Dit was zo'n knappe vrouw.quote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Vervolg op SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #23
Meest schokkende metamorfoses van vorig topic:
Anastacia
[ afbeelding ]
Met frisse make-up en nonchalant haar. Zo anders...quote:Op maandag 10 november 2014 17:11 schreef Vlindur het volgende:
Och jemig. Dat ziet er toch ook niet uit
Ze waren zo mooi..
[ afbeelding ]
Elizabeth is twee en half jaar jongerquote:Op maandag 10 november 2014 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ze lijkt nu meer op de oudere zus, Elizabeth? Dan op haar tweelingzus.
Lijkt net de zus van Poetinquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Mary Kate en Ashley Olsen
Zoek de verschillen
Oquote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Elizabeth is twee en half jaar jonger
Ik zie vooral die grote blauwe hobbezakquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat gaat ook helemaal de verkeerde kant op.
quote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Mary Kate en Ashley Olsen
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:44 schreef Franny_G het volgende:
Ja, in dat opzicht gaat het ook een beetje verkeerd hier. Zal wel beetje jaren '80 retro cool-gedoe zijn.
Maar ik heb andere recente foto's gezien van haar, meer close-up, en dan zie je het wel goed, vind ik.
ik zie geen verschil qua lippen in deze drie voorbeelden. bovenste twee zijn gelijk. Onderste is ze niet aan het lachen dus dat is moeilijk vergelijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef Franny_G het volgende:
Ja, die ogen, en ook een beetje iets 'pafferigs' bij de wangen. Verder heeft ze van zichzelf volgens mij ook meer lijntjes rond haar mond/wangen. En haar lippen heeft ze sowieso gedaan, want het verschil zie je zo duidelijk op foto's van vroeger en nu. Snap best dat ze dat zelf mooier vindt hoor, een wat vollere mond. Maar ik vrees een beetje dat zij in de toekomst nog wel meer gaat laten doen, ze is volgens mij erg bezig met 'ouder worden'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef Franny_G het volgende:
Dit zijn foto's van 'vroeger', eerder heb ik foto's van nu laten zien. Als je die vergelijkt, kan ik me niet voorstellen dat je het verschil niet ziet.
ah... dank, moest ik nog googelen wie het was, maar daar kan jij niks aan doenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij is dat Eminem? Op de eerste foto knetterstoned, op de tweede foto knetterwaus?
Ik was helemaal trots dat ik iemand kendequote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dank, moest ik nog googelen wie het was, maar daar kan jij niks aan doen
Ik ken de meeste niet die hier langs komenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik was helemaal trots dat ik iemand kende
Daaromquote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken de meeste niet die hier langs komen
Lol!! Carice ziet er zelfs een beetje verlept uit vind ik. Jammer hoor!!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
DaaromMaar na nu ongeveer een jaartje in SHO rond te hangen ken ik er al veel meer, hartstikke leerzaam
+1. Die herken je toch direct!quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij kent Eminem niet?
Van welke generatie ben jij?
Ik ken hem ook niet, ben van 65quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij kent Eminem niet?
Van welke generatie ben jij?
Wat zonde zegquote:Op maandag 17 november 2014 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Zelf zegt ze dit erover:
"In pictures, I pout them out a lot," she said. "I feel like everyone has been talking about it for months, so I'm kind of sick of it."
"I love lip liner. I love over-lining my lips. But I don't even care anymore. I'm like 'whatever.' Just say whatever you want."
link
Ze doet me wat verspoken betreft wat aan dit meisje denken, Pia Mia Perez:quote:Op maandag 17 november 2014 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Zelf zegt ze dit erover:
"In pictures, I pout them out a lot," she said. "I feel like everyone has been talking about it for months, so I'm kind of sick of it."
Nee, gewoon nee. Zulke dikke uitstekende lippen zijn niet te maken met lipliner, lipsticks of whatever.quote:Op maandag 17 november 2014 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Zelf zegt ze dit erover:
"I love lip liner. I love over-lining my lips. But I don't even care anymore. I'm like 'whatever.' Just say whatever you want."
link
Als je dan bedenkt hoe jong ze nog zijn, eeuwig zondequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ze doet me wat verspoken betreft wat aan dit meisje denken, Pia Mia Perez:
[ afbeelding ]
Om ze vervolgens samen op de foto tegen te komen:
[ afbeelding ]
Ze hebben waarschijnlijk gewoon dezelfde chirurg
Pia Mia zag er pré-operaties, -borsten en -lippen zo uit:
[ afbeelding ]
In feite gewoon nog kinderen. Hoe onder druk gezet moet je voelen als je op die leeftijd al zo drastisch onder het mes gaat. En het commentaar wordt er niet minder of beter om dus het is niet zo dat ze hier nu vol zelfvertrouwen van raakt. Triest wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dan bedenkt hoe jong ze nog zijn, eeuwig zonde
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Zo zit ik ook altijd met m'n vriendinnen.
Dat. Ik 'ken' Pia Mia van toen ze op de lagere school zat, en toen was er al heel duidelijk dat ze een enorm talent had. Ze laat het tegenwoordig nauwelijks meer horen in haar liedjes, maar 't kind kan verschrikkelijk goed zingen. De familie had het redelijk goed en Pia Mia kreeg alle mogelijke steun, zanglessen, etc. Maar waar nou opeens die omslag vandaan is gekomen en alles verbouwd moest worden.... Het omgaan met de Kardashian crowd zal niet helpenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
In feite gewoon nog kinderen. Hoe onder druk gezet moet je voelen als je op die leeftijd al zo drastisch onder het mes gaat.
Ik vind Pia Mia (behalve dan de nepborsten) juist wel mooi nuquote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef Ericr het volgende:
Die Pia Mia is een goed voorbeeld hoe je verkloot kan worden door de Jenner, Kardashian, West-clan als je in hun greep komt. Legt haar geen windeieren maar ze wordt er niet mooier op, ook al zal ze zelf van wel denken.
Ze is pas 18 en zie eruit als minstens 28. Voor mij is dat dus geen succes.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind Pia Mia (behalve dan de nepborsten) juist wel mooi nu. Mooier dan op die 'before'-foto die hier gepost werd dan.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind Pia Mia (behalve dan de nepborsten) juist wel mooi nu. Mooier dan op die 'before'-foto die hier gepost werd dan.
![]()
Persoonlijke smaak, I guessquote:Op donderdag 20 november 2014 13:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze is pas 18 en zie eruit als minstens 28. Voor mij is dat dus geen succes.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Zo zit ik ook altijd met m'n vriendinnen.
quote:María del Rosario Fitz-James Stuart y de Silva, 18th Duchess of Alba de Tormes, Grandee of Spain (28 March 1926 – 20 November 2014) was the head of the House of Alba and the third woman to carry the title in her own right.
Brrrquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef DeHovenier het volgende:
Stond in de krant dat deze mevrouw net is overleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Tja, 3 miljard Euro, dan leef je nog maar weer een paar jaartjes langer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:58 schreef Sapstengel het volgende:
Die zag er uit alsof ze 10 jaar geleden al dood was maar weigerde om onder de grond te gaan liggen.
It's life Jim, but not as we know it.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef DeHovenier het volgende:
Stond in de krant dat deze mevrouw net is overleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
It's life Jim, but not as we know it.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Brrr. Had zij btw niet zo'n 'toyboy'? Of in ieder geval, een veel jongere vriend/man?
Ze had wel tanden, hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Dikke lippen en geen tanden, wellicht is dat naast een flink fortuin best wel een sellingpoint?
Mij niet gezien, al kreeg ik een bescheiden erfenis toe...
Dat. Behalve dat ze heel rijk was, schijnt het een pittige tante geweest te zijn met enorm veel kennis over o.a. kunst. Die blijkbaar ook nog eens weinig acht sloeg op het venijn van de roddelbladen. Vind dat maar eens, tegenwoordigquote:
Geweldig.quote:
Onherkenbaar.quote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was best mooi. Die operaties zijn niet goed gegaan. Maar ze trok zich er weinig van aan.
Zo vind ik haar leukquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:13 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk eerder een not so lucky shot want op onderstaande foto ziet ze er ook uit zoals wij haar meestal kennen.
[ afbeelding ]
Die kerel heeft net zo'n uitdrukking als deze:quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Deze foto is ook een beetje gek, maar misschien is het een not so lucky shot.
[ afbeelding ]
Totaal niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kerel heeft net zo'n uitdrukking als deze:
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
Mickey Rourke. Hij ziet er niet meer zo misvormd uit als eerder, maar wel erg... ehm... raar,,,
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Zelf zegt ze dit erover:
link
Komt ook door die rare pruik denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
Mickey Rourke. Hij ziet er niet meer zo misvormd uit als eerder, maar wel erg... ehm... raar,,,
[ afbeelding ]
Hij stapte op zijn 62e (geloof ik) weer de boksring in vorige week. En nog gewonnen ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
haha, op de laatste vond ik haar juist op touriya lijkenquote:Op zondag 7 december 2014 12:20 schreef Toeps het volgende:
Op die onderste lijkt ze op Georgina Verbaan.
Maarre, is ze niet gewoon aangekomen, in combinatie met mega blur op alle foto's?
Yolanthe lijkt nu kwa uiterlijk echt op een Turkse, wel uit Istanbul of zo en niet uit de bergen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Er is iets geks gebeurd met het gezicht van Yolanthe, want ze lijkt zichzelf niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze gewoon aangekomen is.... al dan niet vanwege een zwangerschap (met bijbehorende glow? Dan zal het wel een jongetje worden).quote:Op zondag 7 december 2014 12:20 schreef Toeps het volgende:
Op die onderste lijkt ze op Georgina Verbaan.
Maarre, is ze niet gewoon aangekomen, in combinatie met mega blur op alle foto's?
Ze is daar ook 6/7 jaar jonger als het niet meer is. Zeker begin twintig terwijl ze nu richting dertig gaat.quote:Op zondag 7 december 2014 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond deze Yolanthe veel leuker.
[ afbeelding ]
En? Het gaat mij erom dat ze er zonder kunstgrepen en met krullen een stuk beter uit zag.quote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze is daar ook 6/7 jaar jonger als het niet meer is. Zeker begin twintig terwijl ze nu richting dertig gaat.
Ze gebruikt de app Perfect365 als je het mij vraagt. Haar gezicht dunner gemaakt, huid op zo'n manier bewerkt enz. Een vriendin van mij gebruikt die app ook, ik herken de effecten meteen. Volgens mij ziet ze er alleen op foto's zo uit?quote:Op zondag 7 december 2014 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Er is iets geks gebeurd met het gezicht van Yolanthe, want ze lijkt zichzelf niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ze zegt ook elk jaar iets van dat hij niet de knapste maar wel heel leuk is.quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze het gezicht van haar kerel bewerkt, betekend dat dan niet dat ze zijn eigenlijke gezicht niet fraai genoeg vindt?
Hopelijk heeft ze inderdaad alleen haar foto's verspookt. Maar het is wel de vraag wat ze denkt ermee te bereiken. Misschien een test om de reacties te peilen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:31 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ze gebruikt de app Perfect365 als je het mij vraagt. Haar gezicht dunner gemaakt, huid op zo'n manier bewerkt enz. Een vriendin van mij gebruikt die app ook, ik herken de effecten meteen. Volgens mij ziet ze er alleen op foto's zo uit?
Je herkent Wesley eerder dan Yolanthe, sterker nog: die foto had net zo goed van hem en een andere vrouw kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 21:35 schreef Roooske het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft ze het gezicht van Sneijder ook helemaal dun gemaakt, wittere tanden, zelfde effect bij zijn huid, enz. Als je het mij vraagt bewerkt ze al haar foto's dus echt extreem erg met Perfect365.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef deadly_kiss het volgende:
met haar niet geshopte grauwe oma hand![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 08:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I see what you mean....quote:Op zondag 7 december 2014 21:31 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ze gebruikt de app Perfect365 als je het mij vraagt. Haar gezicht dunner gemaakt, huid op zo'n manier bewerkt enz. Een vriendin van mij gebruikt die app ook, ik herken de effecten meteen. Volgens mij ziet ze er alleen op foto's zo uit?
Holy moly... Is dat Estelle?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
I see what you mean....
[ afbeelding ]
Alleen in combinatie met een bordeaux fluwelen jasje, drukke sjaal en vies snorretje denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
En dasspelden zijn toch al 20 jaar 'uit'?
Of zijn ze inmiddels weer 'in'?
Echt onbegrijpelijk dat ze zich zelf zo verspoken. Die huidbewerking ontneemt elk leven aan het gezicht en die monden worden zo eng. Kan je boezems ook aandikken?quote:
Wauw...wat een verschrikking...gewoon echt wauw...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
I see what you mean....
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Turbomuis het volgende:
Yolanthe bij RTL late night. Denk dat er nu geen twijfel meer mogelijk is…![]()
[ afbeelding ]
Serieus.. Omgquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Dat plastic Ken-gezicht van Geer vind ik ook zo zonde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
En dan zit ze tegenover Gerard, die ook weer bijgetrokken is.
Alleen heeft hij de leeftijd ervoor.
Onherkenbaar. Eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net een omgebouwde man nuquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:56 schreef bloempje-moi het volgende:
Oi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zie je er echt niet als een verwilderde travestiet uit hoorquote:
Wat begrijp je niet aan 'ook'? Met je 'quote:Op zondag 14 december 2014 11:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan zie je er echt niet als een verwilderde travestiet uit hoor
heb ook teruggekekenquote:Op zaterdag 13 december 2014 09:12 schreef N.icka het volgende:
Ook op de bewegende beelden lijkt ze niet meer op haarzelf... :p
Zeg druktemaker, kalm aan hequote:Op zondag 14 december 2014 12:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'ook'? Met je '' .
Op dr knieën achter Wesley schuilen denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me af hoe Yolanthe gisteren haar dag heeft doorgebracht na alle kritiek op haar uiterlijk.
Lekker boeiend of die uit of in zijn. Laat die man lekker een dasspeld dragen als 'ie dat wil.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
Het is Fred van Leer. Fred mag dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is echt héél erg. Eén brok plastic, op pootjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
Vrouw van Billy Idol-gitarist Steve Stevens, Josie Stevens:
Barbie is er niks bij
De teringquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hubby:[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij
Mwa, ik denk niet dat dat de enige verklaring is maar ik denk wel dat het geheel zonder make-up wellicht mee zal vallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Het schijnt allemaal mee te vallen met Yolanthe, er zijn beelden getoond van een paar uur voor de LN uitzending en daar ziet ze er gewoon normaal uit. Het zou gelegen hebben aan slechte visagist en ongelukkige belichting.
Dacht ik ook, maar als je het filmpje ziet van een paar uur eerder is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat dat de enige verklaring is maar ik denk wel dat het geheel zonder make-up wellicht mee zal vallen.
quote:RTL Late Night heeft een lichtexpert in de arm genomen om het licht in de studio aan te passen. Afgelopen vrijdag zat Yolanthe Sneijder-Cabau volgens veel mensen 'onherkenbaar' aan tafel bij het programma en dat zou door de lampen komen.
Het optreden van de actrice bij RTL Late Night zorgde voor veel controverse: op sociale media zeiden kijkers dat Sneijder-Cabau 'onherkenbaar' was en overduidelijk iets aan haar gezicht had laten doen. Later werd gesuggereerd dat het aan de belichting in de studio lag.
"Het team is zich bewust van een specifiek lichtprobleem op sommige plekken in de studio, er zijn plekken waar de belichting niet optimaal is. De hoop is dat dat snel opgelost kan worden", aldus een woordvoerder van het programma tegen NU.nl na berichtgeving van het AD.
Cosmetisch arts Robert Schoemacher liet zich in dezelfde krant kritisch uit over het nieuwe uiterlijk van Sneijder-Cabau. "Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg." Bij RTL Boulevard nam de arts zijn woorden terug. "Het zal inderdaad een kwestie zijn geweest van slechte belichting."
Visagie
De zus van Sneijder-Cabau, Xelly, heeft aan de krant laten weten dat de presentatrice zich de kritieken erg aantrekt. "Mijn zus is een ijzersterke vrouw, maar op een negatieve manier aangesproken worden op uiterlijkheden vindt zij bepaald niet leuk. De commotie heeft haar niet koud gelaten.''
Volgens Xelly was het veranderde uiterlijk van haar zus ook te wijten aan de visagie, die zij normaal gesproken doet, maar niet die avond. "Yolanthe had een lange dag gehad en was moe. Vermoedelijk zal ze tegen de visagiste hebben gezegd 'doe er maar snel een beetje kleur op'. En dat gebeurde vervolgens."
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef static het volgende:
Kunnen we hier verder over Yolantha? SHO / [Yo & Wes] #32: Yolanthe is er (behoorlijk) aan toe
Zijn al in tig topics bezig nu.
Het zal inderdaad een soort Barbie-syndroom zijn en vergelijkbaar met anorexia: in de spiegel iets anders zien dan in werkelijkheid. Dus gewoon dóórgaan met verbouwingen die naar het vertekende ideaalbeeld streven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij![]()
Andersom. Normaal weet ze mislukte ingrepen te verdoezelen met goede visagie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Het schijnt allemaal mee te vallen met Yolanthe, er zijn beelden getoond van een paar uur voor de LN uitzending en daar ziet ze er gewoon normaal uit. Het zou gelegen hebben aan slechte visagist en ongelukkige belichting.![]()
Lol, lijkt net of die man met een ballonnetje over zijn haar heeft gewrevenquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij
Dat heeft zij vast met haar ballonnen gedaan. Ik kop 'm maar even inquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Lol, lijkt net of die man met een ballonnetje over zijn haar heeft gewreven
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat heeft zij vast met haar ballonnen gedaan. Ik kop 'm maar even in![]()
Het oud worden dempt de schade een beetje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef Deckard het volgende:
Je ziet het aan Cher wel dat het nu echt een omaatje geworden is.
Ik heb er een topic over geopendquote:Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef kvd het volgende:
Het is geen celeb, maar wel iemand die dmv chirugie op een celeb wil lijken. Op wie...Kim Kardashian...ergens is iets mis gegaan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-transform-idol.html
Dat persoon drinkt denk ik alleen maar smoothies met tarwegras via een rietje. Van eten word je dikquote:Op donderdag 18 december 2014 19:39 schreef DjinN het volgende:
Daar kan je toch niet normaal mee eten en drinken met zo'n muil
Laat dit fake zijn. Alsjeblieft..quote:Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef kvd het volgende:
Het is geen celeb, maar wel iemand die dmv chirugie op een celeb wil lijken. Op wie...Kim Kardashian...ergens is iets mis gegaan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-transform-idol.html
Helaas..quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat dit fake zijn. Alsjeblieft..
Damn als dit echt is dan zitten er ook wel een paar draadjes boven in zijn hoofd losquote:
Duh. Maar das met de meesten die meer doen dan een enkele subtiele ingreep.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn als dit echt is dan zitten er ook wel een paar draadjes boven in zijn hoofd los
Maar als je zoveel geld uitgeeft om op een bekendheid te lijken (en wat nog eens totaal is mislukt ook) dan ben ik wel van mening dat je iets gestoorder bent bijv. een Cher die gewoon te vaak heen is geweestquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duh. Maar das met de meesten die meer doen dan een enkele subtiele ingreep.
En bij die 'artsen' die dit doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn als dit echt is dan zitten er ook wel een paar draadjes boven in zijn hoofd los
Dit is niet naturel bejaard, deze vrouw heeft enorm veel laten verbouwen in haar gezicht.quote:Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, ze is 78. Er is natuurlijk een verschil tussen 'echt' verspookt en gewoon bejaard.
Die ogen van haar zijn raarquote:Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dit is niet naturel bejaard, deze vrouw heeft enorm veel laten verbouwen in haar gezicht.
Ik gok: meer dan een ooglift, meer dan een facelift , botox en opvul-spul geinjecteerd in de wangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:44 schreef Leandra het volgende:
Die parelkettingfoto's zijn schijnbaar al van september 2011, en de oorzaak was ......Of ze had een knal gekregen van die vent van d'r...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://radaronline.com/ex(...)lls-verbal-disputes/
quote:Op maandag 22 december 2014 18:44 schreef Leandra het volgende:
Die parelkettingfoto's zijn schijnbaar al van september 2011, en de oorzaak was ......Ik geloof daar geen bal van. Dat ziet er gewoon opgevuld uit. Als het van een val of zo komt, dan is het ook blauw en totaal anders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen plek in d'r gezicht dat ze niet heeft laten doen volgens mij.
Dit is absoluut niet een normaal oud gezicht, dit is een totaal verpest, verknipt en verspookt gezicht.
Vreselijk en in en in triest dat zo'n vrouw zichzelf zo toetakelt en dan denkt dat ze er beter en jonger uitziet....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
Geen omaatje. Dat was gewoon iemand met rimpels, maar dit is.. Volgespoten, gelift en daardoor een totaal idioot gezicht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef Deckard het volgende:
Je ziet het aan Cher wel dat het nu echt een omaatje geworden is.
Tien jaar geleden was ze netjes bewerkt maar begin 2014 was duidelijk dat het niet netjes meeverouderde. En dan moet je bijspuiten. Als je eenmaal begint, dan zit je er aan vast.quote:Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, ze is 78. Er is natuurlijk een verschil tussen 'echt' verspookt en gewoon bejaard.
Natuurlijk heeft ze zitten rommelen, maar de MTM show stopte in 1977. Niet gek dus dat ze dáár niet helemaal meer op lijkt.quote:Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dit is niet naturel bejaard, deze vrouw heeft enorm veel laten verbouwen in haar gezicht.
Het lijkt helemaal nergens meer opquote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze zitten rommelen, maar de MTM show stopte in 1977. Niet gek dus dat ze dáár niet helemaal meer op lijkt.
Misschien. Maar wat in deze discussie nogal onderbelicht blijft, is het vak van plastisch chirurg - dat is blijkbaar heel wat lastiger dan je zou denken. Als je deze foto's ziet, lijkt Mary Tyler M. eerder op iemand die heeft meegedaan aan een experiment - en niet zo'n geslaagd experiment - dan op een vrouw die betaald heeft voor een alledaagse en eenvoudige botox-behandeling (of facelift of wat ze dan ook heeft laten doen).quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was ze netjes bewerkt maar begin 2014 was duidelijk dat het niet netjes meeverouderde. En dan moet je bijspuiten. Als je eenmaal begint, dan zit je er aan vast.
Er worden natuurlijk ook wel irreële eisen gesteld, zoals Jocelyn Wildenstein die er als een katachtige wilde uitzien en de man voor wie ze dat liet doen, met het resultaat op de loop joeg. Beatrix heeft het heel netjes laten doen met eerst een beschaafde facelift en toen voorzichtig konen bijspuiten. Dat van die konen wordt nu merkbaar doordat het niet meerimpelt. Wie een koningin behandelt, zal erg behoedzaam zijn en zijzelf natuurlijk ook. Ik heb een paar foto's van Renate Dorrestein gezien die doen denken aan een veel te strakke facelift. Is met de veroudering/verslapping van de huid wat bijgetrokken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Misschien. Maar wat in deze discussie nogal onderbelicht blijft, is het vak van plastisch chirurg - dat is blijkbaar heel wat lastiger dan je zou denken. Als je deze foto's ziet, lijkt Mary Tyler M. eerder op iemand die heeft meegedaan aan een experiment - en niet zo'n geslaagd experiment - dan op een vrouw die betaald heeft voor een alledaagse en eenvoudige botox-behandeling (of facelift of wat ze dan ook heeft laten doen).
Zou het zó moeilijk zijn voor een plastisch chirurg om iemand er een beetje normaal uit te laten zien?
Ik dacht dat dit soort behandelingen vrij standaard waren![]()
Het kán wel. Mamie van Dooren is nu 83.quote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zou het zó moeilijk zijn voor een plastisch chirurg om iemand er een beetje normaal uit te laten zien?
Ik dacht dat dit soort behandelingen vrij standaard waren
er zit gewoon vet onder waardoor het niet zo rimpelt, heel normaal.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:
Nee, ze heeft gewoon zulke jukbeenderen, die steken uit en daarom rimpelt het daar niet, want de huid valt er overheen.
Sterker nog; waarschijnlijk zijn ze zelfs deels de oorzaak van de rimpels er omheen.
Die onderste is wel erg flatteus gephotoshoppedquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:48 schreef ato het volgende:
Waaaaaaat is Mamie 83.
Die heeft een ongelofelijk goede chirurg..
Leuk roddelblad ook. Alleen maar slecht 'nieuws'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:17 schreef MsMessy het volgende:
MTM is dan ook al een paar jaar ernstig aan het rommelen met haar type 1 diabetes en dat zal voor haar uiterlijk ook bepaald niet meegeholpen hebben. Dit jaar ook veel berichten dat het erg slecht gaat met haar gezondheid. Daar kan dus geen plastisch chirurg meer tegenop werken. De roddelpers is haar al aan het afschrijven ook, maar wat daar direct van waar is?
http://radaronline.com/ex(...)y-national-enquirer/
[ afbeelding ]
Ja joh zijn wel een echt stel aasgierenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk roddelblad ook. Alleen maar slecht 'nieuws'.
Ik denk dat je gaat schrikken als je haar lijf ziet schat ik zo in..... uiteindelijk blijft het gewoon een oud wijf maar dan opgekalefaterd. Vind het altijd een beetje eng eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:48 schreef ato het volgende:
Waaaaaaat is Mamie 83.
Die heeft een ongelofelijk goede chirurg..
En aan haar hals laat ze niks doenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef Mylene het volgende:
Cyndi Lauper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan daar iets aan gedaan worden dan? Heb nog nooit een passende nek bij een strakgetrokken gezicht gezien.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En aan haar hals laat ze niks doen
Ja datte.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Kan daar iets aan gedaan worden dan? Heb nog nooit een passende nek bij een strakgetrokken gezicht gezien.
Ze is van 1953quote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef ato het volgende:
Ik vind Mami niet mooi hoor, maar op zich redelijk geplastificeerd :-)
En Cyndi is toch ook weer in de 60?
Dit dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Kan daar iets aan gedaan worden dan? Heb nog nooit een passende nek bij een strakgetrokken gezicht gezien.
?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit dus.
De nek is juist veraderlijk.
O, Renate Dorrestein heb ik nog niet gezien met facelift, maar als er één vrouw is die werkelijk alle reden had om naar de plastisch chirurg te stappen, is zij het wel. In één van haar boeken beweerde ze dat die totale ineenstorting van haar gezicht te danken was aan de overgang, en dat zal misschien best waar zijn, maar dan heeft de overgang er wel genadeloos ingehakt bij haar. Ze zag er na haar 50e uit als een vrouw van 70, 80 jaar. Echt heel triest. Dat is waarschijnlijk erfelijk, maar hoe dan ook was ik in haar geval óók onder het mes gegaan. Met ijdelheid heeft dat dan niet eens zoveel te maken, meer met identiteit: ik denk dat zij zich 's morgens letterlijk kapot schrok als ze in de spiegel keek.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Er worden natuurlijk ook wel irreële eisen gesteld, zoals Jocelyn Wildenstein die er als een katachtige wilde uitzien en de man voor wie ze dat liet doen, met het resultaat op de loop joeg. Beatrix heeft het heel netjes laten doen met eerst een beschaafde facelift en toen voorzichtig konen bijspuiten. Dat van die konen wordt nu merkbaar doordat het niet meerimpelt. Wie een koningin behandelt, zal erg behoedzaam zijn en zijzelf natuurlijk ook. Ik heb een paar foto's van Renate Dorrestein gezien die doen denken aan een veel te strakke facelift. Is met de veroudering/verslapping van de huid wat bijgetrokken.
Ja, dat denk ik ook. Maar tegelijkertijd kun je ook zeggen: hoe ouder je wordt, hoe erger de schade. Ik zou zelf alleen veel liever 'lelijk oud' worden dan 'lelijk geplastificeerd', want je maakt jezelf meteen zo kwetsbaar door alles glad te laten trekken - dat is dan weer een vorm van ijdelheid die ik niet voor mezelf zou kunnen rechtvaardigen, laat staan dat ik het tegenover de buitenwereld zou kunnen, en die buitenwereld ziet het óók. En lacht erom.quote:De filmsterren hebben minder terughoudendheid. Hoe jonger ze ermee beginnen, hoe erger de schade. Michael Jackson is te vroeg begonnen en kon niet stoppen, met alle gevolgen van dien. Een dertigjarige kan niet overzien wat ze nu in ogenschouw moet nemen bij de "verbeteringen" om er op haar 80ste nog presentabel te kunnen zijn.
Ja, precies. Mensen als Connie Breukhoven en hierboven Stevie Nicks zien er onmiskenbaar bewerkt uit, maar het is tenminste in balans en op een bepaalde manier wel mooi (voor filmsterren en zo). Als je een gedeelte bijwerkt, dan klopt het niet en ga je bijsleutelen. Anderen gaan staren en piekeren wat er niet klopt. Of ze zien wat het is en gaan staren naar de vervorming.quote:Op zondag 28 december 2014 22:09 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
O, Renate Dorrestein heb ik nog niet gezien met facelift, maar als er één vrouw is die werkelijk alle reden had om naar de plastisch chirurg te stappen, is zij het wel. In één van haar boeken beweerde ze dat die totale ineenstorting van haar gezicht te danken was aan de overgang, en dat zal misschien best waar zijn, maar dan heeft de overgang er wel genadeloos ingehakt bij haar. Ze zag er na haar 50e uit als een vrouw van 70, 80 jaar. Echt heel triest. Dat is waarschijnlijk erfelijk, maar hoe dan ook was ik in haar geval óók onder het mes gegaan. Met ijdelheid heeft dat dan niet eens zoveel te maken, meer met identiteit: ik denk dat zij zich 's morgens letterlijk kapot schrok als ze in de spiegel keek.
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar tegelijkertijd kun je ook zeggen: hoe ouder je wordt, hoe erger de schade. Ik zou zelf alleen veel liever 'lelijk oud' worden dan 'lelijk geplastificeerd', want je maakt jezelf meteen zo kwetsbaar door alles glad te laten trekken - dat is dan weer een vorm van ijdelheid die ik niet voor mezelf zou kunnen rechtvaardigen, laat staan dat ik het tegenover de buitenwereld zou kunnen, en die buitenwereld ziet het óók. En lacht erom.
(Ik stond laatst met een vriendin te praten en vroeg op een bepaald moment: "Je voorhoofd, hè. Is daar iets mee?" Ze schrok zich rot en vertelde toen dat ze botox had laten inspuiten: "Is het teveel, vind je?" Ik vond het vooral heel raar. Zo'n glad voorhoofd hadden mijn kinderen niet eens toen ze baby's waren - dat is dus een vorm van 'glad' die onrealistisch is, en dat zie je. Je gaat er tijdens een gesprek dus steeds naar kijken, omdat er iets niet klopt. Nou ja - dat wil ik mezelf liever besparen. Dan maar rimpels!)
Nou ik wel eens naaktfilmpjes van haar gezien, haar lichaam is nog best strak voor een 80+'er. Mami is lekkerder dan menig dertiger met kort pittig kapsel.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat je gaat schrikken als je haar lijf ziet schat ik zo in..... uiteindelijk blijft het gewoon een oud wijf maar dan opgekalefaterd. Vind het altijd een beetje eng eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik wel eens naaktfilmpjes van haar gezien, haar lichaam is nog best strak voor een 80+'er. Mami is lekkerder dan menig dertiger met kort pittig kapsel.
Wtf is er mis gegaan in haar leven. mijn hemel zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Farrah Abraham (Teen mom)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was overigens niet de bedoeling, er ging iets fout.
http://www.dailymail.co.u(...)aving-duck-face.html
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
= 2013quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:33 schreef bdd8 het volgende:
Courteney Cox 2004
[ afbeelding ]
2014:
[ afbeelding ]
Fijn dat je dit met ons deelt...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Snuifdoos het volgende:
Zie dat er op de eerste pagina's naar Carice wordt verwezen met enkele in mijn beleving erg mooie foto's.
Het is nog nooit in mij opgekomen dat zij iets zou hebben 'laten doen', en ik geloof dat dan ook niet. Volgens mij kan een vrouw van eind 30 of zelfs in de 40 gewoon zo mooi zijn.
Vind haar zelf uitermate prikkelend gerijpt en eigenlijk mooier dan ooit, zou maar al te graag een keertje haar boy toy sugar daddy zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Snuifdoos het volgende:
Zie dat er op de eerste pagina's naar Carice wordt verwezen met enkele in mijn beleving erg mooie foto's.
Het is nog nooit in mij opgekomen dat zij iets zou hebben 'laten doen', en ik geloof dat dan ook niet. Volgens mij kan een vrouw van eind 30 of zelfs in de 40 gewoon zo mooi zijn.
Vind haar zelf uitermate prikkelend gerijpt en eigenlijk mooier dan ooit, zou maar al te graag een keertje haar boy toy sugar daddy zijn.
Noemt ze jou in je dromen uncle Snuifdoos?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:08 schreef Snuifdoos het volgende:
Een vrouw die naar mijn idee ook erg geslaagd gerijpt is.
Is Selma Blair.
Inmiddels toch ook wel aardig de 40 aan het passeren maar ligt hoe dan ook zeer prettig op het oog als ik haar zie in Anger Management.
Heeft ook een soort harde swag over zich vooral met dat lange zwarte haar. Jammer dat ze eruit is.
Mag haar graag bekijken.
De eerste vrouw die prettig op het oog ligt moet ik nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:08 schreef Snuifdoos het volgende:
Een vrouw die naar mijn idee ook erg geslaagd gerijpt is.
Is Selma Blair.
Inmiddels toch ook wel aardig de 40 aan het passeren maar ligt hoe dan ook zeer prettig op het oog als ik haar zie in Anger Management.
Heeft ook een soort harde swag over zich vooral met dat lange zwarte haar. Jammer dat ze eruit is.
Mag haar graag bekijken.
of we bespreken hier weer iets over plastische chirurgie ipv jouw natte dromen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef Snuifdoos het volgende:
Misschien jij wel.
Prettig op het oog, lekker op schoot.
Really classy....wat een vreselijk mens...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef Ermilze het volgende:
Met Farrah toch weer soort van goed gekomen.
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Classy as always
Ranzig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is pas viesquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij
Ordinaire tramp zonder talent voor iets.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Really classy....wat een vreselijk mens...
Vroeg of laat ga je toch zien dat het onnatuurlijk is. Vind ik eigenlijk bij Carice nu al. Je ziet gewoon dat het nep is. Haar frisse uitstraling is echt wel weg en daarvoor in de plaats is een zogenaamd perfect plastic popje gekomen. Verspookt dan weer niet, maar ook niet echt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:53 schreef Grunge. het volgende:
Carice heeft duidelijk wel het één en ander laten doen mijns inziens, maar omdat het niet lelijk en/of onnatuurlijk is valt het blijkbaar niet veel op bij de meeste mensen. Als het goed en subtiel gebeurt zie je gewoon een mooie vrouw. Vrouwen als Heleen van Royen en Marion Pauw laten ook regelmatig het één en ander doen, maar die zien er ook prima uit en niet 'pastic'. Ik denk dat vrouwen 'in de media' die helemaal niets laten doen een zeldzaamheid zijn. Zelfs Isa Hoes spuit 2x per jaar botox en daar zie je het totáál niet aan. Integendeel...
Dit was Carice in 2008 en -'09:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna veranderde er heel veel (ogen, wangen, lippen) en dat is echt niet omdat ze nu een paar jaartjes ouder is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Ben dan ook benieuwd hoe verspookt ze er wellicht nog uit gaat zien in de toekomst..quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vroeg of laat ga je toch zien dat het onnatuurlijk is. Vind ik eigenlijk bij Carice nu al. Je ziet gewoon dat het nep is. Haar frisse uitstraling is echt wel weg en daarvoor in de plaats is een zogenaamd perfect plastic popje gekomen. Verspookt dan weer niet, maar ook niet echt.
Dat is op een bepaalde manier onlosmakelijk verbonden met haar vak: het gaat allemaal om beeld, om imago, om schoonheid. Maar ik ben het met je eens dat het lelijk is, qua gedrag. En ik vind al die kunstmatigheid (niet alleen plastische chirurgie, maar ook de manier waarop foto's worden gefilterd en bewerkt) verwarrend, want daardoor lijk ik zelf zo intens lelijk op foto's!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:24 schreef Franny_G het volgende:
En al die foto's ook steeds van zichzelf. Wat een obsessie met het eigen uiterlijk. Dat is op zich al afstotend, vind ik.
Zij is echt onherkenbaar. Bizar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:51 schreef Jetje86 het volgende:
Nog maar eens Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Fake, fake, fakerdefake
Met het verschil dat je lippen dunner worden als je ouder wordt.....quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef Samson het volgende:
Sorry hoor, maar dat van Carice zie ik gewoon echt niet, ze had gewoon nog lang een meisjesachtige uitstraling en is nu gewoon een volwassen vrouw en mijns inziens is het dus gewoon het ouder worden.....
Beetje Janet Jackson.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:51 schreef Jetje86 het volgende:
Nog maar eens Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Fake, fake, fakerdefake
Hoort er idd bij. Als je kijkt naar een programma als The Voice, dan wordt de kandidaten al geleerd dat ze lekker moeten Twitteren-tweepen-faceboeken om maar in the picture te blijven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is op een bepaalde manier onlosmakelijk verbonden met haar vak: het gaat allemaal om beeld, om imago, om schoonheid. Maar ik ben het met je eens dat het lelijk is, qua gedrag. En ik vind al die kunstmatigheid (niet alleen plastische chirurgie, maar ook de manier waarop foto's worden gefilterd en bewerkt) verwarrend, want daardoor lijk ik zelf zo intens lelijk op foto's!![]()
Ja? Rimpeltjes rondom je ogen verdwijnen als sneeuw voor de zon als je ouder wordt? En je oogleden worden ook automatisch strakker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef Samson het volgende:
Sorry hoor, maar dat van Carice zie ik gewoon echt niet, ze had gewoon nog lang een meisjesachtige uitstraling en is nu gewoon een volwassen vrouw en mijns inziens is het dus gewoon het ouder worden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |