abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147849888
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:36 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Die ogen van haar zijn raar :{
Ik gok: meer dan een ooglift, meer dan een facelift , botox en opvul-spul geinjecteerd in de wangen
  maandag 22 december 2014 @ 18:44:09 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147850023
Die parelkettingfoto's zijn schijnbaar al van september 2011, en de oorzaak was ......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147850894
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:44 schreef Leandra het volgende:
Die parelkettingfoto's zijn schijnbaar al van september 2011, en de oorzaak was ......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze had een knal gekregen van die vent van d'r...

http://radaronline.com/ex(...)lls-verbal-disputes/
pi_147855198
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:44 schreef Leandra het volgende:
SPOILER
Ik geloof daar geen bal van. Dat ziet er gewoon opgevuld uit. Als het van een val of zo komt, dan is het ook blauw en totaal anders....
Er is geen plek in d'r gezicht dat ze niet heeft laten doen volgens mij.
Dit is absoluut niet een normaal oud gezicht, dit is een totaal verpest, verknipt en verspookt gezicht.
Vreselijk en in en in triest dat zo'n vrouw zichzelf zo toetakelt en dan denkt dat ze er beter en jonger uitziet....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_147855344
zonde, het is een heel mooie vrouw van zichzelf...
pi_147855546
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef Deckard het volgende:
Je ziet het aan Cher wel dat het nu echt een omaatje geworden is.
Geen omaatje. Dat was gewoon iemand met rimpels, maar dit is.. Volgespoten, gelift en daardoor een totaal idioot gezicht.
Afschuwelijk.
Die vrouwen zijn stuk voor stuk allemaal monsters.

Ik weet niet wat ik het zieligst vind.
Die oudere vrouwen die zichzelf in een monster veranderen i.p.v. normaal oud zijn.
Of die vrouwen van nog geen 30 (zoals Yolanthe) die zich dan al laten volspuiten, liften, en wat dan ook en er dan juist gaan uitzien als iemand van 50......
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_147859841
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, ze is 78. Er is natuurlijk een verschil tussen 'echt' verspookt en gewoon bejaard.
Tien jaar geleden was ze netjes bewerkt maar begin 2014 was duidelijk dat het niet netjes meeverouderde. En dan moet je bijspuiten. Als je eenmaal begint, dan zit je er aan vast.
  † In Memoriam † maandag 22 december 2014 @ 22:45:04 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147860325
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dit is niet naturel bejaard, deze vrouw heeft enorm veel laten verbouwen in haar gezicht.
Natuurlijk heeft ze zitten rommelen, maar de MTM show stopte in 1977. Niet gek dus dat ze dáár niet helemaal meer op lijkt. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147860457
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ze zitten rommelen, maar de MTM show stopte in 1977. Niet gek dus dat ze dáár niet helemaal meer op lijkt. :)
Het lijkt helemaal nergens meer op :+ gewoon totaal verspookt dus :P
pi_147861145
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Tien jaar geleden was ze netjes bewerkt maar begin 2014 was duidelijk dat het niet netjes meeverouderde. En dan moet je bijspuiten. Als je eenmaal begint, dan zit je er aan vast.
Misschien. Maar wat in deze discussie nogal onderbelicht blijft, is het vak van plastisch chirurg - dat is blijkbaar heel wat lastiger dan je zou denken. Als je deze foto's ziet, lijkt Mary Tyler M. eerder op iemand die heeft meegedaan aan een experiment - en niet zo'n geslaagd experiment - dan op een vrouw die betaald heeft voor een alledaagse en eenvoudige botox-behandeling (of facelift of wat ze dan ook heeft laten doen).

Zou het zó moeilijk zijn voor een plastisch chirurg om iemand er een beetje normaal uit te laten zien?
Ik dacht dat dit soort behandelingen vrij standaard waren :?
pi_147861288
Wat zonde bij die 10 jaar terug foto's was ze nog best wel mooi.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147861873
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Misschien. Maar wat in deze discussie nogal onderbelicht blijft, is het vak van plastisch chirurg - dat is blijkbaar heel wat lastiger dan je zou denken. Als je deze foto's ziet, lijkt Mary Tyler M. eerder op iemand die heeft meegedaan aan een experiment - en niet zo'n geslaagd experiment - dan op een vrouw die betaald heeft voor een alledaagse en eenvoudige botox-behandeling (of facelift of wat ze dan ook heeft laten doen).

Zou het zó moeilijk zijn voor een plastisch chirurg om iemand er een beetje normaal uit te laten zien?
Er worden natuurlijk ook wel irreële eisen gesteld, zoals Jocelyn Wildenstein die er als een katachtige wilde uitzien en de man voor wie ze dat liet doen, met het resultaat op de loop joeg. Beatrix heeft het heel netjes laten doen met eerst een beschaafde facelift en toen voorzichtig konen bijspuiten. Dat van die konen wordt nu merkbaar doordat het niet meerimpelt. Wie een koningin behandelt, zal erg behoedzaam zijn en zijzelf natuurlijk ook. Ik heb een paar foto's van Renate Dorrestein gezien die doen denken aan een veel te strakke facelift. Is met de veroudering/verslapping van de huid wat bijgetrokken.

De filmsterren hebben minder terughoudendheid. Hoe jonger ze ermee beginnen, hoe erger de schade. Michael Jackson is te vroeg begonnen en kon niet stoppen, met alle gevolgen van dien. Een dertigjarige kan niet overzien wat ze nu in ogenschouw moet nemen bij de "verbeteringen" om er op haar 80ste nog presentabel te kunnen zijn.

Misschien hebben wij makkelijk praten in vergelijking met de vrouwen in de VS, die veel dwingender schoonheidseisen stellen, maar ook min of meer opgelegd krijgen.
  maandag 22 december 2014 @ 23:21:03 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147862454
Whut? Is het geblaat van Edwin de Roy van Zuydewijn nu ineens tot feit gebombardeerd?
Je kletst werkelijk nonsens, maar waarschijnlijk zou je zelfs beweren dat mijn moeder (73) een facelift heeft gehad omdat ze nog vrijwel rimpelloos is.

Als Beatrix dan toch naar de plastisch chirurg zou gaan, dan lijkt me dat ze wel wat anders zou laten doen dan alleen maar haar jukbeenderen laten bijvullen.

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147863334
Daar stopt dus het rimpelen. Best netjes gedaan.
  maandag 22 december 2014 @ 23:37:24 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147863466
Nee, ze heeft gewoon zulke jukbeenderen, die steken uit en daarom rimpelt het daar niet, want de huid valt er overheen.
Sterker nog; waarschijnlijk zijn ze zelfs deels de oorzaak van de rimpels er omheen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 22 december 2014 @ 23:46:58 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147864037
Ze was er al vroeg bij ...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 december 2014 @ 13:09:36 #242
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_147877634
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Het kán wel. Mamie van Dooren is nu 83.

Dit is een foto van eergisteren.

Van tien dagen terug

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_147878592
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:
Nee, ze heeft gewoon zulke jukbeenderen, die steken uit en daarom rimpelt het daar niet, want de huid valt er overheen.
Sterker nog; waarschijnlijk zijn ze zelfs deels de oorzaak van de rimpels er omheen.
er zit gewoon vet onder waardoor het niet zo rimpelt, heel normaal.
Beatrix facelift 8)7
  † In Memoriam † dinsdag 23 december 2014 @ 17:48:42 #244
368283 ato
pi_147886365
Waaaaaaat is Mamie 83.

Die heeft een ongelofelijk goede chirurg..
Life can be a bitch, so like it..
pi_147886690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:48 schreef ato het volgende:
Waaaaaaat is Mamie 83.

Die onderste is wel erg flatteus gephotoshopped
http://www.socialitelife.(...)ring-80-this-month-3
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:17:13 #246
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_147887172
MTM is dan ook al een paar jaar ernstig aan het rommelen met haar type 1 diabetes en dat zal voor haar uiterlijk ook bepaald niet meegeholpen hebben. Dit jaar ook veel berichten dat het erg slecht gaat met haar gezondheid. Daar kan dus geen plastisch chirurg meer tegenop werken. De roddelpers is haar al aan het afschrijven ook, maar wat daar direct van waar is?
http://radaronline.com/ex(...)y-national-enquirer/
pi_147888332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:17 schreef MsMessy het volgende:
MTM is dan ook al een paar jaar ernstig aan het rommelen met haar type 1 diabetes en dat zal voor haar uiterlijk ook bepaald niet meegeholpen hebben. Dit jaar ook veel berichten dat het erg slecht gaat met haar gezondheid. Daar kan dus geen plastisch chirurg meer tegenop werken. De roddelpers is haar al aan het afschrijven ook, maar wat daar direct van waar is?
http://radaronline.com/ex(...)y-national-enquirer/
[ afbeelding ]
Leuk roddelblad ook. Alleen maar slecht 'nieuws'. :')
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:54:59 #248
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_147888381
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Leuk roddelblad ook. Alleen maar slecht 'nieuws'. :')
Ja joh zijn wel een echt stel aasgieren :P
pi_147924484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:48 schreef ato het volgende:
Waaaaaaat is Mamie 83.

Ik denk dat je gaat schrikken als je haar lijf ziet schat ik zo in..... uiteindelijk blijft het gewoon een oud wijf maar dan opgekalefaterd. Vind het altijd een beetje eng eerlijk gezegd.

[ Bericht 24% gewijzigd door Samson op 24-12-2014 17:32:13 ]
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_147924792
Cyndi Lauper

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')