It's life Jim, but not as we know it.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef DeHovenier het volgende:
Stond in de krant dat deze mevrouw net is overleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
It's life Jim, but not as we know it.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Brrr. Had zij btw niet zo'n 'toyboy'? Of in ieder geval, een veel jongere vriend/man?
Ze had wel tanden, hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Dikke lippen en geen tanden, wellicht is dat naast een flink fortuin best wel een sellingpoint?
Mij niet gezien, al kreeg ik een bescheiden erfenis toe...
Dat. Behalve dat ze heel rijk was, schijnt het een pittige tante geweest te zijn met enorm veel kennis over o.a. kunst. Die blijkbaar ook nog eens weinig acht sloeg op het venijn van de roddelbladen. Vind dat maar eens, tegenwoordigquote:
Geweldig.quote:
Onherkenbaar.quote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was best mooi. Die operaties zijn niet goed gegaan. Maar ze trok zich er weinig van aan.
Zo vind ik haar leukquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:13 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk eerder een not so lucky shot want op onderstaande foto ziet ze er ook uit zoals wij haar meestal kennen.
[ afbeelding ]
Die kerel heeft net zo'n uitdrukking als deze:quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Deze foto is ook een beetje gek, maar misschien is het een not so lucky shot.
[ afbeelding ]
Totaal niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kerel heeft net zo'n uitdrukking als deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |