Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
Mickey Rourke. Hij ziet er niet meer zo misvormd uit als eerder, maar wel erg... ehm... raar,,,
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Zelf zegt ze dit erover:
"In pictures, I pout them out a lot," she said. "I feel like everyone has been talking about it for months, so I'm kind of sick of it."
"I love lip liner. I love over-lining my lips. But I don't even care anymore. I'm like 'whatever.' Just say whatever you want."
link
Komt ook door die rare pruik denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
Mickey Rourke. Hij ziet er niet meer zo misvormd uit als eerder, maar wel erg... ehm... raar,,,
[ afbeelding ]
Hij stapte op zijn 62e (geloof ik) weer de boksring in vorige week. En nog gewonnen ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
haha, op de laatste vond ik haar juist op touriya lijkenquote:Op zondag 7 december 2014 12:20 schreef Toeps het volgende:
Op die onderste lijkt ze op Georgina Verbaan.
Maarre, is ze niet gewoon aangekomen, in combinatie met mega blur op alle foto's?
Yolanthe lijkt nu kwa uiterlijk echt op een Turkse, wel uit Istanbul of zo en niet uit de bergen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Er is iets geks gebeurd met het gezicht van Yolanthe, want ze lijkt zichzelf niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze gewoon aangekomen is.... al dan niet vanwege een zwangerschap (met bijbehorende glow? Dan zal het wel een jongetje worden).quote:Op zondag 7 december 2014 12:20 schreef Toeps het volgende:
Op die onderste lijkt ze op Georgina Verbaan.
Maarre, is ze niet gewoon aangekomen, in combinatie met mega blur op alle foto's?
Ze is daar ook 6/7 jaar jonger als het niet meer is. Zeker begin twintig terwijl ze nu richting dertig gaat.quote:Op zondag 7 december 2014 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond deze Yolanthe veel leuker.
[ afbeelding ]
En? Het gaat mij erom dat ze er zonder kunstgrepen en met krullen een stuk beter uit zag.quote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze is daar ook 6/7 jaar jonger als het niet meer is. Zeker begin twintig terwijl ze nu richting dertig gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |