En aan haar hals laat ze niks doenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef Mylene het volgende:
Cyndi Lauper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan daar iets aan gedaan worden dan? Heb nog nooit een passende nek bij een strakgetrokken gezicht gezien.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En aan haar hals laat ze niks doen
Ja datte.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Kan daar iets aan gedaan worden dan? Heb nog nooit een passende nek bij een strakgetrokken gezicht gezien.
Ze is van 1953quote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef ato het volgende:
Ik vind Mami niet mooi hoor, maar op zich redelijk geplastificeerd :-)
En Cyndi is toch ook weer in de 60?
Dit dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:13 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Kan daar iets aan gedaan worden dan? Heb nog nooit een passende nek bij een strakgetrokken gezicht gezien.
?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit dus.
De nek is juist veraderlijk.
O, Renate Dorrestein heb ik nog niet gezien met facelift, maar als er één vrouw is die werkelijk alle reden had om naar de plastisch chirurg te stappen, is zij het wel. In één van haar boeken beweerde ze dat die totale ineenstorting van haar gezicht te danken was aan de overgang, en dat zal misschien best waar zijn, maar dan heeft de overgang er wel genadeloos ingehakt bij haar. Ze zag er na haar 50e uit als een vrouw van 70, 80 jaar. Echt heel triest. Dat is waarschijnlijk erfelijk, maar hoe dan ook was ik in haar geval óók onder het mes gegaan. Met ijdelheid heeft dat dan niet eens zoveel te maken, meer met identiteit: ik denk dat zij zich 's morgens letterlijk kapot schrok als ze in de spiegel keek.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Er worden natuurlijk ook wel irreële eisen gesteld, zoals Jocelyn Wildenstein die er als een katachtige wilde uitzien en de man voor wie ze dat liet doen, met het resultaat op de loop joeg. Beatrix heeft het heel netjes laten doen met eerst een beschaafde facelift en toen voorzichtig konen bijspuiten. Dat van die konen wordt nu merkbaar doordat het niet meerimpelt. Wie een koningin behandelt, zal erg behoedzaam zijn en zijzelf natuurlijk ook. Ik heb een paar foto's van Renate Dorrestein gezien die doen denken aan een veel te strakke facelift. Is met de veroudering/verslapping van de huid wat bijgetrokken.
Ja, dat denk ik ook. Maar tegelijkertijd kun je ook zeggen: hoe ouder je wordt, hoe erger de schade. Ik zou zelf alleen veel liever 'lelijk oud' worden dan 'lelijk geplastificeerd', want je maakt jezelf meteen zo kwetsbaar door alles glad te laten trekken - dat is dan weer een vorm van ijdelheid die ik niet voor mezelf zou kunnen rechtvaardigen, laat staan dat ik het tegenover de buitenwereld zou kunnen, en die buitenwereld ziet het óók. En lacht erom.quote:De filmsterren hebben minder terughoudendheid. Hoe jonger ze ermee beginnen, hoe erger de schade. Michael Jackson is te vroeg begonnen en kon niet stoppen, met alle gevolgen van dien. Een dertigjarige kan niet overzien wat ze nu in ogenschouw moet nemen bij de "verbeteringen" om er op haar 80ste nog presentabel te kunnen zijn.
Ja, precies. Mensen als Connie Breukhoven en hierboven Stevie Nicks zien er onmiskenbaar bewerkt uit, maar het is tenminste in balans en op een bepaalde manier wel mooi (voor filmsterren en zo). Als je een gedeelte bijwerkt, dan klopt het niet en ga je bijsleutelen. Anderen gaan staren en piekeren wat er niet klopt. Of ze zien wat het is en gaan staren naar de vervorming.quote:Op zondag 28 december 2014 22:09 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
O, Renate Dorrestein heb ik nog niet gezien met facelift, maar als er één vrouw is die werkelijk alle reden had om naar de plastisch chirurg te stappen, is zij het wel. In één van haar boeken beweerde ze dat die totale ineenstorting van haar gezicht te danken was aan de overgang, en dat zal misschien best waar zijn, maar dan heeft de overgang er wel genadeloos ingehakt bij haar. Ze zag er na haar 50e uit als een vrouw van 70, 80 jaar. Echt heel triest. Dat is waarschijnlijk erfelijk, maar hoe dan ook was ik in haar geval óók onder het mes gegaan. Met ijdelheid heeft dat dan niet eens zoveel te maken, meer met identiteit: ik denk dat zij zich 's morgens letterlijk kapot schrok als ze in de spiegel keek.
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar tegelijkertijd kun je ook zeggen: hoe ouder je wordt, hoe erger de schade. Ik zou zelf alleen veel liever 'lelijk oud' worden dan 'lelijk geplastificeerd', want je maakt jezelf meteen zo kwetsbaar door alles glad te laten trekken - dat is dan weer een vorm van ijdelheid die ik niet voor mezelf zou kunnen rechtvaardigen, laat staan dat ik het tegenover de buitenwereld zou kunnen, en die buitenwereld ziet het óók. En lacht erom.
(Ik stond laatst met een vriendin te praten en vroeg op een bepaald moment: "Je voorhoofd, hè. Is daar iets mee?" Ze schrok zich rot en vertelde toen dat ze botox had laten inspuiten: "Is het teveel, vind je?" Ik vond het vooral heel raar. Zo'n glad voorhoofd hadden mijn kinderen niet eens toen ze baby's waren - dat is dus een vorm van 'glad' die onrealistisch is, en dat zie je. Je gaat er tijdens een gesprek dus steeds naar kijken, omdat er iets niet klopt. Nou ja - dat wil ik mezelf liever besparen. Dan maar rimpels!)
Nou ik wel eens naaktfilmpjes van haar gezien, haar lichaam is nog best strak voor een 80+'er. Mami is lekkerder dan menig dertiger met kort pittig kapsel.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat je gaat schrikken als je haar lijf ziet schat ik zo in..... uiteindelijk blijft het gewoon een oud wijf maar dan opgekalefaterd. Vind het altijd een beetje eng eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik wel eens naaktfilmpjes van haar gezien, haar lichaam is nog best strak voor een 80+'er. Mami is lekkerder dan menig dertiger met kort pittig kapsel.
Wtf is er mis gegaan in haar leven. mijn hemel zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Farrah Abraham (Teen mom)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was overigens niet de bedoeling, er ging iets fout.
http://www.dailymail.co.u(...)aving-duck-face.html
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
= 2013quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:33 schreef bdd8 het volgende:
Courteney Cox 2004
[ afbeelding ]
2014:
[ afbeelding ]
Fijn dat je dit met ons deelt...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Snuifdoos het volgende:
Zie dat er op de eerste pagina's naar Carice wordt verwezen met enkele in mijn beleving erg mooie foto's.
Het is nog nooit in mij opgekomen dat zij iets zou hebben 'laten doen', en ik geloof dat dan ook niet. Volgens mij kan een vrouw van eind 30 of zelfs in de 40 gewoon zo mooi zijn.
Vind haar zelf uitermate prikkelend gerijpt en eigenlijk mooier dan ooit, zou maar al te graag een keertje haar boy toy sugar daddy zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Snuifdoos het volgende:
Zie dat er op de eerste pagina's naar Carice wordt verwezen met enkele in mijn beleving erg mooie foto's.
Het is nog nooit in mij opgekomen dat zij iets zou hebben 'laten doen', en ik geloof dat dan ook niet. Volgens mij kan een vrouw van eind 30 of zelfs in de 40 gewoon zo mooi zijn.
Vind haar zelf uitermate prikkelend gerijpt en eigenlijk mooier dan ooit, zou maar al te graag een keertje haar boy toy sugar daddy zijn.
Noemt ze jou in je dromen uncle Snuifdoos?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:08 schreef Snuifdoos het volgende:
Een vrouw die naar mijn idee ook erg geslaagd gerijpt is.
Is Selma Blair.
Inmiddels toch ook wel aardig de 40 aan het passeren maar ligt hoe dan ook zeer prettig op het oog als ik haar zie in Anger Management.
Heeft ook een soort harde swag over zich vooral met dat lange zwarte haar. Jammer dat ze eruit is.
Mag haar graag bekijken.
De eerste vrouw die prettig op het oog ligt moet ik nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:08 schreef Snuifdoos het volgende:
Een vrouw die naar mijn idee ook erg geslaagd gerijpt is.
Is Selma Blair.
Inmiddels toch ook wel aardig de 40 aan het passeren maar ligt hoe dan ook zeer prettig op het oog als ik haar zie in Anger Management.
Heeft ook een soort harde swag over zich vooral met dat lange zwarte haar. Jammer dat ze eruit is.
Mag haar graag bekijken.
of we bespreken hier weer iets over plastische chirurgie ipv jouw natte dromen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef Snuifdoos het volgende:
Misschien jij wel.
Prettig op het oog, lekker op schoot.
Really classy....wat een vreselijk mens...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef Ermilze het volgende:
Met Farrah toch weer soort van goed gekomen.
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Classy as always
Ranzig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is pas viesquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
Vrouw van Billy Idol-gitarist Steve Stevens, Josie Stevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hubby:[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij
Ordinaire tramp zonder talent voor iets.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Really classy....wat een vreselijk mens...
Vroeg of laat ga je toch zien dat het onnatuurlijk is. Vind ik eigenlijk bij Carice nu al. Je ziet gewoon dat het nep is. Haar frisse uitstraling is echt wel weg en daarvoor in de plaats is een zogenaamd perfect plastic popje gekomen. Verspookt dan weer niet, maar ook niet echt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:53 schreef Grunge. het volgende:
Carice heeft duidelijk wel het één en ander laten doen mijns inziens, maar omdat het niet lelijk en/of onnatuurlijk is valt het blijkbaar niet veel op bij de meeste mensen. Als het goed en subtiel gebeurt zie je gewoon een mooie vrouw. Vrouwen als Heleen van Royen en Marion Pauw laten ook regelmatig het één en ander doen, maar die zien er ook prima uit en niet 'pastic'. Ik denk dat vrouwen 'in de media' die helemaal niets laten doen een zeldzaamheid zijn. Zelfs Isa Hoes spuit 2x per jaar botox en daar zie je het totáál niet aan. Integendeel...
Dit was Carice in 2008 en -'09:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna veranderde er heel veel (ogen, wangen, lippen) en dat is echt niet omdat ze nu een paar jaartjes ouder is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Ben dan ook benieuwd hoe verspookt ze er wellicht nog uit gaat zien in de toekomst..quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vroeg of laat ga je toch zien dat het onnatuurlijk is. Vind ik eigenlijk bij Carice nu al. Je ziet gewoon dat het nep is. Haar frisse uitstraling is echt wel weg en daarvoor in de plaats is een zogenaamd perfect plastic popje gekomen. Verspookt dan weer niet, maar ook niet echt.
Dat is op een bepaalde manier onlosmakelijk verbonden met haar vak: het gaat allemaal om beeld, om imago, om schoonheid. Maar ik ben het met je eens dat het lelijk is, qua gedrag. En ik vind al die kunstmatigheid (niet alleen plastische chirurgie, maar ook de manier waarop foto's worden gefilterd en bewerkt) verwarrend, want daardoor lijk ik zelf zo intens lelijk op foto's!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:24 schreef Franny_G het volgende:
En al die foto's ook steeds van zichzelf. Wat een obsessie met het eigen uiterlijk. Dat is op zich al afstotend, vind ik.
Zij is echt onherkenbaar. Bizar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:51 schreef Jetje86 het volgende:
Nog maar eens Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Fake, fake, fakerdefake
Met het verschil dat je lippen dunner worden als je ouder wordt.....quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef Samson het volgende:
Sorry hoor, maar dat van Carice zie ik gewoon echt niet, ze had gewoon nog lang een meisjesachtige uitstraling en is nu gewoon een volwassen vrouw en mijns inziens is het dus gewoon het ouder worden.....
Beetje Janet Jackson.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:51 schreef Jetje86 het volgende:
Nog maar eens Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Fake, fake, fakerdefake
Hoort er idd bij. Als je kijkt naar een programma als The Voice, dan wordt de kandidaten al geleerd dat ze lekker moeten Twitteren-tweepen-faceboeken om maar in the picture te blijven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is op een bepaalde manier onlosmakelijk verbonden met haar vak: het gaat allemaal om beeld, om imago, om schoonheid. Maar ik ben het met je eens dat het lelijk is, qua gedrag. En ik vind al die kunstmatigheid (niet alleen plastische chirurgie, maar ook de manier waarop foto's worden gefilterd en bewerkt) verwarrend, want daardoor lijk ik zelf zo intens lelijk op foto's!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |