Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
Mickey Rourke. Hij ziet er niet meer zo misvormd uit als eerder, maar wel erg... ehm... raar,,,
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Kylie Jenner:
[ afbeelding ]
Zelf zegt ze dit erover:
"In pictures, I pout them out a lot," she said. "I feel like everyone has been talking about it for months, so I'm kind of sick of it."
"I love lip liner. I love over-lining my lips. But I don't even care anymore. I'm like 'whatever.' Just say whatever you want."
link
Komt ook door die rare pruik denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
Mickey Rourke. Hij ziet er niet meer zo misvormd uit als eerder, maar wel erg... ehm... raar,,,
[ afbeelding ]
Hij stapte op zijn 62e (geloof ik) weer de boksring in vorige week. En nog gewonnen ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
haha, op de laatste vond ik haar juist op touriya lijkenquote:Op zondag 7 december 2014 12:20 schreef Toeps het volgende:
Op die onderste lijkt ze op Georgina Verbaan.
Maarre, is ze niet gewoon aangekomen, in combinatie met mega blur op alle foto's?
Yolanthe lijkt nu kwa uiterlijk echt op een Turkse, wel uit Istanbul of zo en niet uit de bergen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Er is iets geks gebeurd met het gezicht van Yolanthe, want ze lijkt zichzelf niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze gewoon aangekomen is.... al dan niet vanwege een zwangerschap (met bijbehorende glow? Dan zal het wel een jongetje worden).quote:Op zondag 7 december 2014 12:20 schreef Toeps het volgende:
Op die onderste lijkt ze op Georgina Verbaan.
Maarre, is ze niet gewoon aangekomen, in combinatie met mega blur op alle foto's?
Ze is daar ook 6/7 jaar jonger als het niet meer is. Zeker begin twintig terwijl ze nu richting dertig gaat.quote:Op zondag 7 december 2014 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond deze Yolanthe veel leuker.
[ afbeelding ]
En? Het gaat mij erom dat ze er zonder kunstgrepen en met krullen een stuk beter uit zag.quote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze is daar ook 6/7 jaar jonger als het niet meer is. Zeker begin twintig terwijl ze nu richting dertig gaat.
Ze gebruikt de app Perfect365 als je het mij vraagt. Haar gezicht dunner gemaakt, huid op zo'n manier bewerkt enz. Een vriendin van mij gebruikt die app ook, ik herken de effecten meteen. Volgens mij ziet ze er alleen op foto's zo uit?quote:Op zondag 7 december 2014 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Er is iets geks gebeurd met het gezicht van Yolanthe, want ze lijkt zichzelf niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ze zegt ook elk jaar iets van dat hij niet de knapste maar wel heel leuk is.quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze het gezicht van haar kerel bewerkt, betekend dat dan niet dat ze zijn eigenlijke gezicht niet fraai genoeg vindt?
Hopelijk heeft ze inderdaad alleen haar foto's verspookt. Maar het is wel de vraag wat ze denkt ermee te bereiken. Misschien een test om de reacties te peilen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:31 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ze gebruikt de app Perfect365 als je het mij vraagt. Haar gezicht dunner gemaakt, huid op zo'n manier bewerkt enz. Een vriendin van mij gebruikt die app ook, ik herken de effecten meteen. Volgens mij ziet ze er alleen op foto's zo uit?
Je herkent Wesley eerder dan Yolanthe, sterker nog: die foto had net zo goed van hem en een andere vrouw kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 21:35 schreef Roooske het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft ze het gezicht van Sneijder ook helemaal dun gemaakt, wittere tanden, zelfde effect bij zijn huid, enz. Als je het mij vraagt bewerkt ze al haar foto's dus echt extreem erg met Perfect365.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef deadly_kiss het volgende:
met haar niet geshopte grauwe oma hand![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 08:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I see what you mean....quote:Op zondag 7 december 2014 21:31 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ze gebruikt de app Perfect365 als je het mij vraagt. Haar gezicht dunner gemaakt, huid op zo'n manier bewerkt enz. Een vriendin van mij gebruikt die app ook, ik herken de effecten meteen. Volgens mij ziet ze er alleen op foto's zo uit?
Holy moly... Is dat Estelle?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
I see what you mean....
[ afbeelding ]
Alleen in combinatie met een bordeaux fluwelen jasje, drukke sjaal en vies snorretje denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
En dasspelden zijn toch al 20 jaar 'uit'?
Of zijn ze inmiddels weer 'in'?
Echt onbegrijpelijk dat ze zich zelf zo verspoken. Die huidbewerking ontneemt elk leven aan het gezicht en die monden worden zo eng. Kan je boezems ook aandikken?quote:
Wauw...wat een verschrikking...gewoon echt wauw...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
I see what you mean....
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Turbomuis het volgende:
Yolanthe bij RTL late night. Denk dat er nu geen twijfel meer mogelijk is…![]()
[ afbeelding ]
Serieus.. Omgquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Dat plastic Ken-gezicht van Geer vind ik ook zo zonde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
En dan zit ze tegenover Gerard, die ook weer bijgetrokken is.
Alleen heeft hij de leeftijd ervoor.
Onherkenbaar. Eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net een omgebouwde man nuquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:56 schreef bloempje-moi het volgende:
Oi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zie je er echt niet als een verwilderde travestiet uit hoorquote:
Wat begrijp je niet aan 'ook'? Met je 'quote:Op zondag 14 december 2014 11:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan zie je er echt niet als een verwilderde travestiet uit hoor
heb ook teruggekekenquote:Op zaterdag 13 december 2014 09:12 schreef N.icka het volgende:
Ook op de bewegende beelden lijkt ze niet meer op haarzelf... :p
Zeg druktemaker, kalm aan hequote:Op zondag 14 december 2014 12:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'ook'? Met je '' .
Op dr knieën achter Wesley schuilen denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me af hoe Yolanthe gisteren haar dag heeft doorgebracht na alle kritiek op haar uiterlijk.
Lekker boeiend of die uit of in zijn. Laat die man lekker een dasspeld dragen als 'ie dat wil.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
Het is Fred van Leer. Fred mag dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is echt héél erg. Eén brok plastic, op pootjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
Vrouw van Billy Idol-gitarist Steve Stevens, Josie Stevens:
Barbie is er niks bij
De teringquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hubby:[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij
Mwa, ik denk niet dat dat de enige verklaring is maar ik denk wel dat het geheel zonder make-up wellicht mee zal vallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Het schijnt allemaal mee te vallen met Yolanthe, er zijn beelden getoond van een paar uur voor de LN uitzending en daar ziet ze er gewoon normaal uit. Het zou gelegen hebben aan slechte visagist en ongelukkige belichting.
Dacht ik ook, maar als je het filmpje ziet van een paar uur eerder is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat dat de enige verklaring is maar ik denk wel dat het geheel zonder make-up wellicht mee zal vallen.
quote:RTL Late Night heeft een lichtexpert in de arm genomen om het licht in de studio aan te passen. Afgelopen vrijdag zat Yolanthe Sneijder-Cabau volgens veel mensen 'onherkenbaar' aan tafel bij het programma en dat zou door de lampen komen.
Het optreden van de actrice bij RTL Late Night zorgde voor veel controverse: op sociale media zeiden kijkers dat Sneijder-Cabau 'onherkenbaar' was en overduidelijk iets aan haar gezicht had laten doen. Later werd gesuggereerd dat het aan de belichting in de studio lag.
"Het team is zich bewust van een specifiek lichtprobleem op sommige plekken in de studio, er zijn plekken waar de belichting niet optimaal is. De hoop is dat dat snel opgelost kan worden", aldus een woordvoerder van het programma tegen NU.nl na berichtgeving van het AD.
Cosmetisch arts Robert Schoemacher liet zich in dezelfde krant kritisch uit over het nieuwe uiterlijk van Sneijder-Cabau. "Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg." Bij RTL Boulevard nam de arts zijn woorden terug. "Het zal inderdaad een kwestie zijn geweest van slechte belichting."
Visagie
De zus van Sneijder-Cabau, Xelly, heeft aan de krant laten weten dat de presentatrice zich de kritieken erg aantrekt. "Mijn zus is een ijzersterke vrouw, maar op een negatieve manier aangesproken worden op uiterlijkheden vindt zij bepaald niet leuk. De commotie heeft haar niet koud gelaten.''
Volgens Xelly was het veranderde uiterlijk van haar zus ook te wijten aan de visagie, die zij normaal gesproken doet, maar niet die avond. "Yolanthe had een lange dag gehad en was moe. Vermoedelijk zal ze tegen de visagiste hebben gezegd 'doe er maar snel een beetje kleur op'. En dat gebeurde vervolgens."
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef static het volgende:
Kunnen we hier verder over Yolantha? SHO / [Yo & Wes] #32: Yolanthe is er (behoorlijk) aan toe
Zijn al in tig topics bezig nu.
Het zal inderdaad een soort Barbie-syndroom zijn en vergelijkbaar met anorexia: in de spiegel iets anders zien dan in werkelijkheid. Dus gewoon dóórgaan met verbouwingen die naar het vertekende ideaalbeeld streven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij![]()
Andersom. Normaal weet ze mislukte ingrepen te verdoezelen met goede visagie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Het schijnt allemaal mee te vallen met Yolanthe, er zijn beelden getoond van een paar uur voor de LN uitzending en daar ziet ze er gewoon normaal uit. Het zou gelegen hebben aan slechte visagist en ongelukkige belichting.![]()
Lol, lijkt net of die man met een ballonnetje over zijn haar heeft gewrevenquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:13 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbie is er niks bij
Dat heeft zij vast met haar ballonnen gedaan. Ik kop 'm maar even inquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Lol, lijkt net of die man met een ballonnetje over zijn haar heeft gewreven
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat heeft zij vast met haar ballonnen gedaan. Ik kop 'm maar even in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |