Alleen dan dat er 3 gekleurde pieten meelopen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef UltraR het volgende:
En het clubje oude vertrouwde pieten waaronder de Hoofdpiet zijn dus inderdaad in stilte verzopen op zee begrijp ik?
Edit: ah, daar komen ze.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef UltraR het volgende:
En het clubje oude vertrouwde pieten waaronder de Hoofdpiet zijn dus inderdaad in stilte verzopen op zee begrijp ik?
Hoorde ik het toch goedquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Ja hoor, en dat walgelijke clubje zangeressen wat minuten lang te horen is staat de 'nieuwe' liedteksten te zingen.
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Ja hoor, en dat walgelijke clubje zangeressen wat minuten lang te horen is staat de 'nieuwe' liedteksten te zingen.
Zegt meneer die 2e staat in het lijstje veelposters in dit topic.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Goed topic weer.
Volwassen kerels die zich op lopen te winden over de intocht van Sinterklaas...
Adrie van Oorschot draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wegwijs piet weg, Bram weg, Nu hoofdpiet weg en ze hebben er een horror clown voor terug.
Ach, als het goed is, is iedereen die volgend jaar wel vergeten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Is dat uw staf?quote:
Omdat ik figuren zoals jij tot rust probeer te manen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zegt meneer die 2e staat in het lijstje veelposters in dit topic.
Ah, de politiek correcte moral high ground.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik figuren zoals jij tot rust probeer te manen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik figuren zoals jij tot rust probeer te manen.
Kinderen kijken gelukkig door die politiek correcte poppenkast heentwitter:VeerKrachtig_nu twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 12:54:56Luc (4) ziet een wit geschminkte piet bij de tv-uitzending van de intocht van sinterklaas in Gouda en zegt: "Kijk, een clown!" ;-) reageer retweet
Ze kunnen beter Bob Dylan zingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef UltraR het volgende:
Zo moet het ook zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef beantherio het volgende:
Kinderen kijken gelukkig door die politiek correcte poppenkast heentwitter:VeerKrachtig_nu twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 12:54:56Luc (4) ziet een wit geschminkte piet bij de tv-uitzending van de intocht van sinterklaas in Gouda en zegt: "Kijk, een clown!" ;-) reageer retweet
Je hebt het over een kind (je eigen kind). Hoe kom je van daaruit opeens op "de kinderen"? Denk je dat ze allemaal hetzelfde zijn of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Nielsch het volgende:
Dochterlief vind alle pieten tof. Zwarte Pieten, roetveegpieten, clownspieten.
De extreme pro-pieten komen vaak met het argument: "het is een kinderfeest!!! denk aan de kinderen!!!'"
Maar de kinderen vinden het allemaal prima.
Kwam in een bootje aanvaren. Wel opletten he.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:01 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt die Hoofdpiet nu ineens in Gouda?
Plothole
Het is een kinderfeest, als in: negers stop met janken, niemand ziet pieten als slaven of een karikatuur van een zwarte man. Kinderen al helemaal niet. Piet is niks, piet is gewoon een piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Nielsch het volgende:
De extreme pro-pieten komen vaak met het argument: "het is een kinderfeest!!! denk aan de kinderen!!!'"
Maar de kinderen vinden het allemaal prima.
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hebt het over een kind (je eigen kind). Hoe kom je van daaruit opeens op "de kinderen"? Denk je dat ze allemaal hetzelfde zijn of zo?
Vraag ik me ook af, Volgens mij wel een bekende acteur.quote:
Maarten Wansink dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef matthijst het volgende:
Het is een kinderfeest, als in: negers stop met janken
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"
quote:
Ah thanks! Ik zie het nu idd ook.quote:
ik moest even een fles whisky uit de kast pakken omdat dochterlief wilde tekenen wat ik van Sinterklaas wil hebben. die tekening moet vanavond wel in de schoen, vandaar...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kwam in een bootje aanvaren. Wel opletten he.
ineens wat roetveegpieten is prima. Maar antipietnegers willen helemaal geen pieten meer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, grotendeels wel ja. het boeit ze gewoon niet als er ineens wat roetveegpieten tussen zitten. alleen volwassenen janken daarover met grote tranen terwijl ze piepen: "denk aan de kinderen!!!!"
nou tis watquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.
Dit dus. En tradities moet je niet gaan veranderen als daar geen reden voor is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het boeit kinderen ook niet als er enkel echte Zwarte Pieten zijn. Laat staan dat ze daardoor racistische gedachten krijgen en later tot slavendrijvers uit zullen groeien.
nope, ze willen roetveegpieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
ineens wat roetveegpieten is prima. Maar antipietnegers willen helemaal geen pieten meer.
huisnegers werden altijd al gehaat door de werkers.quote:
Biggie op de iPod gehad vd week.quote:
Zeg je dat ook als piethaters het tegenovergestelde beweren?quote:
dat vond ik ook toen ze de strafbaarheid van homoseksualiteit wilden afschaffen, helaas luisterde er niemand.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. En tradities moet je niet gaan veranderen als daar geen reden voor is.
Ik niet.quote:
ach huilie, tis wat..quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als piethaters het tegenovergestelde beweren?
Valt me op dat het politiek correcte volk die geen problemen heeft met het veranderen van Zwarte Piet de neiging heeft om pro-Zwarte Piet mensen als de zeikerds weg te zetten en niet de Zwarte Piethaters.
Scherp, dat zou best eens kunnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef tong80 het volgende:
Opa Piet steelt de show. Is zijn zoon Jasper Piet de cameraman ?
Held is het. Azijnzeikers.quote:
Ga toch weg man, mafkees. Vergelijking van niks.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat vond ik ook toen ze de strafbaarheid van homoseksualiteit wilden afschaffen, helaas luisterde er niemand.
ga lekker PVV stemmen ofzo, uiterlijk van Zwarte Piet in de wet vastleggenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je bent dus zelf net zon jankerd.
hoezo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga toch weg man, mafkees. Vergelijking van niks.
Dit soort vergelijkingenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat vond ik ook toen ze de strafbaarheid van homoseksualiteit wilden afschaffen, helaas luisterde er niemand.
Die neger moet ook niet zeiken toch, wat denkt ie wel, dat ie blank is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Biggie op de iPod gehad vd week.
nigga stop bitchin, button up your lip and...
Toch heel apart dat de mensen die reageren op iets dat ze door de strot wordt gedrukt door publieke omroep de grootste zeikerds zijn in jouw ogen en niet de mensen die beginnen met zeiken over een positief karakter in een kinderfeestje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ach huilie, tis wat..
ik vind jullie allebei zeikerds, maar ja, de pro-pieten zijn wel de grootste.
ik vond dat er geen reden was om die traditie af te schaffenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit soort vergelijkingen![]()
En je nog afvragen waarom je niet serieus genomen wordt ook![]()
Volgt nog als Sinterklaas Salem Jones tevoorschijn tovert...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
blut und eisen wil ik zien vandaag
Wat lul je man. Ik heb niks met PVV, maar nog minder met janknegers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga lekker PVV stemmen ofzo, uiterlijk van Zwarte Piet in de wet vastleggen![]()
ja ik maak me er niet zo druk om. jij wel. ach ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef UltraR het volgende:
[..]
Toch heel apart dat de mensen die reageren op iets dat ze door de strot wordt gedrukt door publieke omroep de grootste zeikerds zijn in jouw ogen en niet de mensen die beginnen met zeiken over een positief karakter in een kinderfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |