dan nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat lul je man. Ik heb niks met PVV, maar nog minder met janknegers.
Jij post er net zoveel over als hij, denk dat jullie je evenveel druk maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja ik maak me er niet zo druk om. jij wel. ach ja.
Statement van Jeroen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
zingen ze nou extra dat liedje verkeerd?
hij acteert het hele jaar al burgemeester te zijnquote:
Daar is overheen gepist.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is de verklaring van die gele pieten voor kinderen?
Levercirrose.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is de verklaring van die gele pieten voor kinderen?
Dus?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef MaLo het volgende:
O noes, nu zong hij: Zijn KNECHT staat te lachen
Jij maakt je er behoorlijk druk om ventjequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja ik maak me er niet zo druk om. jij wel. ach ja.
Ook zo geforceerd,quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Falco het volgende:
Die nieuwe stijl-liederen zijn wel lame zeg.
ja dus? stond er ook gewoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef MaLo het volgende:
O noes, nu zong hij: Zijn KNECHT staat te lachen
Naar vrouwen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef bloodysunday het volgende:
Sowieso wordt er in dit land te veel geluisterd naar minderheden.
Hepatitis-piet.quote:
Dat mag ook niet meer he, de liedteksten zijn allemaal zo aangepast dat er geen knechten meer in voorkomen en ook geen enge dingen als de roe.quote:
Ja klopt, maar ik denk dat de anti-pietenbrigade nu weer boos gaat worden. Dat ze bij de officiële intocht toch nog die discriminerende liedtekst gebruiken.quote:
meneer aart was stukken beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef HulkHeld het volgende:
Die presentator is ook een mongool eerste klas zeg.
Die moeten gewoon hun bek houden en koken ja!quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:17 schreef matthijst het volgende:
Kneuzen
https://twitter.com/Micha(...)030004973568/photo/1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |